Hansoen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er ferdig med Noblegarden. Eggene er jo lette å finne siden de spawner på de samme stedene hele tiden. Problemet er at det er mange om beinet. Men finn dere en god runde rundt å rund landsbyene så finner dere nok egg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvor lenge varer holiday-greiene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det står jo i ingame-kalenderen. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som virkelig gidder å gjøre det? 0.0 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Så vidt begynt, men det er så stapp fullt av folk overalt at jeg tror jeg kommer til å vente til i natt. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Gjort alle utenom ett quest så får jeg draken.. Men gidd ikke På Druiden min da, som jeg ikke spiller på lenger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hvordan går det med egg-jakta til folket? Mangler to achievments, den hvos du skal sette kaninører på folk, og den hvor du skal kysse en i Lovely Dress/Smoking. De ble litt vanskelige å gjøre når det nesten ikke var folk på serveren. (Gjorde det om natta) Alle andre var fort gjort i løpet av noen få timer, der eggsankingen tok mest tid. Jeg sanket egg i Kharanos, noe som fungerte veldig bra for min del, var få folk der. Prøvde først Goldshire, men der var det så fullt at det ikke var vits i å prøve. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Race change funker faktisk ikke =( Har gjort det før med samme kortet Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen som virkelig gidder å gjøre det? 0.0 Hadde gjort alle helt til jule-achievementene, nå mangler jeg kun de fordi jeg hadde pause på den tida Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Dinget og fikk 50% til neste level etter en vinn i BG. I can live with that. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Burde jeg kjøpe kanin-companion for 100 sjokoldaer, eller skal jeg fortsette og farme egg til jeg kanskje finner den i et egg? Lenke til kommentar
bondetamp Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Burde jeg kjøpe kanin-companion for 100 sjokoldaer, eller skal jeg fortsette og farme egg til jeg kanskje finner den i et egg? Du må jo uansett ha ca. 100 egg for å klare sjokoladespiseachievmentet, så da er det vel like greit å ta det først og håpe på fine drops, og deretter begynne å samle egg for å kjøpe enkeltting. Var litt nervøs for dette achievmentet, da det kun er én uke og jeg ikke kommer til å ha mye tid til spilling denne uken, men det tok meg akkurat litt under tre timer fra første egg til fullt acvhievment. Eggsankingen i Azure Watch gikk kjempelett, med kurven klar på musehjulet og dermed på konstant cooldown. Fikk alle drops jeg trengte untatt det egget som skal plaseres i SW, så det holdt med 105 sjokolader for min del. Må si at dette må være slitsomt for keyboard turners. Endret 4. april 2010 av bondetamp Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Hola! Byttet relam til Dragonblight nu. Noen som spiller som ally der ? Uansett, jeg sorstår ikke hvordan i helvete man skal gjøre de Nobelgarden questene. Finnes det en guide for hele oplegget, hvordan man gjør questene etc.? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 http://www.wowwiki.com/Noblegarden Der står alt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mangler bare noen allys i shake your bunny-maker, så blir jeg noble.. Smålei Wow nå kan man si, 6t på i strekk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ha ha, jeg kjenner til den. Tok sin tid å få dwarf og troll female. Egg-farminga gikk greit. Springe rundt i sirkel i Dolanaar. Færrest folk der. Var verre i fjor da jeg gjorde det på Ravencrest med alt for mange mennesker, samt at jeg sku ha 100 sjokolader ekstra for å kjøpe den tomen. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Der var jeg 80 på roguen også gitt. Holder 4k dps aoe, 2,5k boss og 2-3k trash alt etter som. PoS normal, clearer fram til bossen som kan droppe dagger og der ble jeg disconnecta! =< Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Men hvordan i granskauen finner man questitemsene for nobelgarden questene? umulig å finne! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 1: Dra til en av startbyene 2: Spring rundt og let etter egg du kan klikke på 3: ??? 4: Profit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå