Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

takker :) virker som jeg beveger meg nermere og nermere wow igjen :hmm:

Edit: hva er egentlig en Death Knight? Er det en tanke klasse eller hybrid som f.eks shaman med 1 rpds tree, 1mdps tree og 1 healing tree?

noen som kunne forklare litt om denne klassen?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja, ikke så mye hybrid, i og med at du spesialiserer deg gjerne i bare ett talent tre, som er gearet mot AoE eller tanking eller self-heal+dps.

Du kan være typisk tank eller typisk dps. Ikke group healer :p

Du får bare skills som healer deg selv mens du slåss.

I soloing er DK helt sinnssykt, du vil greie å soloe 3-man group quester du aldri trodde var mulig før.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

pokker så vanskelig dette skulle være da. Er vist noe med at jeg må converte wow kontoen min til battle.net konto.

converted your World of Warcraft account to a Battle.net account yet, please recover your password

jeg trykker på den linken og skiver inn brukernavnet mitt og min gammle E-mail adresse (vet at dette er rett da jeg testet det på selve spillet og jeg fikk startet å laste ned updates) men får denne "feil" meldingen:

You cannot reset the password for this account because it is bound to a Blizzard Account. 

så.. noen gode råd?

Lenke til kommentar

takker for svar.

Har en battle.net konto -> Add or Upgrade a Game -> Merge World of Warcraft®

Dette stemmer ikke sant? men kommer meg ikke vidre fra der. Føler jeg er sikker på brukernavn og passord med ikke 100% har prøvd ALT jeg bruker av passord og brukernavn med kommer ikke vidre. og jeg er en person som holder meg til de samme brukernavnene of passordene.

Og trykker på på forgotten password så kommer jeg tilbake til samme feil melding som beskrevet i forje post.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hva pokker gjør jeg nå?

4,9k GS Holy Paladin. Får ikke raide før 5k (jepp), kan få to ting til og de kan droppe i Pit of Saron normal og Forge of Souls HC..

Du equipper dårlige ilevel 245trinkets. Og begynner å bruke gear som har høyere ilevel, men litt dårligere.

Enten det, eller blir med i et guild/community som ikke bryr seg om GS.

Førstnevnte forslag anbefales egentlig ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Husker det spesielt godt når jeg hadde blood specc på DKen min under levling, og da spesielt i Outland. Jeg var strengt talt udødelig. Gruppequester? Ikke noe problem. Svære grupper med mobs? Ikke noe støre problem.

Merker stor forskjell fra år jeg levlet DKen, og til warrioren jeg har begynt å levle igjen i det siste.

Lenke til kommentar

Hva pokker gjør jeg nå?

4,9k GS Holy Paladin. Får ikke raide før 5k (jepp), kan få to ting til og de kan droppe i Pit of Saron normal og Forge of Souls HC..

skaff deg noe pvp gear ;)

Hihi,

Litt moro at man må geare resi for å få raide, skal vel sies at wrathful offset items faktisk er ganske gode. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...