Gakks Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og. I BRD så må man drepe denne bossen for å få sackful of goods. Så strengt tatt holder det å drepe bare en boss for å få den i BRD. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg har aldri vært i BRD eller U/LBRS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og. I BRD så må man drepe denne bossen for å få sackful of goods. Så strengt tatt holder det å drepe bare en boss for å få den i BRD. Da ha de sikkert fikset det i etterkant, for jeg drepte som sagt alle bossene på tre forskjellige tidspunkt. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Standard Disc Priest Build. Funker fett^^ Elsker å være disc med pristen min, når jeg spiller henne. Dog, ikke så gøy som resto druide, men Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ooh, du er med i TFR? Husker jeg digga den tegneserien om dere ^^ Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ooh, du er med i TFR? Husker jeg digga den tegneserien om dere ^^ Ja, den er gøy Chidori ftw! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) The Gay Rogues of The Flaming Ruby ftw! Endret 3. april 2010 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Druid lvl 32 balance or feral Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 The Gay Rogues of The Flaming Ruby ftw! Haha. Så utrolig bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Druid lvl 32 balance or feral Feral all the way baby. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 none som kan anbefale et bare program til og ta opp film med . ser helst at det kan recorde i god kvalitet og at jeg ikke trenger og gjøre så mye med det for og laste opp på youtube er og greit om det recorder lyd fra ts samtidig . og at det er gratis , jeg vet om we game men det er lilt jall . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er vel Fraps alle andre bruker. Det er gratis. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nytt for alle lvl i instancer at nye party members kommer dit resten av gruppa er? Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nytt for alle lvl i instancer at nye party members kommer dit resten av gruppa er? Har vert hele tiden tror jeg. Er vel Fraps alle andre bruker. Det er gratis. Gratis og gratis.. Du kan filme i 30 sekunder før du må trykke på knappen for å filme mer - gratis. Du kan betale for fullversjonen. none som kan anbefale et bare program til og ta opp film med . ser helst at det kan recorde i god kvalitet og at jeg ikke trenger og gjøre så mye med det for og laste opp på youtube er og greit om det recorder lyd fra ts samtidig . og at det er gratis , jeg vet om we game men det er lilt jall . Laster du ned et videokonverteringsprogram er det lettere å få opp på youtube. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nytt for alle lvl i instancer at nye party members kommer dit resten av gruppa er? Har vert hele tiden tror jeg. Nah, jeg har alltid måtte løpe til resten av gruppa, i alle lvl. Veldig morsomt når man ikke kan veien Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er vel Fraps alle andre bruker. Det er gratis. tja vill jo ta opp mere en 30 sec om gangen da .... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 At folk blir teleportert hvor gruppa er i LFG er rimelig nytt. Nice. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er vel Fraps alle andre bruker. Det er gratis. tja vill jo ta opp mere en 30 sec om gangen da .... Da bruker du noe annet enn trial versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå