Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) YAY 80 #5 i boks da var det bare å geare opp mage for pvp Bare lurer av ren nysgjerrighet om noen har noe kunnskap om det fortsatt er et slikt marked; hva vil en account med 5 80s være verdt? GS på rundt 5k på 3 av dem, 3 har epic flying. Siden hver og en kineser har 5 slike accounter som deg, så 5 x 1 milliard = 5 milliard og det er rundt 11,3 millioner som spiller wow Id say 900kr :] Du har en merkverdig metode å regne ut på... Endret 9. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan alle som spiller på Tarren Mill spamme en paladin ved vavn Antuan? Bare sånn fordi jeg hater han Horde alliance? ;p Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hola! God Helg! Keen på å gjøre Nobel Garden questene ferdig. Har to store utfordringer igjen. Den ene, mangler jeg en orc + troll female + 18. Ganske vannskelig å finne når du spiller på alliance. Noen tips? (Warsong, har vært prøvd 42 ganger. tildels uten lykke..) Den sisste m¨jeg dra til un'goro å legge et egg ved en rar plass. Men det står at jeg må være omformet til en kanin for å plante egget. Kan jeg fly, portalisere meg i mens jeg er en hare for å så legge egget der? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 For transformationen: dra til dalaran. For eggleggingen: 2 Måter: 1: Gjør deg om til en kanin, portal fra Dalaran til Caverns of Time, løpe derfra til Hot springs som kanin. Tar du dmg mister du formen og du må begynne på nytt. 2: Kjøp itemet som gjør at du kan gjøre et partymember om til en kanin(husker ikke navnet i farta), finn deg 1 til som har denne og dra ned sammen, gjør hverandre om til kaniner når dere kommer dit og achivement ferdig. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan alle som spiller på Tarren Mill spamme en paladin ved vavn Antuan? Bare sånn fordi jeg hater han Horde alliance? ;p Ally, ikke så farlig, men han tok tankingsverdet mitt! Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som vet om en god neck jeg kan satse på? Enest jeg finner er fra TotC HC men kan ikke gå mer enn en gang om dagen, såeh.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fordel å vite hvilken klasse du spiller. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er kanskje det ja Rogue Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det er kanskje det ja Rogue Det er et i pit of saron HC også. http://www.wowwiki.com/Barbed_Ymirheim_Choker Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Herre min hatt... Old. Ryktene vil ha det til at han fikk sparken for den der. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Herre min hatt... Old. Ryktene vil ha det til at han fikk sparken for den der. Og rykter tror vi ikke på Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 TotC HC men kan ikke gå mer enn en gang om dagen, såeh.. For noe tull, kjør Random hc så kan du komme i den 60 ganger. Du får også ræva full av EoT så du kan kjøpe deg noe fint. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 TotC HC men kan ikke gå mer enn en gang om dagen, såeh.. For noe tull, kjør Random hc så kan du komme i den 60 ganger. Du får også ræva full av EoT så du kan kjøpe deg noe fint. Vel- Du kan vel ikke komme inn i TotC via Random kan du det? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Vel- Du kan vel ikke komme inn i TotC via Random kan du det? Nope, det er slik jeg også har forstått det. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Har fått Totc heroic i random flere ganger. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg vet ikke om det er kanskje er en slags forvirring om hvilken Trial instance folk mener, men 5mannsen kan man komme inn på random. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er i en nå, man må ikke ha spydet i banken. Da er man pawn. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Er i en nå, man må ikke ha spydet i banken. Da er man pawn. Bare til å plukke opp nytt vel? Står jo et stativ ved inngangen.(på innsiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå