EMS15 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hm. Hvor ofte er disse nye Call-to-Arms eventene på BG? Finner ingen info om det på Wowikia. Helgene. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Var det noe denne helgen? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 SOTA Prøvde litt prot pala i dag, løent tanke gear forsåvidt, men gikk sjelden ned gitt! Tok litt tid å drepe noen å da:P Lenke til kommentar
War Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det skal vel ikke så altfor mye til for å nå 1400 rating, men om man ikke kan spille classen sin ordentlig, har en dårlig partner eller to, eller ikke ha rbra gear kan det blir litt vanskelig. Jeg er holy paladin med full PvE gear, så er lett å nuke. Får kjøre BG med honorfarm da og kjøpe fullt gear for å så gå i arena for å så kjøpe det settet. Tungvindt. Men det er vel hele poenget med arenapoeng. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ja, men etter du har skaffet deg gearet. Så bare skaffer du deg en grei Warrior til 2v2, så klarer dere lett 1400. Eneste en paldin trenger å gjøre er å heale så. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Jeg er holy paladin med full PvE gear, så er lett å nuke. Får kjøre BG med honorfarm da og kjøpe fullt gear for å så gå i arena for å så kjøpe det settet. Tungvindt. Men det er vel hele poenget med arenapoeng. Det går så fort å skaffe seg honor nå for dagen med random bg. Holy pala funker jo også fint med litt pve gear, så "fullt" gear trenger du jo ikke. Finner du deg en grei warrior burde 1400 være veldig lett og ganske kjapt allerede nå, så lenge du har pvp trinket og rundt 4-500ish+ resi. Warlock eller dk funker også, men warrior er vel enklest og best. Holy pala har også noen enkle faceroll comboer de kan spille i 3v3. Warrior dk pala, dk pala hunter, pala hunter enhancement shaman. Endret 11. april 2010 av TaigaH Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Var det noe denne helgen? Du kan se hvilke det er fra kalenderen inne i selve spillet Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Merker det går en del fortere å level i dungeons omdagen, er level 35 undead mage atm. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 ja random dungeons funker greit til levling , blir litt lei d samme hele tia men men . har gnomergan nede til ca 10 min nå , jeg kjører retri pally som tank , lvl 31 atm Lenke til kommentar
War Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 så lenge du har pvp trinket og rundt 4-500ish+ resi. Jeg er human med Every man for him self bla bla så jeg trenger vel kun res da. Om begge ut av CC er på cd så kan jeg ikke gjøre noe annet en å rydde i baggen osv. I BG kommer det ofte en ork med 2H -legendary og matchende gear og da kan kan drepe meg på under 1 sek. ( Så en slik badass drepe 6 ally hvor 2 var healere og alle 6 var i plate, på bare sekunder , det var som et tog mot kortstokkhus, nermest 2shootet alle og en lang ww og imune mot alt.) Locks kan stunnlocke meg mens jeg dør av dotter og seeds og hva de måtte finne på. Rouges også dreper meg i 100% stunnlock på ca 0,9 sek. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Helt til du får nok resi / spell power. Når du har skaffet nok Resi og spell power. Så går det lett, pala / warrior er vel den sterkeste comboen nå om dagen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Er det bare meg som rett og slett ikke tør å gå i random dungeons med dungeon finder? Jeg føler ikke jeg kan nok eller er god nok og vil bare få kjeft og noob-snakk med huntarden min. Vet ikke at jeg skal stå DER og DER når SÅNN og SÅNN skjer i boss fightene. Når jeg spilte med en kompis og han plutselig aktiverte dungeon finder for gruppa vår, ble jeg helt kvalm og uvel og tenkte bare "dette går aldri bra". Er 73 så å gjøre ting som Azjol-nerub og andre ville jo vært fint..men jeg greier rett og slett ikke sette meg available i dungeon finder pga hodet mitt. Endret 12. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Kan ikke si jeg har det problemet. Men igjen, så kan jeg alle bossfights og dungeons utenatt. Kjører på med dungeons i hytt og gevær. Tips: Les opp på hvordan være en bedre spiller (klassespesifikt), stikk til så mange dungeons du bare kan for å få litt erfaring. Jo oftere du gjør det, jo mindre farlig blir det. Det hjelper også å forestille seg medspillerene som småunger i bleier. Da klarer man ikke å ta dem seriøst. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det bare meg som rett og slett ikke tør å gå i random dungeons med dungeon finder? Hadde det sånn når jeg skulle begynne å tanke heroics. Trodde aldri det ville gå bra, så jeg satte meg opp som dps. Etter to pulls tok jeg over for den egentlige tanken, og kjørte på. Standard heroics er lettere enn normals, da gruppe dps'en er så sinnsykt mye høyere. Ville ikke være redd for å kjøre normal mode dungeons heller. De er mye lettere enn du tror - og hvis du lurer på noe, så bare si ifra at det er første gang du er der og spør. Det er mye "lettere" å spør om ting i en normal mode dungeon enn i en heroic mode dungeon - folk har mer tid og forståelse. Jeg kommer ikke på noen særlige tricks i normal-mode fights som dps bør kjenne? Bortsett fra Oculus, som trenger litt tid til tooltip-lesing første gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Derfor jeg aldri tanker heroics, selv om jeg kan nærmest alle heroics som min egen baklomme som melee DPS, og har gear nok til at det ikke skulle være noe problem (Greit, jeg må jobbe litt med diverse gems og enchants på tanksettet, men uansett). Jeg gidder ikke å høre på whininga. (Det at jeg er en DK tank gjør slett ikke faktum bedre, folk har en tendens til å hate oss) Jeg er også såpass ny innen tanking at jeg foretrekker å ha en healer jeg kjenner godt. Men heldigvis slipper jeg å tanke ssærlig ofte, ventetiden bryr meg ikke nevneverdig, og jeg har somregel en tank tilgjengelig som gjerne tar en heroic. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tanket HC's med min warrior i det jeg dinget 80 (og hadde 540 i defence). Bluegear. Maxet via enchants og gems. (Gearscore 2200, for dem som er opptatt av sånt). Funket som bare det. Random Dungeon Finder gir deg Heroics etter gearet ditt, så fikk jo bare de letteste heroicsene Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tanket HC's med min warrior i det jeg dinget 80 (og hadde 540 i defence). Bluegear. Maxet via enchants og gems. (Gearscore 2200, for dem som er opptatt av sånt). Funket som bare det. Random Dungeon Finder gir deg Heroics etter gearet ditt, så fikk jo bare de letteste heroicsene Jepp, men det stopper ikke healers for å qq noe jevelig og det gir deg heller ikke så mye rom for feil når dps begynner å være barnslige Spiller du med folk som har interesse for heroics, så gjør det igenting - som healer så likte jeg undergeared tanks da det ga meg noe å gjøre - men når du møter army of dead DK'en som gir deg skylden for at hans arme puller 3 mobgrupper.... meh Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg tanket HC's med min warrior i det jeg dinget 80 (og hadde 540 i defence). Bluegear. Maxet via enchants og gems. (Gearscore 2200, for dem som er opptatt av sånt). Funket som bare det. Random Dungeon Finder gir deg Heroics etter gearet ditt, så fikk jo bare de letteste heroicsene Jeg tanket mine første heroics på prot-pallyen min i grønt/blått gear, med ca 21k liv. Det var mange skeptiske folk som joinet, men heldigvis hadde jeg en kompis som healer, så var ganske så trygt inntil jeg fikk meg et par biter t9. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Er det bare meg som rett og slett ikke tør å gå i random dungeons med dungeon finder? Jeg føler ikke jeg kan nok eller er god nok og vil bare få kjeft og noob-snakk med huntarden min. Vet ikke at jeg skal stå DER og DER når SÅNN og SÅNN skjer i boss fightene. Når jeg spilte med en kompis og han plutselig aktiverte dungeon finder for gruppa vår, ble jeg helt kvalm og uvel og tenkte bare "dette går aldri bra". Er 73 så å gjøre ting som Azjol-nerub og andre ville jo vært fint..men jeg greier rett og slett ikke sette meg available i dungeon finder pga hodet mitt. Hvorfor bryr du deg egentlig om sånn? Det er jo snakk om folk du aldri kommer til å se in real life, og folk du sjeldent kommer til å se ingame igjen. Du er jo en dps, hadde du vært tank eller healer hadde jeg kanskje forstått litt mer, da du har dritt jobben som alle er avhengige av må gjøres bra. Er jo ikke vanskelige tacts det er snakk om i dungeons, har du Deadly boss mods så advarer den deg om ting. Bruk hodet, ikke så i flammer, merker/flekker som kommer på gulvet og lignende.. La akkurat merke til at du her hunter, greit nok det er mange som ikke liker hunter og jeg kan forstå hvorfor. Det er fordi MANGE huntere puller, de glemmer pettet(står på aggressive, eller at de glemmer å dismisse), men hvis du gir tanken litt tid på å få aggro og slikt så ser de fleste at du ikke er en tard Endret 12. april 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 70 nå! Er så utrolig hard å levle disse lvlene, hjelper det med Altrac Valley? Isåfall trenger jeg litt hjelp. Jeg forstår ikke selve spillet og hva man skal gjøre? Har lest noen guides, men forstår ikke helt hvordan spillet foregår! bare følger etter folka. noen som kan forklare Altatrac kjapt? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå