Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Til overdox: Ja, intellect først og så stam/spi. Men dette er for healing da.

Og så til det jeg ikke fikk svaret på i UI tråden. Finnes det en addon som skifter barene mine når jeg går inn i catform, bearform, def stance osv? Bruker nurfed så hadde vært flott om den funka med nurfed:)

EDIT: Må jo gå ann, ettersom det finnes en slik addon http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-1-prowler.html

Jeg vil bare skifte alle barene, i allefall 2.

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:fun:

Eye of Sulfuras droppa for oss igår, og en shaman fikk den. :)

Looten var:

Eye of Sulfuras, Perdition's Blade, Leggings of Transcendence, Leggings of Ten Storms.

Snasen loot, om jeg må få si det selv. :p

6359147[/snapback]

Ahh, gi meg Perdition's Blade!!

*sikle*

Lenke til kommentar
når jeg blir lvl 60 med druiden så skal jeg først skifte til resto og skaffe wildheart gear, og masse intellect, spirit og stamina på gearet. Er det en god plan? vil komme inn i en god guild.

6360266[/snapback]

husk at det er mange fine cloth deler og. Blant annet overlegent belte og bukse i DM (en elle rannen del)

Lenke til kommentar
Folk bruker jo /4 som chattekanal på Dragonmaw. :p

6365132[/snapback]

Believe me, det er slik på alle servere. Håper virkelig Blizzard gjør noe med det, for skal man virkelig lete etter gruppe må man bla gjennom en masse "CHUCK NORRIS FTW!!!111" og dritt for å lese hva som stod der.

Lenke til kommentar
er Visa Electron det samme som bankkort?

Har Visa Elektron på mitt (står det iaffal), men funker det å bruke det siden jeg ikke er 18?

6366491[/snapback]

Du må nok være over 18 ja. For man skal taste inn disse utheva talla på fremsida av kortet. Jeg har hvertfall ikke sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...