Petter Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når man skal kjøpe gear da slutter jeg med wow. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Sonen mellom å selge gull / lov eller ikke ? Selge mounts? Når blizzard begynner sånn så går det bare en veg. Hadde vært rått om blizzard solgte gull, de kunne bare kodet mer gull og solgt på serverene. Det hadde ikke ødelagt noen ting om de hadde hatt samme priser som dagens gullselgere. Det er jo ubegrenset tilgang nå også. Ingen forskjell. Prøvde nå for å se Currently in Queue... Position: 85769 - Estimated time: 5 hours Tok bare 20 sek på 2K ned. Endret 15. april 2010 av War Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sikkert fordi folk gjør det samme som deg, sjekker køen Lenke til kommentar
War Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Det er ikke vits i å stå i kø da, det kan ta 2-3-4 T og da har man 15 min på seg. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 sånn er det å være achivement h0re. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Currently in Queue... Position: 86489 - Estimated time: 5 hours på us serveren. testa bare for morro Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 hmm... skal levle JC og jeg må enten fjerne Engineering eller Alchemy :s vet ikke helt hvilke jeg skal fjerne, noen som har noen tips? kommer an på classen din, mye som er interresant og ha! 1gathering er heller ikke så veldig dumt, men forstår godt hvorfor du vil ha 2 crafting proffs, de har somregel ting for crafter only..! Vel, om begge de er 450 tror jeg ikke jeg ville fjernet en av de.. jeg hadde nok levla jc på en alt. Som en rogue er det de proffessionene jeg ville gått for. er fury warrior, men... tror nok jeg skal fort meg og levle shamanen da og ha JC på han. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 sånn er det å være achivement h0re. Får ingen achievement av den mounten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Yeah. Ble litt skuffa. Får man achievement av achievement-t-skjorta? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Føler meg litt lurt og egentlig. Trudde det var en limited mount, men nå har jo hele servern den mounte. Not cool. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Meh. Så lenge den ser fet ut gir jeg litt faen. Jeg er den eneste i guildet afaik, så jeg overlever. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kjøpte mount og pet selv. Driter i hva andre har, jeg vil ha! Annet nytt. Tok 10mann hardmodes idag. Marrowgar - Oneshot. Deathwhisper - Oneshot. On a boat - Oneshot. Saurfang - 4dje forsøk. Rotface - Oneshot. Festergut - 2dre forsøk. Blood Council - 4dje forsøk. Skuffendes, egentlig. Trodde virkelig at det var Hardmodes det var snakk om. Ingenting vi slet nevneverdig med, utenom å få inn taktikken på Council og Saurfang. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kosta uansett bare 150 kroner. Var verdt det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den mounten så stygg ut =/ Dette tror jeg bare er første steg til overgang til mikrotransaksjoner i Cataclysm. Luls, da blir wow sletta fra maskina og cd'ene brent opp. Dette er faen meg ikke noe helvetets japansk drittspill... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den mounten så stygg ut =/ Dette tror jeg bare er første steg til overgang til mikrotransaksjoner i Cataclysm. Luls, da blir wow sletta fra maskina og cd'ene brent opp. Dette er faen meg ikke noe helvetets japansk drittspill... du slutter pågrunn av en mount?? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Egentlig så er det et smart inngrep av Blizzard. Nettopp for å holde på spillere som ikke får "kule" ting ellers i spillet. Mange som ikke raider, pvper ol som bare nyter levling ol. Da kan nettopp den mounten krydre opp tilværelsen til noen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den mounten så stygg ut =/ Dette tror jeg bare er første steg til overgang til mikrotransaksjoner i Cataclysm. Luls, da blir wow sletta fra maskina og cd'ene brent opp. Dette er faen meg ikke noe helvetets japansk drittspill... du slutter pågrunn av en mount?? umm... Leste du i det hele tatt hva jeg skreiv? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Og der var Lich king nede..ka i ALLE dager vi har slete med før skjønner eg ikkje. 1. forsøk..beint ned, aldri et problem. Tok mimi og vezax HM også for kosen sin del, mangler yoggi+1 no, så er det drage i boks. Får sjå om vi får det til i morra. =) yogg +1 er enkelt gjorde det med min crappy geared paladin tank for et par dager siden. Godt mulig. Vi failer på Brainroom. =P Og då Var yoggie HM nede, og mount i boks. Tok like godt Algalol mens vi var i gang. =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Den mounten så stygg ut =/ Dette tror jeg bare er første steg til overgang til mikrotransaksjoner i Cataclysm. Luls, da blir wow sletta fra maskina og cd'ene brent opp. Dette er faen meg ikke noe helvetets japansk drittspill... + >9000 Dette synes jeg var et jævlig teit opplegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå