Datasmurf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Ha ha. Jeg elsker exploring. Fløy ned fra over IF og ned mot Wetlands, landa ved gårdene der og red bortover til jeg kom til Dun Algaz hvor jeg klarte å sette meg fast i et vindu. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hah, nå har vi Android-telefon eiere fått Armory på mobilen som egen app. Er amatørlaget da, ikke av blizzard, men funker helt som nettsida gjør. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Do not disturb, en tag lignende AFK, men denne setter og fjerner du selv. edit: Too late :> Du kan sette og fjerne afk som du vil også. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hah, nå har vi Android-telefon eiere fått Armory på mobilen som egen app. Er amatørlaget da, ikke av blizzard, men funker helt som nettsida gjør. Funker fett å bare gå inn på Www.armory.wow-europe.com også da Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Den som man får til ipod funker bedre enn nettsiden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Virker bedre enn nettsiden fordi du slipper å taste en lang url på touchtelefonen. Du bare fyrer opp armory-appen så er du rett inne og velger server og karakternavn. Den henter også bare rådata fra armory, så du slipper å vente på å loade bilder og reklamebannere, og er derfor myyyyyyyyyye raskere enn å gå inn på nettsida. Endret 19. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Defo Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Er så keen på en priest... Men orker ikke tanken på å lvle 60-80 igjen. Kjøpe konto koster jo 700+ kr og powerleveling er ikke særlig safe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hah, nå har vi Android-telefon eiere fått Armory på mobilen som egen app. Er amatørlaget da, ikke av blizzard, men funker helt som nettsida gjør. Hmm ... Lurer på om det finnes en slik for Symbian ... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er så keen på en priest... Men orker ikke tanken på å lvle 60-80 igjen. Kjøpe konto koster jo 700+ kr og powerleveling er ikke særlig safe Kan være veldig heldig å finne noen nydinga chars til en billig pris. Det er uansett mye tryggere enn å kjøpe powerleveling. -------- Denne er vel sett av mange, men er uansett verdt det for de som ikke har sett den. http://www.youtube.com/watch?v=iYHS7ZQ6Ojk Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 + at om du kjøper en. så har du ikke all erfaring med klassen som en nydinge prest som har lvla selv ville hatt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hah, nå har vi Android-telefon eiere fått Armory på mobilen som egen app. Er amatørlaget da, ikke av blizzard, men funker helt som nettsida gjør. var det ikke prat om en slag AH app også? har den kommet ut? eller har jeg lest feil...? ^^ Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen som vet hvordan man "aktiverer" G-tastene på et G-series tastatur i spillet, slik at man kan binde actionbuttons til dem? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 I softwaren som følger med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 AH app er kun til iPhone foreløpig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) I softwaren som følger med. Det eneste jeg kan gjøre der (G-series Key Profiler), er å binde macros, som follow, jump, attack, walk osv. Og jeg kan i den menyen bare binde actionbuttons 1-0. Jeg kan ikke via menyen "aktivere" G-tastene i spillet, slik at jeg kan binde dem til hvilken tast jeg vil ved å trykke på "bind key". Endret 20. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 AH app er kun til iPhone foreløpig. Eplegutta får alle de kule tinga. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) holder med wow til pcen for min del Endret 20. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg har Blizzard Authenticator. Holder milevis for mitt bruk. *edit* Netcoms datanett i Oslo suger balle uansett. Endret 20. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg vil bare ha så mange slike ting som mulig på mobilen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Meh, er bare døllt å finne frem koden på mobilen hver gang jeg logger inn på WoW. Så kræsjer det, så må man finne ny kode osv osv. Endret 20. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå