nagina Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lootship må være den letteste HC ever. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva skal jeg trykke på når folk spør om achivements? Jeg får bare til å trykke på de enkelte achivementene ut i chatten, og det er vel ikke det de vil se Når folk spør etter achievements så gjelder det jo enten achievement for enkeltbossen eller instancen/raidet, så du gjør det nok rett. Må bare finne den rette achievementen. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lootship må være den letteste HC ever. No shit Heldigvis er ikke alle like lette i 25mann. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Veien til Silithus. Anyone tell me? forstår bare ikke hvordan jeg kommer meg dit Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Veien til Silithus. Anyone tell me? forstår bare ikke hvordan jeg kommer meg dit Oppe til venstre i Un'goro Crater er det en passasje som fører til Silithus. Er bare å løpe langs fjellkanten fra venstre når du står foran quest hubben helt i nord til du ser en oppoverbakke. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 nord-vest i unguro.. :> Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Etter jeg rolled alliance har jeg hatt virkelig problemer å vandre meg rundt i Kalimdor brukte 20min å finne passende vei til onyxia's lair ;p Lenke til kommentar
Xen0n Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hei! Jeg kjøpte meg WoW for noen uker siden og har ubegripelig nok karret meg til level 28. Jeg er nå på utkikk etter en guild(vet ikke engang om dette er riktig sted å skrive det), kanskje en som hjelper low levels med å levle(booste). Jeg er fortsatt rimelig noob, men ikke like mye som jeg var for en stund siden(kan basics). Er altså da på utkikk etter en guild i Scarshield Legion. Må forresten ikke være guild, bare en god venn som hjelper meg med diverse Class, Orc Shaman. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er bare å bruke shaman tråden, vi har enn del newbz her som spør spørsmål som ... jah, kunne ført til krig men, bruk shaman tråden :!: *peke på stine* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ikke vær frekk! Det er ikke bare bare og ikke være pro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Enig, livet er hardt som casual. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Idag skjedde det. Lich King døde. Hurray! 10manns-kill! Og til deres underholdning, et "uhell" under et av forsøkene: http://www.youtube.com/watch?v=--CVVAyv2_8 *edit* Kan anbefale å stikke til Youtube og velge 1080p, fremfor det lille som blir vist her. Endret 8. april 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 kanskje en som hjelper low levels med å levle(booste). Hvorfor betale for et spill du ikke gidder spille selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lootship må være den letteste HC ever. Den er så lett at i PUGen vi har nå som egentlig er 25m normal. Tar vi å setter den på heroic. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen som kan si meg hva addonen som gir en slags moderne channeling boks som itilleg viser hvor lang tid det tar før spellen din er ute? Appriciate it! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) cast bar? Quartz! Edit Eller classtimer om det var dot timers du var ute etter. Endret 8. april 2010 av Sink Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Var Quartz ja! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
jH- Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Spør her og, siden jeg ikke har fått svar i UI-tråden enda: Er på jakt etter UnitFrames som vil laste automatiske oppsett når jeg f.eks. joiner et party/raid. Bruker for øyeblikket AG_Unitframes, men såvidt jeg har merket meg støtter ikke de dette. Bruker VuhDo for raidframes, så det trenger ikke være inkludert. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener, men kanskje Xperl? helvetes hurtigsvarinterface som ikke fungerer. http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/xperl.aspx Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) Spør her og, siden jeg ikke har fått svar i UI-tråden enda: Er på jakt etter UnitFrames som vil laste automatiske oppsett når jeg f.eks. joiner et party/raid. Bruker for øyeblikket AG_Unitframes, men såvidt jeg har merket meg støtter ikke de dette. Bruker VuhDo for raidframes, så det trenger ikke være inkludert. Liker Stuf, Shadowed Unit Frames og Pitbull godt. Førstnevnte tar en stund å sette opp, men funker veldig bra og er den jeg foretrekker. Edit: Ikke hør på ArilC, verste unit frames som finnes! Endret 9. april 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå