Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager å stille et så dårlig spørrsmål (igjen) kvitter meg med Tailoring nå som mage. Altfor kjedelig! må farme cloth hele hele tiden og så finne andre minerals. Noen andre ideer til en annen prof ? (65 mage)

Takker

Tror nok Lightening sitt råd er det beste, men ser at det er mange mages på den serveren jeg spiller på som har Engineering. Også mange med Alchemy. Disse da i kombinasjon - mining/eng og herb/alch.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Er ingenting som er best for noen classer egentlig. Gems får man f.eks. +39 SP eller +34 Haste, i BS får man socketing på bracers og noe anna, på enchant får man vel bedre enchants osv. Så det er rett og slett ta det som høres interessant ut. Jeg har JC og mining, men skal kanskje bytte ut miningen etterhvert (når jeg har fått nok reciepts på epicgems) med enchanting eller engineering.

Lenke til kommentar

Beginning in just a few days, players who participate in the Recruit-A-Friend program will receive a whole new reward for showing a friend the ropes in Azeroth: the X-53 Touring Rocket, a two-seater flying mount that automatically increases its speed as your mount skill improves (up to 310% speed if you already have a 310% mount). The X-53 will be replacing the current Zhevra mount reward, which is retiring from the Recruit-A-Friend business after a good run. If you've already claimed a Zhevra (or claim one prior to the change), you’ll be able to hang on to it, of course. We’ll have more details on the new Recruit-A-Friend mount once it becomes available.

rocketmount3_small.jpg

Denne mounten må jeg ha, og tror ikke jeg er den eneste nå som kommer til å anskaffe en sånn en.

Endret av Gege
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Denne mounten må jeg ha, og tror ikke jeg er den eneste nå som kommer til å anskaffe en sånn en.

Jeg tror jeg må ha en slik jeg også

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

I så fall skal jeg sikre meg beta-key denne gangen. :wee:

Om jeg så må infiltrere Blizzard for det. :p

Endelig ... Det tok sin tid, for jeg har ikke orka å logge på hver dag eller ta random dungeon-ting, men til slutt fikk jeg da endelig ny cloakdruiden.

Så var det å grinde triumphs, veksle de til conquests og fikse nytt belte og nye gloves, samt fortsette å kjøre hc FOS til jeg får meg en ny trinket.

Har ikke sett den droppe enda engang, selv om jeg har kjørt den instancen mange ganger, både på druiden, magen og en kompis' druid. :p

Hvorfor ikke kjøpte T9-hanskene, og spare opp til t10 beltet?

What? Hvor? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...