Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Tja, jeg har bare prøvd de og AG, og ble veldig fornøyd når jeg skiftet til Xperl. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Syntes Shadowed Unit frames er ypperlige, men test flere og se hva du liker best. X-Perl er ihvertfall veldig lett å sette opp og skal ha stor pluss i boka for det. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Synnes dere kan ta med at man får 2 eof fra den förste random hc pr dag. ikke alle som dere gir uttrykk for. og lav gs er bare bs 5100 får man med eot tier settet som tar noen dager med random hc. gidder man ikke det eller raide,hva skal man da med raidquest... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Å si at X-Perl er de verste Unit-frames som finnes er idiotisk. Har brukt de i flere år, og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Idag skjedde det. Lich King døde. Hurray! 10manns-kill! Og til deres underholdning, et "uhell" under et av forsøkene: http://www.youtube.com/watch?v=--CVVAyv2_8 *edit* Kan anbefale å stikke til Youtube og velge 1080p, fremfor det lille som blir vist her. Haha, nice! :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Syns det var ganske komisk selv. Hadde opptakeren tatt med lyd, ville du hørt meg si noe ala "Oh Shiiiiit" Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Var litt nice ja :> Spesielt måten du beleilig snudde kameravinkelen og fikk med hele svevet hans Har gjort akkurat det samme selv da, ble CR'a like før phasechangen og hadde ikke noe threat, så rusha inn for å taunte bossen før han hitta en dps, og BANG - traff en sphere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg kan forsikre deg om, at hadde det vært jeg som filmet, ville du sett hele sekvensen fra en litt mer "flyvende" vinkel. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Åja jeg måtte se det klippet fem ganger før jeg skjønte hvorfor det ble posta. Hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Hvis du stikker til Youtube, får du sett bedre kvalitet. Hva som skjedde: Etter fase 1.5 (hvor Lich King spawner tre spirits og masse flyvende isballer), tok jeg den kjappe veien inn ved å charge Lich King. Problemet er at han spawner en isball akkurat idet jeg tok Charge. Resultatet er at jeg havner rett på iskula, som smeller i trynet mitt og sender meg på en relativ kjapp tur ut i det evige. Lo veldig godt på vent akkurat da. (vi tok uansett LK et par forsøk etterpå) Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Åja jeg måtte se det klippet fem ganger før jeg skjønte hvorfor det ble posta. Hva skjedde egentlig? Sjekk hva som skjer med Slimda (Bear tanken) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Måtte se den et par ganger før jeg så hva det dreide seg om.. Spørsmål, hva i helvete skjedde? edit: nvm Endret 9. april 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kan alle som spiller på Tarren Mill spamme en paladin ved vavn Antuan? Bare sånn fordi jeg hater han Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Måtte se den et par ganger før jeg så hva det dreide seg om.. Spørsmål, hva i helvete skjedde? Se innlegget mitt før deg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, postet egentlig sånn 13:52 men kombinert nedlastning og forumlag gjorde at det ble postet litt sent. Dernel: Not your personal army. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Ja, postet egentlig sånn 13:52 men kombinert nedlastning og forumlag gjorde at det ble postet litt sent. Dernel: Not your personal army. Aww Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Grindet i en time - tjente 1150g Søkte på AH i 15 min - Tjente 650g Det kommer seg Kjøpte også Scroll of Enchant Weapon - Mighty Spellpower x 2 for 1s 90c =D Lenke til kommentar
tmg Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 YAY 80 #5 i boks da var det bare å geare opp mage for pvp Bare lurer av ren nysgjerrighet om noen har noe kunnskap om det fortsatt er et slikt marked; hva vil en account med 5 80s være verdt? GS på rundt 5k på 3 av dem, 3 har epic flying. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) YAY 80 #5 i boks da var det bare å geare opp mage for pvp Bare lurer av ren nysgjerrighet om noen har noe kunnskap om det fortsatt er et slikt marked; hva vil en account med 5 80s være verdt? GS på rundt 5k på 3 av dem, 3 har epic flying. Siden hver og en kineser har 5 slike accounter som deg, så 5 x 1 milliard = 5 milliard og det er rundt 11,3 millioner som spiller wow Id say 900kr :] Endret 9. april 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå