Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Noen andre som har hatt dette problemet ved å gå vekk fra prepaid til VISA?

Har fått melding om at gametiden går ut om 14 minutter en god stund nå, sikket nærmere en halvtime. Og på battle.net står accounten som frozen.

Hsadde skjønt det om det var en error ved å betale ny spilletid, men fikk ingen error der, og jeg synes det er merkelig at jeg har fått den meldingen i over 14 minutter.

er det bare en midlertidig bug?

Lenke til kommentar

Beklager å stille et så dårlig spørrsmål (igjen) kvitter meg med Tailoring nå som mage. Altfor kjedelig! må farme cloth hele hele tiden og så finne andre minerals. Noen andre ideer til en annen prof ? (65 mage)

Takker

Lenke til kommentar

Beklager å stille et så dårlig spørrsmål (igjen) kvitter meg med Tailoring nå som mage. Altfor kjedelig! må farme cloth hele hele tiden og så finne andre minerals. Noen andre ideer til en annen prof ? (65 mage)

Takker

For å si det sånn, alle andre profs krever farming x 10 i forhold til tailoring.

Så med tanke på kjedsomhet vil jeg si at tailoring er det beste.

Om du derimot synes det virker moro å ta opp et ekstra prof som mining/herbalism for å samle materialer før du kan levle hovedprof i det hele tatt så kjør på. Ellers koster det MYE å kjøpe det du trenger på AH for å levle noe uten å skaffe tinga selv.

Og husk da at gathering proffet må du da levla først, ved å jobbe deg oppover fra low-level zones og opp til dit du er nå. Og DET er kjedelig :p

Lenke til kommentar

Endelig ... Det tok sin tid, for jeg har ikke orka å logge på hver dag eller ta random dungeon-ting, men til slutt fikk jeg da endelig ny cloakdruiden.

Så var det å grinde triumphs, veksle de til conquests og fikse nytt belte og nye gloves, samt fortsette å kjøre hc FOS til jeg får meg en ny trinket.

Har ikke sett den droppe enda engang, selv om jeg har kjørt den instancen mange ganger, både på druiden, magen og en kompis' druid. :p

Lenke til kommentar

Endelig ... Det tok sin tid, for jeg har ikke orka å logge på hver dag eller ta random dungeon-ting, men til slutt fikk jeg da endelig ny cloakdruiden.

Så var det å grinde triumphs, veksle de til conquests og fikse nytt belte og nye gloves, samt fortsette å kjøre hc FOS til jeg får meg en ny trinket.

Har ikke sett den droppe enda engang, selv om jeg har kjørt den instancen mange ganger, både på druiden, magen og en kompis' druid. :p

Hvorfor ikke kjøpte T9-hanskene, og spare opp til t10 beltet?

Lenke til kommentar

Søren heller, har fått flere av hver sort, uten om den dumme skjorta. Begynner å bli så smått lei egg, det gjelder begge characterene jeg spiller på, begge mangler skjorta. Lurer på hvorfor jeg gidder egentlig, har en slik trang til å gjøre disse dumme holiday achievementene, men det er alltid gørr kjedelig :p

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...