Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Sikkert blitt nevnt noen ganger før, men har AVG noe imot Blizzard? De rapporterer så og si alle patch-relaterte filer som malware for min del, holder på med en full reinstall akkurat nå. Foreløpig har jeg bare "allowed" filene til å fortsette.

Jeg bruker AVG Free edition, og jeg får ikke false postives på patch relaterte filer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<---- n000bcake.

Vet ikke hvorfor jeg har blingset på det, men jeg visste ikke at man kunne bruker Frost Emblems for å kjøpe T10.... Oh lord så mye jeg har gått glipp av ;P

Veldig mange som ikke vet at t10 kan kjøpes i dalaran. :yes:

Lenke til kommentar

<---- n000bcake.

Vet ikke hvorfor jeg har blingset på det, men jeg visste ikke at man kunne bruker Frost Emblems for å kjøpe T10.... Oh lord så mye jeg har gått glipp av ;P

Veldig mange som ikke vet at t10 kan kjøpes i dalaran. :yes:

Come again? 0.0

Lenke til kommentar

Noen som har en RAF invite til meg? Kommer til å kjøpe 2mnd med en gang og oppgradre kontoen så du vil få en gratis mnd er det vel, hvis jeg husker riktig.

Førstemann til mølla prinsippet gjelder.

send til [email protected] - send også en privat mld her på forumet når det er gjort så jeg vet hvem jeg har fått den fra.

Vil være litt afk nå, men kommer tilbake senere.

Lenke til kommentar

Sånn er silvermoon, full av retards og drittunger som er mye bedre enn alle andre.

Det er noe som har begynt i det siste, plutselig blir jeg disconnecta uten noe grunn, ikke noe lagg eller lignende før. Har laga ticket, men regner med det tar en stund før jeg får svar..

Lenke til kommentar

Sånn er silvermoon, full av retards og drittunger som er mye bedre enn alle andre.

Det er noe som har begynt i det siste, plutselig blir jeg disconnecta uten noe grunn, ikke noe lagg eller lignende før. Har laga ticket, men regner med det tar en stund før jeg får svar..

Pass på med ticket. Får bare advarsler når jeg sender inn på Ragnaros og Outland...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...