Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært borte fra wow i 6 mnd og før det hadde jeg bare gjort Hc 5man og ikke noen raid som for eks naxx (på lvl 80)

Jeg begynnte for under en uke siden og tenkte at jeg måtte kjøre naxx og uld masse i altruns for å få gear for å bli med guildet i ICC 10 og 25 normal.

Så begynnte jeg med pvp for å skaffe honor til back/kappe da dette ikke dropper noe lett sted, og etter 4 timer hadde jeg 75000 honour :hmm:

Snakk om boost, dette tok jo uker før. Fikk også aranapoeng for å vinne randoms.

Deretter kjørte jeg random Hc i noen dager til jeg kunne kjøpe hele settet med EoT så jeg kunne bli med i ICC.

ICC 10/25man Normal sine første 8 bosser er jo lettere en kara og volla 54 EoF så det blir snart en Lightsworn item fra vendor.

Med EoT fikk jeg også kjøpt libram og trinkets og volla GearScore 5100 på en halv uke.

Nå er jeg enig med at wow har blitt "for lett" uten at jeg synnes dette er noe problem da det finnes nok å bryne seg på i ICC heroic, men med tanke på hvordan wow var før i de andre 1100 /played jeg har.

VoA er jo en spøk så kanskje det blir 2 Lightsworn derifra også

Nå er det ingen grunn til å ikke begynne igjen med tanke på gear, selv om man er lvl 1 i dag så kan man ha full tier 8-9? (usikker på nummerene) med 5100GS på 1 uke maks 2.

Endret av War
Lenke til kommentar

Åh, er det det det er. Ja, men da så. :p

Nei, da tror jeg heller jeg går for den for conquests i første omgang. Kjenner jeg meg selv, vil jeg ikke ha nok emblems til den før i høst en gang. :p

altså, stol meg på dette. Spar opp til Frost-beltet først som fremst, mens du bruker triumph-emblems på Tier 9. Det er bare sløs av emblems å kjøpe tier 8 utstyr.

Lenke til kommentar

lag deg heller crafted beltet istedet for t10 beltet. ville heller plukket trinket/back/offset itemsa istedet.

Trinketen som feral druid er ikke bra før du har det beste utstyret i spillet og er cappet på Crit, ArP og lignende.

Vet ikke helt hvilket crafted belt du snakker om, da Vengeful Noose er det eneste 264 beltet feral druids får tak i, med mindre Astrylian's Sutured Cinch dropper fra 25manns Putricide. Det kommer selvsagt ikke til å skje, da smurfen er allergisk mot raids. :p

Lenke til kommentar

Du får ikke rocket-mounten med mindre du ikke har tatt i bruk zerbra-mounten enda. Med mindre du recruiter noen på nytt, eller venter til de aktiverer mounten før du tar den "uåpna" mount-rewarden

Har du faktisk bevis på det du skriver her, eller er det slik du tolker teksten?

Lenke til kommentar

Du får ikke rocket-mounten med mindre du ikke har tatt i bruk zerbra-mounten enda. Med mindre du recruiter noen på nytt, eller venter til de aktiverer mounten før du tar den "uåpna" mount-rewarden

Har du faktisk bevis på det du skriver her, eller er det slik du tolker teksten?

Bluepost:

http://blue.mmo-champion.com/1/24038460723-new-recruitafriend-mount-coming-soon.html

If you've claimed your Recruit-A-Friend gift and received the Zhevra you'll need to refer a new friend (thus gaining a new reward to redeem and claim after this change) to also obtain the X-53 Touring Rocket.

If you have a reward waiting around you have not claimed it can be used to claim a Zhevra now, or you can wait and claim an X-53 after the change.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Åh, er det det det er. Ja, men da så. :p

Nei, da tror jeg heller jeg går for den for conquests i første omgang. Kjenner jeg meg selv, vil jeg ikke ha nok emblems til den før i høst en gang. :p

altså, stol meg på dette. Spar opp til Frost-beltet først som fremst, mens du bruker triumph-emblems på Tier 9. Det er bare sløs av emblems å kjøpe tier 8 utstyr.

Okay da. :p

Da blir det Frost-beltet i høst en gang. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...