Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for første gang greide vi(prøvd tidligere ganger) første phase av nefarian, så deilig, dog, vi hadde ikke en eneste feit(dwarf) priest med oss, så det ble litt hardt for tanken og ikke bli feara, han greide å hindre den noen ganger, men ikke alltid.

 

Dog, fikk han på 32% siste tryet før vi gav oss. neste uke, ern dau <3

6341539[/snapback]

 

Farger fikk dere?

 

Fikk sort og rød denne uka vi :/

6342182[/snapback]

husker ikke nr2, men blue var den ene.

Lenke til kommentar
Bah :(

 

Vi fikk blue og bronze forrige uke, men var såpass trege med å drepe Chrom at vi bare rakk én kveld, med 18% som beste forsøk.

6343456[/snapback]

var blue og green vi fikk. Fortsatt irritert, på 40% var det kun 2 døde, de døde under phase1 og alt var under kontroll, vi hadde ingen fearward så tanken vår måtte bruke zerkerrage før hver fear, på 35% ble tanken også feara og folk begynte å dø. var så jævelig sikker på at han gikk ned da vi var på 40% =\

litt kjedelig, virka som noen av prestene ikke visste helt at de skulle slutte å flashheale under priest classcall, men gikk bedre under priestcall nr2. vi fikk :-)

Lenke til kommentar
Er det fremdeles mulig for Horde å bruke Shamans til å kite legionairs i Razorgore kampen? Jeg har hørt at de har begynt å angripe totems. Men kanskje det er mulig å plassere nye totems raskere eller like raskt som de blir ødelagt?

6346819[/snapback]

Vi har shamans til å kite legionnaires, og det fungerer helt fint =)

Lenke til kommentar
Drop chance er 0.1% og.

6348517[/snapback]

Føler jeg har, av en eller annen grunn lyst å kvele fyrn :roll: . Men forresten, er du warrior eller pala?

6348619[/snapback]

Selv er jeg mage, så det gjorde ikke så mye for meg personlig. Mest snakk om prinsipper her. At enkelte tror de kan neede på hva som helst mens alle vi andre greeder og er ærlige. Gjør meg forbanna rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...