Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Første gangen vi møtte på timelapse på chromaggus idag, hadde 4whipes og brukte 2-3timer på de, siste gangen var det såogsi flawless <3 gud så deilig og greie det, hadde egentlig færre problemer enn forventet annet enn agroreset på tanken etter 6 laps, den fant vi ikke ut av før på siste tryet, og da gikk han ned.

6334645[/snapback]

 

Vi fikk time lapse for fjerde gang på rad i dag vi også, men etter god trening de siste ukene gikk han ned på første try gitt :)

 

Samme breaths som forrige uke, og samme loot :o

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pøh.

 

først er det 100/100 sjangse for å få et random tall. Så er det 1/100 sjangse på å få det samme tallet. Så er det samme rekka igjen.

(100/100 * 1/100)^2 =

(1 * 1/100)^2 =

(1/100)^2 = 10000

6334586[/snapback]

Mjah. Det er også korrekt. Det vi svarte på var sjansen for å få 2x26 og 2x88 :tease:

Lenke til kommentar
Første gangen vi møtte på timelapse på chromaggus idag, hadde 4whipes og brukte 2-3timer på de, siste gangen var det såogsi flawless <3 gud så deilig og greie det, hadde egentlig færre problemer enn forventet annet enn agroreset på tanken etter 6 laps, den fant vi ikke ut av før på siste tryet, og da gikk han ned.

6334645[/snapback]

 

Vi fikk time lapse for fjerde gang på rad i dag vi også, men etter god trening de siste ukene gikk han ned på første try gitt :)

 

Samme breaths som forrige uke, og samme loot :o

6335222[/snapback]

Var egentlig ikke så vrient, når man fikk taket på det. jeg sto og kasta noen heals+shield. Nest siste try hadde vi han på 3% før han gikk bananas =\

Lenke til kommentar

Jeg hadde en addon som gjorde at jeg kunne selge alle gråe items med ett klikk. Jeg husker ikke hva den het, men jeg fikk et gult ikon når jeg var hos en vendor og når jeg trykte på det fjernet den all dritten. Noen som vet?

 

Edit:

 

Her legger jeg til ett bilde som illustrerer hvor den knappen skal være.

 

WoWScrnShot_061906_045140.jpg

 

Edit 2: fant den :)

Endret av Dieseln
Lenke til kommentar
Pøh.

 

først er det 100/100 sjangse for å få et random tall. Så er det 1/100 sjangse på å få det samme tallet. Så er det samme rekka igjen.

(100/100 * 1/100)^2 =

(1 * 1/100)^2 =

(1/100)^2 = 10000

6334586[/snapback]

Mjah. Det er også korrekt. Det vi svarte på var sjansen for å få 2x26 og 2x88 :tease:

6335570[/snapback]

ja, så klart, herregud, lol for noen anklager :roll::whistle:

Lenke til kommentar

for første gang greide vi(prøvd tidligere ganger) første phase av nefarian, så deilig, dog, vi hadde ikke en eneste feit(dwarf) priest med oss, så det ble litt hardt for tanken og ikke bli feara, han greide å hindre den noen ganger, men ikke alltid.

 

Dog, fikk han på 32% siste tryet før vi gav oss. neste uke, ern dau <3

Lenke til kommentar
for første gang greide vi(prøvd tidligere ganger) første phase av nefarian, så deilig, dog, vi hadde ikke en eneste feit(dwarf) priest med oss, så det ble litt hardt for tanken og ikke bli feara, han greide å hindre den noen ganger, men ikke alltid.

 

Dog, fikk han på 32% siste tryet før vi gav oss. neste uke, ern dau <3

6341539[/snapback]

 

Farger fikk dere?

 

Fikk sort og rød denne uka vi :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...