Datasmurf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg for min del hater at alt for få folk roller female dwarf og troll. Var det jeg slet mest med i fjor også. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg er troll! Tøffeste rasen. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var en snill female dwarf som stod i midt i Dalaran i timesvis, problemet for meg ble female tauren. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Sett flere klage på troll, jeg fant troll med en gang Gruer meg til dverger og gnomer, de er så sykt vanskelig syns jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Gnomer er jo all over dala. Ser rosa musefletter overalt :| Dverger var vanskelige ja. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Da er jeg noble. :!: Hvor finner man questene til Darkmoon-greiene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen andre som har hatt dette problemet ved å gå vekk fra prepaid til VISA? Har fått melding om at gametiden går ut om 14 minutter en god stund nå, sikket nærmere en halvtime. Og på battle.net står accounten som frozen. Hsadde skjønt det om det var en error ved å betale ny spilletid, men fikk ingen error der, og jeg synes det er merkelig at jeg har fått den meldingen i over 14 minutter. er det bare en midlertidig bug? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Laget meg ett nytt ui :0) Kommer til å bli sweet Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Beklager å stille et så dårlig spørrsmål (igjen) kvitter meg med Tailoring nå som mage. Altfor kjedelig! må farme cloth hele hele tiden og så finne andre minerals. Noen andre ideer til en annen prof ? (65 mage) Takker Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Tailoring er en av de beste proffesionsa for Mage og er en av de enkleste og levle siden du får cloth av alle humanoids, så ville egentlig bare beholdt det hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Beklager å stille et så dårlig spørrsmål (igjen) kvitter meg med Tailoring nå som mage. Altfor kjedelig! må farme cloth hele hele tiden og så finne andre minerals. Noen andre ideer til en annen prof ? (65 mage) Takker For å si det sånn, alle andre profs krever farming x 10 i forhold til tailoring. Så med tanke på kjedsomhet vil jeg si at tailoring er det beste. Om du derimot synes det virker moro å ta opp et ekstra prof som mining/herbalism for å samle materialer før du kan levle hovedprof i det hele tatt så kjør på. Ellers koster det MYE å kjøpe det du trenger på AH for å levle noe uten å skaffe tinga selv. Og husk da at gathering proffet må du da levla først, ved å jobbe deg oppover fra low-level zones og opp til dit du er nå. Og DET er kjedelig Lenke til kommentar
War Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Drit da i gather, lvl opp til max, gjør daily Q og kjøp clothen. Da får du rep og andre items i tillegg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 No kidding, å starte skinning som lvl 70 var kjeedeligggggg. Springe rundt i starter-sonene og one-shotte lvl 10-20 mobs urk. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Laget meg ett nytt ui :0) Kommer til å bli sweet Men blir ikke chatvinduet forferdelig smalt nå da? Eller skiller du ut party/guild/raidchat i egne vinduer? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Laget meg ett nytt ui :0) Kommer til å bli sweet Men blir ikke chatvinduet forferdelig smalt nå da? Eller skiller du ut party/guild/raidchat i egne vinduer? Stemmer, fjernet og timestampene så nå er det mer stort nok :0) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Endelig ... Det tok sin tid, for jeg har ikke orka å logge på hver dag eller ta random dungeon-ting, men til slutt fikk jeg da endelig ny cloak på druiden. Så var det å grinde triumphs, veksle de til conquests og fikse nytt belte og nye gloves, samt fortsette å kjøre hc FOS til jeg får meg en ny trinket. Har ikke sett den droppe enda engang, selv om jeg har kjørt den instancen mange ganger, både på druiden, magen og en kompis' druid. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Ohh the joy of farming!!! Du må legge deg tidligere Smurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Endelig ... Det tok sin tid, for jeg har ikke orka å logge på hver dag eller ta random dungeon-ting, men til slutt fikk jeg da endelig ny cloak på druiden. Så var det å grinde triumphs, veksle de til conquests og fikse nytt belte og nye gloves, samt fortsette å kjøre hc FOS til jeg får meg en ny trinket. Har ikke sett den droppe enda engang, selv om jeg har kjørt den instancen mange ganger, både på druiden, magen og en kompis' druid. Hvorfor ikke kjøpte T9-hanskene, og spare opp til t10 beltet? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Søren heller, har fått flere av hver sort, uten om den dumme skjorta. Begynner å bli så smått lei egg, det gjelder begge characterene jeg spiller på, begge mangler skjorta. Lurer på hvorfor jeg gidder egentlig, har en slik trang til å gjøre disse dumme holiday achievementene, men det er alltid gørr kjedelig Endret 6. april 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Åja, påske-egg. er glad jeg fullførte det makkverket i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå