Bytex Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vel hvis du først skal si det, kan du jo like bare la det komme en loadeskjerm også popper man opp der man skulle, ala Morrowind/Oblivion. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Ja, kjempegod ide. Alle får portaler til alle kordinater. Kjempe enkelt, og vi nyter jo spillet og det blizz har laget mye bedre da. Endret 18. april 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Skal du kunne trene 310% hos trainer? Endret 18. april 2010 av vannslangen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vel hvis du først skal si det, kan du jo like bare la det komme en loadeskjerm også popper man opp der man skulle, ala Morrowind/Oblivion. Er det ikke slik når man tar Zeppelin da? Eller tenker dere på å dra hvor som helst på spillet? For det ville vært, som Jonas sier, helt idiotisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Er det slutt på å bli teleporter til der gruppa er i dungeon? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jo? For meg i den siste jeg var i, iallefall. Jeg døde på veien for de ikke hadde drept alle. Kjempekjekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har aldri blitt teleportet til der gruppa er, kun til begynnelsen av instancen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Samme her, egentlig. Aldri blitt teleporter til gruppa med mindre det er en warlock som summoner. Nå tar ikke jeg så mange halvferdige dungeons dog... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så vidt Jeg vet kom det en forandring i 3.3.3 patchen som innebærer at om en joiner en random gruppe så blir du fraktet til samme posisjon som gruppelederen så lenge gruppen ikke har tatt siste boss i den dungeonen. Har ihvertfall hendt meg en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ah. Dette har vært en vellykka dag. ^^ Gadd endelig å gjøre ferdig to kjedelige rep-grinds og ble endelig exalted med Cenarion Circle og Kurenai (og fikk 25 exalted factions), gadd også å sitte i 9 timer å gjøre random heroics og andre ting og fiksa meg den trinketen jeg trengte for å få Epic-achievement, samt at jeg endelig fikk gjort The Faceroller i ToTC5. Jeg aner ikke hvordan jeg fikk gjort den, men det hjalp i alle fall å være boomkin. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 The Faceroller? Det er å banke Eadric the Pure med hans egen hammer. Du vet når en random person blir stunnet? Da kaster Eadric hammeren sin. Hvis stunnen blir fjernet før hammeren blir kastet (dispel, trinket, etc), så kan du kaste hammeren tilbake. Timer du det korrekt, kverker du Eadric og får achievementen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Åh. Så det var sånn det skjedde. Oh well. Sweet var det uansett. ^^ Lenke til kommentar
Steindau Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som har et levling feat build til en Paladin? Takk for svar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Her, level 60 paladin. Kjør på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Etter den nye patchen har jeg kommet et par ganger til der gruppa er, og jeg har sett nye folk har kommet dit vi er. Men nå er det visst slutt på det... Måtte løpe hele veien igjen nå. Lenke til kommentar
Steindau Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg har hørt det er raskest/lettest å levle med å gjøre dungeons/instances? Jeg er lvl 10 atm når og hvor vill jeg starte med min første? Kjenner at min AoC experience ikke hjelper stort her, hehe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Synd at Blizzard ikke gjør mer utav Frostmourne, som de gjorde med Sulfuras. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 finnest det noen sider hvor jeg kan laste ned siste ekstra pakke til wow? orker ikke enda flere plater. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Blizzard sin egen side har nedlasting av alle. Det enkle er ofte det beste. Gå på account managment, logg inn, og Download Client (PC). Kjør den lille downloader-fila så får du velge expansion å laste ned. Sett at du har betalt for den allerede såklart. Endret 18. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå