Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Har problemer med å merge wow-accen min til battle.net -

Registrerte meg med trial-acc for noen dager siden, så igår kjøpte jeg en måneds gamingtid. Fikk mail at alt er i orden o.l.

Jeg kan levle videre etter lvl 20, men kan ikke snakke, gå i AH eller lignende.

Vet at jeg må merge wow-accen til battle.net, men når jeg skriver inn loginname/passord kommer det bare "login failed" (på battle.net siden)

noen som vet hva jeg kan gjøre?

Endret av frds
Lenke til kommentar

Er noen som spiller The Hunter?

Kanskje ikke helt rett forum...men, ja jeg spiller det littegrann fra tid til annen.

Var i beta i gruppen i starten, men litt av morroa forsvant da multiplayer ble lagt på hylla av Emote. Nå som Avalanche har tatt over er det vel mulig at det kan bli en ordning med litt av hvert av ekspansjoner osv. Vel, man kan da håpe...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hei,

Har problemer med å merge wow-accen min til battle.net - Registrerte meg med trial-acc for noen dager siden, så igår kjøpte jeg en måneds gamingtid. Fikk mail at alt er i orden o.l. Jeg kan levle videre etter lvl 20, men kan ikke snakke, gå i AH eller lignende.

Vet at jeg må merge wow-accen til battle.net, men når jeg skriver inn loginname/passord kommer det bare "login failed" (på battle.net siden)

Mener å ha lest noe om at man må kjøpe fullversjonen av spillet og ikke bare gamecard for å få oppgradert en trial-konto til enn vanlig konto. Dog, trenger noen andre for å verifisere om der er sant vel og merke, men tror det er korrekt :)

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned spillet, orginalen.

Altså oppgradert til full versjon fra trial.

Edit; har også fått et annet account name, og en Account Verification Key. (på mail)

Hva skal disse brukes til?

Endret av frds
Lenke til kommentar

Levlet engineering igår fra 0-401, kostet rundt 4k+ gold ;P Og da kjøpte jeg absolutt alt fra AH.

Levler Engineering. 107 skill. Brukt 15g på ah. FML..

Hvordan pokker har du nok penger til det 'a? Roguen min dinga 80 på en helt ny server med 3k G og har ikke nok pengertil Gems og Enchants osv..

Har nesten 20k på mainen men det er pga JC..

Lenke til kommentar

Aff, det er jo helt retarded av blizz å gjøre WotLK accounts umottakelige for Scrolls. Må ut med 100kr for å få over gear og div. til nyaccounten, det har jeg ikke særlig lyst til.

Kommer seg etter noen dager, dont worry.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Hei,

Registrerte meg med trial-acc for noen dager siden, så igår kjøpte jeg en måneds gamingtid. Fikk mail at alt er i orden o.l.

Har du prøvd eu.battle.net?

Lenke til kommentar

Hei,

Har du prøvd eu.battle.net?

Ja, den jeg prøver. Glemte å skrive det.

edit:

Hvorfor står det i mailen fra Blizzard at oppgraderingen for accounten "wow1" er kjøpt? Dette er ikke min account, men jeg kan jo levle videre på min acc, men det er så og si det eneste jeg kan gjøre også.

Endret av frds
Lenke til kommentar

Var ikke sikker hvor jeg skulle poste dette, men kanskje best her.

Jeg har en dk på lvl 72, hvorfor får jeg ikke spille andre kamper enn Warsong og Arati Basin? Når jeg melder meg på, der ved tiden står det unaviavible.

Har du først valgt de to som BG og prøvd og velge flere etter det? Vist det så kan man bare gå i queue i 2 bg's om gangen. Random BG er også kjekt og velge...

Lenke til kommentar

Hvorfor står det i mailen fra Blizzard at oppgraderingen for accounten "wow1" er kjøpt? Dette er ikke min account, men jeg kan jo levle videre på min acc, men det er så og si det eneste jeg kan gjøre også.

Det kommer seg snart. Senest etter at 10-dagers perioden er over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...