Datasmurf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Authenticatoren er jeg fornøyd med å ikke ha der. Jeg har alltid med meg det nøkkelknippet jeg har den på uansett. Siden jeg har noen andre authenticatorer på det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 + at om du kjøper en. så har du ikke all erfaring med klassen som en nydinge prest som har lvla selv ville hatt. Ja for priest er jo så vanskelig å spille! Noen som vet hvordan man "aktiverer" G-tastene på et G-series tastatur i spillet, slik at man kan binde actionbuttons til dem? Eneste måten du kan gjøre det på, er å først binde en ability til f.eks alt+0, alt-9 osv og så assigner du alt-0 til f.eks G9 på tastaturet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har all config på max utenom shadows, fordi maskinen min er så fantastisk rå, men mot Skadi the Ruthless når dragen hans sender frost langs bakken synker fps'en ned til det uspillelige. Husker jeg gjorde noe i config for lenge siden og da ble det spillbart. Får ikke fikla med settings akkurat nå, men noen som vet? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 er ikke /console spelleffectlevel da? Prøv 9. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lagger ikke de blå greiene det til uansett omtrent? Gikk bare ut ifra at akkurat den grafikken raper alt av skjermkort av en eller annen grunn, er et skjent faktum at det man får fps drop der liksom. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Lagger ikke de blå greiene det til uansett omtrent? Gikk bare ut ifra at akkurat den grafikken raper alt av skjermkort av en eller annen grunn, er et skjent faktum at det man får fps drop der liksom. Men nei, jeg legger ikke merke til at dragen flyr inn for å lage seg grillmat. Kan ha noe med at PCen min er godt nok specca. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du klarte ikke la vær å rakke ned på en persons skrivefeil? Douchebag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen ting klarer jeg ikke å la være i fred. Skj-feil er en av de tingene. Men jeg lagde da ikke noe særlig stort oppstyr over det heller, som du gjorde. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) er ikke /console spelleffectlevel da? Prøv 9. default er 8. prøv 1000000 og kast en AOE spell eller bare prøv alt over 1000 for å se de awsome AOE effektene XD Endret 20. april 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hmm. Må prøves. jeg advarer deg, ikke hiv deg over på de største tallene Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prøvde nettopp 400 000. Gikk fint med Volley på en middelmådig laptop Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva er det verste som kan skje? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hmm. Må prøves. Btw: Flere enn meg som liker at det faktisk er en *Handshake* boks mens du logger inn? Endret 20. april 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Hmm. Må prøves. http://www.clearwireblows.com/wp-content/uploads/disconnectedfromserver.jpg Btw: Flere enn meg som liker at det faktisk er en *Handshake* boks mens du logger inn? husker ikke hvor jeg leste dette.. men, handshakeing er når PCen din og servern du kobler deg opp mot får og deler noe info (husker ikke hva). det betyr egentlig bare at du har kontakt med servern. btw, jeg sa at du ikke skulle prøve på høye tall ;P spesielt ikke under raids/PvP. Endret 20. april 2010 av JuletreDuden Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg testa 9999 en gang og det begynte å droppe litt kan du si. Fikk ikke DC. Rettelse: Jeg mente 999999. Bilde fryser men får ikke DC. Endret 20. april 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg testa 9999 en gang og det begynte å droppe litt kan du si. Fikk ikke DC. min klarte seg igjennom 500,000. noe over det så ble det noen min venting før DC Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg testa 9999 en gang og det begynte å droppe litt kan du si. Fikk ikke DC. Rettelse: Jeg mente 999999. Bilde fryser men får ikke DC. Så går du til onyxia25 mens alle AoEer adds ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå