Rata101 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sikkert blitt nevnt noen ganger før, men har AVG noe imot Blizzard? De rapporterer så og si alle patch-relaterte filer som malware for min del, holder på med en full reinstall akkurat nå. Foreløpig har jeg bare "allowed" filene til å fortsette. Jeg bruker AVG Free edition, og jeg får ikke false postives på patch relaterte filer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 <---- n000bcake. Vet ikke hvorfor jeg har blingset på det, men jeg visste ikke at man kunne bruker Frost Emblems for å kjøpe T10.... Oh lord så mye jeg har gått glipp av ;P Veldig mange som ikke vet at t10 kan kjøpes i dalaran. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 <---- n000bcake. Vet ikke hvorfor jeg har blingset på det, men jeg visste ikke at man kunne bruker Frost Emblems for å kjøpe T10.... Oh lord så mye jeg har gått glipp av ;P Veldig mange som ikke vet at t10 kan kjøpes i dalaran. Come again? 0.0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gah ... Hvor vanskelig skal det være å få Needle-Encrusted Scorpion? Jeg har gjort hc FOS nesten hver dag siden det kom og har fortsatt ikke sett den droppe. :| Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/equipmentpotency.xml Virker som Blizzard er smått lei GS folka xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Det var en sær aprilspøk xD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Syns den var genial jeg. Er jo akkurat slik folk vil ha det. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Your number is not large enough to whisper this player. :!: Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=12947130215&sid=1 Også er alle på armory en tuskarr. Og alle items du har fått er listet som "ninjaed" Endret 1. april 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hm, armory virker ikke i det hele tatt for meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 USA spionerer på wow-spillere Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gah ... Hvor vanskelig skal det være å få Needle-Encrusted Scorpion? Jeg har gjort hc FOS nesten hver dag siden det kom og har fortsatt ikke sett den droppe. :| Slår ikke meg. Skulle ha surgeons needle fra PoS. Telte og den droppa ikke før etter 22 runs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Likte at forkortelsen av Equipment Potency EquivalencE Number er EPEEN Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Noen som har en RAF invite til meg? Kommer til å kjøpe 2mnd med en gang og oppgradre kontoen så du vil få en gratis mnd er det vel, hvis jeg husker riktig. Førstemann til mølla prinsippet gjelder. send til [email protected] - send også en privat mld her på forumet når det er gjort så jeg vet hvem jeg har fått den fra. Vil være litt afk nå, men kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Ha ha, digger matchmakinga til battle.net http://eu.battle.net/matchmaking.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Haha. I am a: Mmmmmmrrrrrrrrggggggllllll. Looking for: Mmmmmmmmmmmmmrrrrrrrrrrrggggglllll Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Andre som blir disconnecta helt random? Bare til å logge inn igjen, men har allerede blitt kicka 2 ganger nå pga de ikke har tid å vente 15sec for at jeg skal få logga inn igjen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Andre som blir disconnecta helt random? Bare til å logge inn igjen, men har allerede blitt kicka 2 ganger nå pga de ikke har tid å vente 15sec for at jeg skal få logga inn igjen. Da er kidsa du spiller med taards. DC er irriterende, spesielt i BG og arena Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sånn er silvermoon, full av retards og drittunger som er mye bedre enn alle andre. Det er noe som har begynt i det siste, plutselig blir jeg disconnecta uten noe grunn, ikke noe lagg eller lignende før. Har laga ticket, men regner med det tar en stund før jeg får svar.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Sånn er silvermoon, full av retards og drittunger som er mye bedre enn alle andre. Det er noe som har begynt i det siste, plutselig blir jeg disconnecta uten noe grunn, ikke noe lagg eller lignende før. Har laga ticket, men regner med det tar en stund før jeg får svar.. Pass på med ticket. Får bare advarsler når jeg sender inn på Ragnaros og Outland... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå