Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så da dropper shards bare pga meg da, så da er de jo mine :)

Ja vist du er den eneste som kommet så langt på questen at du kan loote shards, så er det bare du som kan få dem:)

Men questa som har med Blood Queen, putri og sindragosa må egentlig hele guilden vere klar over og hjelpe til på. Du som skal gjøre jobben men du må ta litt roller som for eksempel tanken egentlig skulle hatt:p

Lenke til kommentar

Du og Hanzi? Fikk han ned forrige Torsdag, så kommende torsdag blir første HC-tur i 10mann. :)

Yep:) Litt problem at vi raider icc 10 på fredager så blir ikke mye jeg får vert med. Pleier også å vere fast gruppe da, og lite folk som er interessert i å få opp en gruppe nummer to. Men gleder meg virkelig til å få prøvd ut HC!

10/12 på 25 så får håpe vi kommer oss inn i HC der også snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

For min del er communityet mitt litt stuck på 6/12 nå, men til gjengjeld så er de så og si på farm. Har ikke prioritert progresjon så mye i det siste, men heller geare opp folk.

Ser vel litt progresjon i løpet av uka tenker jeg, mange av de bedre spillerene har kommet tilbake etter ferie og maskinproblemer.

Lenke til kommentar

Sliter litt med 25mann i guildet (folk som tar ferie/slutter og slikt), så vi har bare klart 6 stk i 25mann hittil, og det var vel 2-3 ganger. Siste ukene har det blitt 25mannspug.

akkurat det der suger, nokså vanskelig å få guildet på raiding nivå igjen, en og en vil bare forsvinne,.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem i guilden min, mye ferie, quitting, leaving og generell QQ. Gjerne dedikerte, gode spillere som skal baile også :/ Et par andre guilds på serveren har disbanda, så elitesta fra begge merga og voldtar oss på progress atm, samtidig som alle scrubsa apper til oss.. Fantastisk :) Og det at folk, etter sikkert 200 wipes i Val'Kyr phasen står der og camper i defiles er nydelig :> Vurderte faktisk å bare uninstalle spillet asap etter raidet i går kveld, sugde så møkk. /emorage

Endret av Koseklump
Lenke til kommentar

Har hatt samme problem i guilden min, mye ferie, quitting, leaving og generell QQ. Gjerne dedikerte, gode spillere som skal baile også :/ Et par andre guilds på serveren har disbanda, så elitesta fra begge merga og voldtar oss på progress atm, samtidig som alle scrubsa apper til oss.. Fantastisk :) Og det at folk, etter sikkert 200 wipes i Val'Kyr phasen står der og camper i defiles er nydelig :> Vurderte faktisk å bare uninstalle spillet asap etter raidet i går kveld, sugde så møkk. /emorage

vet ikke om dere allerede gjør dette.

Men et par ting som kan gjøres for å manage det bedre.

1. 3sec før defile cd er klar så be folk spre seg, så er færre folk i defile området.

2. Aktiv bruk av -dkp evt. minus på roll hvis du kjører roll, uttrykke at de ikke får loot fra loot council klart og tydelig hvis det er det dere kjører.

3. Hvis dere sliter med defile og valkyrs samtidig så lønner det seg å spre her også, retpals kan stunne de og få en fury warr til å specce piercing howl, Phowl spam er win for slowing av adds.

4. Mer valkyrs detta, men pass på at alle står på samme side av rommet. f.eks er defile på venstre side av rommet står dere på høyre side av midten så alle valkyrs blir mer samlet.

Dere gjør sikkert flere av disse og wiper pga en random retard du helst kunne tenke deg å få skutt, men hvertfall et par tips sånn i tilfelle :)

Lenke til kommentar

Jo takk for tipsene :)

stemmer at vi gjør meste av det allerede, begynte med -dkp mer aktivt for et par uker siden, etter at det ble et problem med mye random afk pg lignende. Pleier å spre oss ut fra midten sånn circa 1-2'ish sec før defile, eneste måten det kan monge ting på er om val'kyrsa kommer like etterpå, og det skjer ikke så ofte at det gjør noe. Hvis det skjer er vi fucked tho, fordi thinkin on the fly tydeligvis er vanskelig :p Passer på å stacke opp tett ved midten ja, og på motsatt side av hvor defilen(e) ligger, assigner de tre med den lengste stundurationen til å stunne først, og stunner random etterpå, sammen med huntertrapen fungerer det fint ihvertfall :yes:

Er nok for det meste random retardation som fucker up, indeed

Endret av Koseklump
Lenke til kommentar

Og der var Lich king nede..ka i ALLE dager vi har slete med før skjønner eg ikkje. 1. forsøk..beint ned, aldri et problem.

Tok mimi og vezax HM også for kosen sin del, mangler yoggi+1 no, så er det drage i boks. Får sjå om vi får det til i morra. =)

10% boost, tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...