Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvordan skal man egentlig samle frost emblems? Får man kun 2 pr dag for dungeon? Weekly raid quest, VoA10 og 25 og så ta livet av bosser i ICC. En har også et weekly raidquest en kan gjøre i ICC. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser aldri noe snakk om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser aldri noe snakk om det Ser du aldri i tradechatten at det står feks: "LFG/LFM to [<random raidboss> must die]"? Dette er et quest du kan plukke opp ved Violet Hold i Dalaran som gir deg 5xtriumph 5xfrost og 30g. Når det kommer til VoA kommer det an på om din faction kontrollerer Wintergrasp særlig mye. Har dere ofte kontroll på den vil du ganske ofte se i tradechatten noe lignende dette: "LFG/LFM to VoA10/25" En får også frostemblems i ICC, når en tar livet i bosser. Her kan det være vanskelig å få noen gruppe med mindre du har gear til det, eller har et guild som ofte kjører ICC. Det er også et weekly raidquest i ICC som en kan ta, som gir deg 5x frost. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser du aldri i tradechatten at det står feks: "LFG/LFM to [<random raidboss> must die]"? Dette er et quest du kan plukke opp ved Violet Hold i Dalaran som gir deg 5xtriumph 5xfrost og 30g. Når det kommer til VoA kommer det an på om din faction kontrollerer Wintergrasp særlig mye. Har dere ofte kontroll på den vil du ganske ofte se i tradechatten noe lignende dette: "LFG/LFM to VoA10/25" Har prøvd meg, akkurat nå faktisk, ble spurt om gs og jeg hadde visst for lav gs. (4900) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjenner så alt for godt til den. Har bare 4775 og jeg får ikke lov til å joine pugs til Ulduar engang. Vel, jeg får i grunn lov til å joine veldig lite når jeg tenker meg om. Da Sarth var ukas quest prøvde jeg febrilsk å få bli med, men møtte stengte dører overalt. Tarde-server! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ser du aldri i tradechatten at det står feks: "LFG/LFM to [<random raidboss> must die]"? Dette er et quest du kan plukke opp ved Violet Hold i Dalaran som gir deg 5xtriumph 5xfrost og 30g. Når det kommer til VoA kommer det an på om din faction kontrollerer Wintergrasp særlig mye. Har dere ofte kontroll på den vil du ganske ofte se i tradechatten noe lignende dette: "LFG/LFM to VoA10/25" Har prøvd meg, akkurat nå faktisk, ble spurt om gs og jeg hadde visst for lav gs. (4900) Hvilken boss hadde dere? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøv å start pug selv, det jeg gjør dersom jeg ikke finner meg gruppe. Har forøvrig ikke hatt problemer med for lav GS, selv på nydinga alts. Kan sikkert hjelpe å være i en god/respektert guild though. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjenner så alt for godt til den. Har bare 4775 og jeg får ikke lov til å joine pugs til Ulduar engang. Vel, jeg får i grunn lov til å joine veldig lite når jeg tenker meg om. Da Sarth var ukas quest prøvde jeg febrilsk å få bli med, men møtte stengte dører overalt. Tarde-server! Gscore har fucka opp hele wow. Kommer ikke inn i VoA lenger med 5100 gscore. Tragisk spørr du meg så derfor venter jeg med og spille til neste expansion... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Ser du aldri i tradechatten at det står feks: "LFG/LFM to [<random raidboss> must die]"? Dette er et quest du kan plukke opp ved Violet Hold i Dalaran som gir deg 5xtriumph 5xfrost og 30g. Når det kommer til VoA kommer det an på om din faction kontrollerer Wintergrasp særlig mye. Har dere ofte kontroll på den vil du ganske ofte se i tradechatten noe lignende dette: "LFG/LFM to VoA10/25" Har prøvd meg, akkurat nå faktisk, ble spurt om gs og jeg hadde visst for lav gs. (4900) Hvilken boss hadde dere? Uh, husker ikke.. :/ Men jeg fikk bli med på en annen, 2 frost emblems rikere etter 10 min http://www.wowwiki.com/Toravon_the_Ice_Watcher ble mitt første velykket raid Men alle healerene stakk etter første, så vi fikk ikke tatt en til. Endret 8. april 2010 av Stine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Prøv å start pug selv, det jeg gjør dersom jeg ikke finner meg gruppe. Har forøvrig ikke hatt problemer med for lav GS, selv på nydinga alts. Kan sikkert hjelpe å være i en god/respektert guild though. Vel, det hjelper i alle fall ikke å ha et navn som tidligere var igjenkjent på serveren og som folk visste hvem var / er. Kan være fordi det ca ikke er igjen noen av gæmlisa fra min "storhetstid", men. Jeg burde vel alltids starte PuG selv, det tror jeg er det eneste som hjelper. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kjenner så alt for godt til den. Har bare 4775 og jeg får ikke lov til å joine pugs til Ulduar engang. Vel, jeg får i grunn lov til å joine veldig lite når jeg tenker meg om. Da Sarth var ukas quest prøvde jeg febrilsk å få bli med, men møtte stengte dører overalt. Tarde-server! Gscore har fucka opp hele wow. Kommer ikke inn i VoA lenger med 5100 gscore. Tragisk spørr du meg så derfor venter jeg med og spille til neste expansion... Desverre tror jeg Gearscore har kommet for å bli :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 [quote name='Refsa' date=' 8. april 2010 - 16:41' Gscore har fucka opp hele wow. Kommer ikke inn i VoA lenger med 5100 gscore. Tragisk spørr du meg så derfor venter jeg med og spille til neste expansion... En har nok det samme i Cataclysm også, om ikke gearscore, men noe annet som fungerer etter de samme prinsippene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hvilken boss hadde dere? Det var Lord Marrowgar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Alle skriker at man skal linke achivements, hvordan linker man det i chatten? Går ikke som man linker andre ting. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Har prøvd, funker ikke... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Det er shift klikk på achievement i achievement vinduet... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Du trykker først enter for å åpne chatter, så shift-clicker du. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hva skal jeg trykke på når folk spør om achivements? Jeg får bare til å trykke på de enkelte achivementene ut i chatten, og det er vel ikke det de vil se Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Yay, trinketenmin droppa endelig i går, og jeg fikk den for en meget høy pris. Men det var verdt det. Mmmmm! Vi liker lootship heroic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå