Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og.

I BRD så må man drepe denne bossen for å få sackful of goods. Så strengt tatt holder det å drepe bare en boss for å få den i BRD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og.

I BRD så må man drepe denne bossen for å få sackful of goods. Så strengt tatt holder det å drepe bare en boss for å få den i BRD.

Da ha de sikkert fikset det i etterkant, for jeg drepte som sagt alle bossene på tre forskjellige tidspunkt.

Lenke til kommentar

none som kan anbefale et bare program til og ta opp film med .

ser helst at det kan recorde i god kvalitet og at jeg ikke trenger og gjøre så mye med det for og laste opp på youtube

er og greit om det recorder lyd fra ts samtidig .

og at det er gratis , jeg vet om we game men det er lilt jall .

Lenke til kommentar

Er det nytt for alle lvl i instancer at nye party members kommer dit resten av gruppa er?

Har vert hele tiden tror jeg.

Er vel Fraps alle andre bruker. Det er gratis.

Gratis og gratis.. Du kan filme i 30 sekunder før du må trykke på knappen for å filme mer - gratis. Du kan betale for fullversjonen.

none som kan anbefale et bare program til og ta opp film med .

ser helst at det kan recorde i god kvalitet og at jeg ikke trenger og gjøre så mye med det for og laste opp på youtube

er og greit om det recorder lyd fra ts samtidig .

og at det er gratis , jeg vet om we game men det er lilt jall .

Laster du ned et videokonverteringsprogram er det lettere å få opp på youtube.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...