Dandar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Rundt midnatt fikk guilden min ned Ragnaros Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Gratulerer. Skulle fortsette å prøve på BWL i dag, men laggen tok oss. :/ BY LAGG BE WHIPED! Fikk dere netherwind forresten? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) 2x Legplates of Wrath, Band of Sulfuras og en til som jeg ikke husker Har vært grusom lagg i det siste ja Endret 6. september 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Bli med i Nexus? Nexus? Som i horde guilden Nexus på Burning Blade? Eller finnes det flere Nexus? Er det folk her som er med i Nexus på Burning Blade? Spiller ikke der selv, men kjenner noen folk som er med der Virker som en veldig allright gjeng Hvis det er Sylvanas det er snakk om, så finnes det en guild som heter Nexus der. En ganske liten guild, men med en god del gode spillere. Les postene da står klart og tydlig Burning Blade Lenke til kommentar
superreven Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Jah... Ble nettopp DCed fra BB 15 sec før vi vant AV... Sjef.. edit: btw: ble exhalted i dag Endret 7. september 2005 av superreven Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ah, level 52. Mind blast (rank 8) og Facemelt (rank 5) eier noe helt avsindig. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Guilden wipa på 4% på Raggy igår Irriterende at jeg ikke kunne være med, da hadde han vært nede nå Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg er priest og har Tailoring og Enchanting og nå angrer jeg dypt på at jeg tok enchanting. Det kan være at jeg ikke kan og enchante og samle "ingredienser" men hadde f-eks tenkt meg herbalism. Er det noen mulighet for og bytte proffesion? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Guilden wipa på 4% på Raggy igår Føler med deg. Har litt erfaring med wipes under 2%..... ^^ Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hehe, han skal ned denne uken... Raidlederne har ønsket oss velkommen til "teh Powergamer week" Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hehe, han skal ned denne uken...Raidlederne har ønsket oss velkommen til "teh Powergamer week" Er på tide at TFA klarer raggern nå V Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Jeg er priest og har Tailoring og Enchanting og nå angrer jeg dypt på at jeg tok enchanting.Det kan være at jeg ikke kan og enchante og samle "ingredienser" men hadde f-eks tenkt meg herbalism. Er det noen mulighet for og bytte proffesion? Trykk på c, velg skills, velg enchanting, trykk på stopp-ikonet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hehe, han skal ned denne uken...Raidlederne har ønsket oss velkommen til "teh Powergamer week" Er på tide at TFA klarer raggern nå V Stemmer det Grendis Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk meg Lawbringer gauntlets igår Mitt første epic item! surt det kosta 75dkp da men... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vi hadde raggy på 64% på tredje forsøket før første SoS i går.. Første forsøket med +50-pots og alt mulig var ikke like bra.. Noen forslag til Sons taktikk for horde? Tror egentlig problemet vårt er manko på warriors, hadde vel 6 stk.. Og melee er ikke flinke nok til å trekke sons vekk fra manauser. tredjeforsøket overlevde vi 2x sons og hadde han vel ned til 34%. Totalt 5. forsøket vårt elns. Alle er ikke godt nok FR-geara enda heller. Lenke til kommentar
tormagt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 64% før Sons hørtes litt lavt ut, det betyr at dere såvidt ligger an til å klare det før eventuelt tredje Sons-bølge. Dør rogues unødvendig? Et par tips: -Warlocks banisher èn og bare èn gang. -Tanks finner seg en Son og drar dem mot samme sted slik at de blir samlet. -Manausers befinner seg på "fjellknatten". -Bruk assist på tanks og ta dem ned i rekkefølge. (Vi pleier å ha 4-5 tanks satt opp) -Når de er samlet og tanks har aggro kjører mages blizzard -Før Ragnaros kommer opp igjen må MT sørge for å være tilbake. -100 FR unbuffed på alle er et krav. MT og backup MT må ha max. FR -Plassering er også veldig viktig. Vi pleier å ha MT på ene siden og backup MT på andre siden. -Greater Fire protection pot er must. Heller det enn Magic resist pot. Lenke til kommentar
-jH Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ble det patch idag? sitter på skolen... Lenke til kommentar
tormagt Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Tvilsomt. US ble ikke patchet i går kveld Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 hvilken proffesion "passer" sammen med tailoring. og ikke så dyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå