Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

YAY 80 #5 i boks :D da var det bare å geare opp mage for pvp :p

Bare lurer av ren nysgjerrighet om noen har noe kunnskap om det fortsatt er et slikt marked; hva vil en account med 5 80s være verdt? :p GS på rundt 5k på 3 av dem, 3 har epic flying.

Siden hver og en kineser har 5 slike accounter som deg, så 5 x 1 milliard = 5 milliard og det er rundt 11,3 millioner som spiller wow Id say 900kr :]

Du har en merkverdig metode å regne ut på...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hola! God Helg! Keen på å gjøre Nobel Garden questene ferdig. Har to store utfordringer igjen.

Den ene, mangler jeg en orc + troll female + 18. Ganske vannskelig å finne når du spiller på alliance. Noen tips? (Warsong, har vært prøvd 42 ganger. tildels uten lykke..)

Den sisste m¨jeg dra til un'goro å legge et egg ved en rar plass. Men det står at jeg må være omformet til en kanin for å plante egget. Kan jeg fly, portalisere meg i mens jeg er en hare for å så legge egget der?

Setter pris på svar :)

Lenke til kommentar

For transformationen: dra til dalaran.

For eggleggingen: 2 Måter: 1: Gjør deg om til en kanin, portal fra Dalaran til Caverns of Time, løpe derfra til Hot springs som kanin. Tar du dmg mister du formen og du må begynne på nytt.

2: Kjøp itemet som gjør at du kan gjøre et partymember om til en kanin(husker ikke navnet i farta), finn deg 1 til som har denne og dra ned sammen, gjør hverandre om til kaniner når dere kommer dit og achivement ferdig.

Lenke til kommentar
TotC HC men kan ikke gå mer enn en gang om dagen, såeh..

For noe tull, kjør Random hc så kan du komme i den 60 ganger.

Du får også ræva full av EoT så du kan kjøpe deg noe fint.

Vel- Du kan vel ikke komme inn i TotC via Random kan du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...