Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg trykke på når folk spør om achivements? Jeg får bare til å trykke på de enkelte achivementene ut i chatten, og det er vel ikke det de vil se :p

Når folk spør etter achievements så gjelder det jo enten achievement for enkeltbossen eller instancen/raidet, så du gjør det nok rett. Må bare finne den rette achievementen. ;)

Lenke til kommentar

Hei! Jeg kjøpte meg WoW for noen uker siden og har ubegripelig nok karret meg til level 28. Jeg er nå på utkikk etter en guild(vet ikke engang om dette er riktig sted å skrive det), kanskje en som hjelper low levels med å levle(booste). Jeg er fortsatt rimelig noob, men ikke like mye som jeg var for en stund siden(kan basics). Er altså da på utkikk etter en guild i Scarshield Legion. Må forresten ikke være guild, bare en god venn som hjelper meg med diverse :)

Class, Orc Shaman.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Lootship må være den letteste HC ever.

Den er så lett at i PUGen vi har nå som egentlig er 25m normal. Tar vi å setter den på heroic.

Lenke til kommentar

Spør her og, siden jeg ikke har fått svar i UI-tråden enda:

Er på jakt etter UnitFrames som vil laste automatiske oppsett når jeg f.eks. joiner et party/raid. Bruker for øyeblikket AG_Unitframes, men såvidt jeg har merket meg støtter ikke de dette. Bruker VuhDo for raidframes, så det trenger ikke være inkludert.

Lenke til kommentar

Spør her og, siden jeg ikke har fått svar i UI-tråden enda:

Er på jakt etter UnitFrames som vil laste automatiske oppsett når jeg f.eks. joiner et party/raid. Bruker for øyeblikket AG_Unitframes, men såvidt jeg har merket meg støtter ikke de dette. Bruker VuhDo for raidframes, så det trenger ikke være inkludert.

Liker Stuf, Shadowed Unit Frames og Pitbull godt. Førstnevnte tar en stund å sette opp, men funker veldig bra og er den jeg foretrekker. :)

Edit: Ikke hør på ArilC, verste unit frames som finnes! :p

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...