FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Ok. Nok en gang et dumt dpm. Hvorfor får man aldri Helpful Goods eller pengene som er reward or instancen? må man virkelig ta alle bossene i instancen får å få helful goods? Takk pp forhånd Siste boss eller main boss må ned før du får random reward... Kan man skru av questhelperen som er innebygd i wow? Bruker guide, og den ødelegger en del.. Du huker bort show quest icons eller noe sånt inne på map'et... Noen som veit om en addon som viser ore veins på kartet? Gathermate + Gathermate_data gjør susen... Endret 2. april 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 @ TøseGuri: Nei, AD har vært temmelig treig med akkurat den fighten. Vår guild ble slått av en hordeguild når det gjaldt Celestial Defender for lenge siden, så det føltes godt å ha en Server First ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 @ TøseGuri: Nei, AD har vært temmelig treig med akkurat den fighten. Vår guild ble slått av en hordeguild når det gjaldt Celestial Defender for lenge siden, så det føltes godt å ha en Server First ^^ Sant det, husker jeg questet i Northrend når Celestial Defender ble tatt. Var den jeg forvekslet Death's Demise med. Uansett, gratulerer med pen tittel! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 @ TøseGuri: Nei, AD har vært temmelig treig med akkurat den fighten. Vår guild ble slått av en hordeguild når det gjaldt Celestial Defender for lenge siden, så det føltes godt å ha en Server First ^^ Hvor mange server firsts har egentlig TFR for tiden? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal få belønning for siste boss i random dungeons. Har dog opplevd problemer med å få premien i Blackrock Depths. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 @ TøseGuri: Nei, AD har vært temmelig treig med akkurat den fighten. Vår guild ble slått av en hordeguild når det gjaldt Celestial Defender for lenge siden, så det føltes godt å ha en Server First ^^ Hvor mange server firsts har egentlig TFR for tiden? Av offisielle som gir tittel og spam etc har TFR bare Death's Demise. Men vi har vel server first på andre ting som blir holdt styr på i forum progression threads etc. Og vi har en del medlemmer med "the Magic Seeker", "Conqueror of Naxxramas" etc. Og i TBC og Vanilla...hum.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Sånn ! Var lvl 71 på mandag, 80 nuh! Selv med jobb på siden Da var det å gå bg's hele dagen, da.. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Av offisielle som gir tittel og spam etc har TFR bare Death's Demise. Men vi har vel server first på andre ting som blir holdt styr på i forum progression threads etc. Og vi har en del medlemmer med "the Magic Seeker", "Conqueror of Naxxramas" etc. Og i TBC og Vanilla...hum.. Flaming Ruby eksisterer enda altså! Moro Spiller Kinxx enda da? Mener å huske guildleaderen het det i vanilla. Endret 2. april 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal få belønning for siste boss i random dungeons. Har dog opplevd problemer med å få premien i Blackrock Depths. Hvis ikke du kan den så er det mange som slutter på feil boss. Jeg tror du får den på den bossen som er i rommet med den tronen. Hvis du har tatt alle bossene så er det kanskje en bug, ja. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Av offisielle som gir tittel og spam etc har TFR bare Death's Demise. Men vi har vel server first på andre ting som blir holdt styr på i forum progression threads etc. Og vi har en del medlemmer med "the Magic Seeker", "Conqueror of Naxxramas" etc. Og i TBC og Vanilla...hum.. Jeg mener at vi før i tiden alltid ble slått av et av de andre raidcommunityene. Men vi var i allefall delaktig i server first på Ysondre tilbake i gamledager. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Skal få belønning for siste boss i random dungeons. Har dog opplevd problemer med å få premien i Blackrock Depths. Hvis ikke du kan den så er det mange som slutter på feil boss. Jeg tror du får den på den bossen som er i rommet med den tronen. Hvis du har tatt alle bossene så er det kanskje en bug, ja. Jeg har drept samtlige bosser i BRD tre ganger (ja, selv kongen på slutten, og jeg har latt prinsessa dø OG leve ved forskjellige forsøk). INgen av de ga belønning. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 det er forskjellig på random med BRD. det er upper og lower city eller noe sånt... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og. I dungeonfinderen er det to stykk BRD. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 BRD er BRD, du tenker på Upper og Lower Blackrock Spire du. Uansett så drepte jeg alle tilgjengelige bosser i BRD alle tre gangene. Jeg dobbeltsjekket på Wowhead for å finne alle bossene, og. Nei, jeg veit om LBRS og UBRS som er 5 og 10 manns. BRD er delt inn i to deler i random dungeon finder. Den ene kalles lower city og den andre noe annet. Nå du går inn i random for lower city er det siste boss for lower city som gjelder. Samme om du dreper noen i den andre delen... Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Faen, sitter her og lurer på hva jeg skal være PvE. 4.9k gearscore og bør vel velge hvilken vei og gå, frister å prøve ut holy/disc, men har ikke peiling. hjelp! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Faen, sitter her og lurer på hva jeg skal være PvE. 4.9k gearscore og bør vel velge hvilken vei og gå, frister å prøve ut holy/disc, men har ikke peiling. hjelp! Spørs hva slags type healing du liker best Mer tankfokusert/raidbuffer eller ren raidspam. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Disc = Holy = Shadow = Er vel mest for at jeg er shadow å mye av shadow gear funker så fett til disc healing Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Link et brukenes PvE disc-spec da? Hvilke glyphs og spells blir mest brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå