Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hvordan går det med egg-jakta til folket?

Mangler to achievments, den hvos du skal sette kaninører på folk, og den hvor du skal kysse en i Lovely Dress/Smoking. De ble litt vanskelige å gjøre når det nesten ikke var folk på serveren. (Gjorde det om natta)

Alle andre var fort gjort i løpet av noen få timer, der eggsankingen tok mest tid.

Jeg sanket egg i Kharanos, noe som fungerte veldig bra for min del, var få folk der.

Prøvde først Goldshire, men der var det så fullt at det ikke var vits i å prøve.

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe kanin-companion for 100 sjokoldaer, eller skal jeg fortsette og farme egg til jeg kanskje finner den i et egg?

Du må jo uansett ha ca. 100 egg for å klare sjokoladespiseachievmentet, så da er det vel like greit å ta det først og håpe på fine drops, og deretter begynne å samle egg for å kjøpe enkeltting.

Var litt nervøs for dette achievmentet, da det kun er én uke og jeg ikke kommer til å ha mye tid til spilling denne uken, men det tok meg akkurat litt under tre timer fra første egg til fullt acvhievment. :w00t: Eggsankingen i Azure Watch gikk kjempelett, med kurven klar på musehjulet og dermed på konstant cooldown. Fikk alle drops jeg trengte untatt det egget som skal plaseres i SW, så det holdt med 105 sjokolader for min del. :thumbup:

Må si at dette må være slitsomt for keyboard turners. :ph34r:

Endret av bondetamp
Lenke til kommentar

Hola! Byttet relam til Dragonblight nu. Noen som spiller som ally der ?

Uansett, jeg sorstår ikke hvordan i helvete man skal gjøre de Nobelgarden questene. Finnes det en guide for hele oplegget, hvordan man gjør questene etc.?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Ha ha, jeg kjenner til den. Tok sin tid å få dwarf og troll female. :p

Egg-farminga gikk greit. Springe rundt i sirkel i Dolanaar. Færrest folk der.

Var verre i fjor da jeg gjorde det på Ravencrest med alt for mange mennesker, samt at jeg sku ha 100 sjokolader ekstra for å kjøpe den tomen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...