Maeriwen Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Maeriwen, Death's Demise. Beste skjærtorsdag i hele mitt liv, selv om jeg har influensa xD ja, jeg vet vi var temmelig treig, men endelig fikk vi folk til å signe og vi gjoooorde det! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hvor er det blitt av alle 16-slots baga på AH for alliance på Silvermoon ?? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sikkert alle de nye folka som hamstrer Var faktisk kø her den ene dagen.. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Skal endelig aktivere kontoen min igjen etter 6 måneder uten å ha spilt så er battle.net account management nede. Typisk min flaks Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Siden det er 5 år siden jeg først startet WoW kan jeg ikke gjøre annet enn å gi det en ny sjanse. Merget accounten med battle.net i dag og oppdaget til min positive overaskelse at det gav meg 7 dager gratis playtime. Det jeg da lurer på, er om jeg først kan få en scroll of resurrection, og så aktivere de 7 dagene med gratis playtime? Endret 1. april 2010 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Niks. Fungerte ikke for en venn av meg. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Niks. Fungerte ikke for en venn av meg. Æsj, kjedelig. Også var det vel noe om at Scroll of Resurrection ikke fungerte til WOTLK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Maeriwen, Death's Demise. Beste skjærtorsdag i hele mitt liv, selv om jeg har influensa xD ja, jeg vet vi var temmelig treig, men endelig fikk vi folk til å signe og vi gjoooorde det! Jeg var bombesikker på at den var tatt på Argent Dawn. Uansett, gratulerer! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Woo! Endelig fikk jeg guildet til å gjøre AQ40 med meg igjen. Tok sin tid, måtte passe på at alle de negative skeptikerne var offline og at folk ikke hadde annet å gjøre. Var bare en 5-mannsgruppe da, så vi stoppa på twins, men jeg fikk rep og enda en mount, så jeg skal ikke klage. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det vet jeg ikke, though . Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ding 59! Mye nytt i lvl 60? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ding 59! Mye nytt i lvl 60? End talent tree specc og andre godsaker ja... Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Det er noe jeg har lurt på lenge. Har Precious moben i ICC og filmen Silence of the Lamb noen sammenheng? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Precious Clarice Foster - Clarice Starling/Jodie Foster "It puts the lotion on the skin" Sikkert flere SOTL referanser også. Det er de jeg kommer på i farta hvertfall. Endret 2. april 2010 av Rata101 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Noen som veit om en addon som viser ore veins på kartet? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Så irriterende at det ikke finnes en config man kan save for alle chars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nå droppet endelig bryntroll for meg, den har jeg vært ute etter en liten stund nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Kan man skru av questhelperen som er innebygd i wow? Bruker guide, og den ødelegger en del.. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Ok. Nok en gang et dumt dpm. Hvorfor får man aldri Helpful Goods eller pengene som er reward or instancen? må man virkelig ta alle bossene i instancen får å få helful goods? Takk pp forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå