Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva annet er det å ta seg til en onsdag formiddag? :p

Har en syk nostalgia-trip nå. Husker at jeg hadde fagdager på osndager på vgs som sluttet relativt tidlig og greier. Så da var det å dra hjem, kjøpe et wienerbrød på veien og sette på kaffen mens jeg browset WoW-delen her på HW og forberedte nye addons for ny patch, eller la opp en liten plan for dagens farming før raids osv. Herre jesus noe så vannvittig hyggelig! Nesten sprøtt at WoW har holdt seg så lenge.

Lenke til kommentar

Hei dere. Spillte Instance i dag lvl 56. Critta vilt dårlig som mage (14.6 %) han ente mente jeg var for dårlig i rotation. Hva mener han? at jeg snur meg rundt for sakte? er jo ikke så veldig viktig med rotation utenom PvP ? :)

Lenke til kommentar

Hei dere. Spillte Instance i dag lvl 56. Critta vilt dårlig som mage (14.6 %) han ente mente jeg var for dårlig i rotation. Hva mener han? at jeg snur meg rundt for sakte? er jo ikke så veldig viktig med rotation utenom PvP ? :)

Sorry, jeg måtte bare le på den der. Men rotasjon som sagt før her er hvilken rekkefølge man kjører spells i...

Lenke til kommentar

<---- n000bcake.

Vet ikke hvorfor jeg har blingset på det, men jeg visste ikke at man kunne bruker Frost Emblems for å kjøpe T10.... Oh lord så mye jeg har gått glipp av ;P

Oppdater "hvilke server spiller du på - tråden" du ;)

Lenke til kommentar

At folk fortsatt prøver å spille en onsdag "morgen", er meg uforståelig.

Vel mange (Inkludert meg selv) jobbet bare halv dag idag. Så hvorfor ikke spille litt :p (Ikke at jeg gjorde det. Har wow fri i påska :p

Det hadde jeg også, helt til han eneste som var igjen på LANet her fikk meg til å logge inn på serveren min for å sjekke noe for ham mens han satt på en annen server, og vips var jeg i gang. :p

Lenke til kommentar

Sikkert blitt nevnt noen ganger før, men har AVG noe imot Blizzard? De rapporterer så og si alle patch-relaterte filer som malware for min del, holder på med en full reinstall akkurat nå. Foreløpig har jeg bare "allowed" filene til å fortsette.

Lenke til kommentar

30 min straff når man forlater en dungeon. Herregud. Holdt med 15 min.

Helt enig. 3/4 instancer jeg er i nekter healeren å heale p.g.a speccet mitt, så vips ingen vits i å gjøre instancer lengre.

Edit: PSV; drep AVG fra PC-en din. Det er møkk.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Sikkert blitt nevnt noen ganger før, men har AVG noe imot Blizzard? De rapporterer så og si alle patch-relaterte filer som malware for min del, holder på med en full reinstall akkurat nå. Foreløpig har jeg bare "allowed" filene til å fortsette.

Hadde aldri noe tull med Avira. Vel, utenom popups som jeg i ettertid fant ut at jeg kunne fjerne dem..

Har nå Norton 90 dager gratis som kom med pcen - Sucks donkeyballs >.>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...