Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der var Lich king nede..ka i ALLE dager vi har slete med før skjønner eg ikkje. 1. forsøk..beint ned, aldri et problem.

Tok mimi og vezax HM også for kosen sin del, mangler yoggi+1 no, så er det drage i boks. Får sjå om vi får det til i morra. =)

10% boost, tenker jeg :p

Den boosten var egentlig ikkje så hinsides viktig trur eg. Hadde nok lett greid den med både 0 og 5% også, men har aldri hatt en heil kveld med forsøk på kongen. Det hadde vi satt av gårsdagen (endelig til). Og då går han seff ned på første forsøk ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mitt forrige "brukbare" drop i VoA var t9 pvp hansker. Er egentlig rimelig lei av den plassen, da jeg aldri får noe...

Mitt forrige drop jeg trengte var T9 legs, som jeg foorsåvidt enda bruker, det er noen uker siden nå.

Men, jeg drar ikke dit for loot, jeg drar dit for litt ekstra frost emblems.

Lenke til kommentar

tok mitt første run i voa med dken etter jeg dinga med priesten for over en mnd sia og ofc droppa 2 stk 264 ilvl pve legs på thoravon -.- en til healing og en til dps....

det var til og med bare en priest (shadow) i gruppa som kun rolla 23 for ms, og 44 for os....

DRITTSPILL

Lenke til kommentar

Og der var Lich king nede..ka i ALLE dager vi har slete med før skjønner eg ikkje. 1. forsøk..beint ned, aldri et problem.

Tok mimi og vezax HM også for kosen sin del, mangler yoggi+1 no, så er det drage i boks. Får sjå om vi får det til i morra. =)

yogg +1 er enkelt :p gjorde det med min crappy geared paladin tank for et par dager siden.

Endret av prez
Lenke til kommentar

yogg +1 er enkelt :p gjorde det med min crappy geared paladin tank for et par dager siden.

Godt mulig. Vi failer på Brainroom. =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...