-Léon- Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Diggbart ICCC10 normal run ikveld. Fikk megIcecrown Spire Sandals, Muradin's Spyglass og så ble jeg Friendly, så jeg fikk meg ringen Ashen Band of Destruction=) =) Åsså fikk jeg meg nok Frost emblems til Meteor Chaser's Raiment =) Koslig kveld heh. Endret 29. mars 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) nvm Endret 30. mars 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hva skal man gjøre når man er drtia lei av classen sin ? Jeg orker ikke å lvle en alt, pvp som priest er kjedelig og achievements har jeg nokk av. Og ikke kom med spill et annet spill eller gå ut. PvP hvis du vanligvis PvEer, PvE hvis du vanligvis PvPer. Og priest er kjedelig som holy ja. Lag DK. Lag Twink. (Ikke anbefalt) Gå 60 raids for 60 gear / pvp for 60 - 70 pvp sets. /Achievements/ Ta en pause. .. *private* .. Mye som kan gjøres Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Altså, er du lei av WoW, så ikke spill. Merker selv at jeg er møkk lei, så har sluttet å være pålogget utenom raidtider. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Diggbart ICCC10 normal run ikveld. Fikk megIcecrown Spire Sandals, Muradin's Spyglass og så ble jeg Friendly, så jeg fikk meg ringen Ashen Band of Destruction=) =) Åsså fikk jeg meg nok Frost emblems til Meteor Chaser's Raiment =) Koslig kveld heh. Jeg vet ikke helt hvilken class du er, men for de fleste så er det alltid lurt å få seg 4 T10 før man begynner å bruke emblems på annet. For de fleste casters funker det best å ha 4 T10 + BiS legs (woven death), kan skaffe seg legsa fra ICC 25 hvis man ikke har all verdens med cash istedet. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Har lyst til å levle enchanting på nye alten min (warrior) men lurer da på om det finnes noen "rask" måte å levle dette på? Må man fremdeles trykke en gang for hver enchant man skal legge på, eller går det ann å ta noe "create all" alternativ hvis man lager sånne scroll of enchant... Alle andre proffesion kan man jo skaffe mats til en 20-30 stk, velge create all, også gjøre noe annet i mellomtiden, så tar jo sykt mye lengre tid hvis man må ta en og en manuelt =) noen addon som kan hjelpe evt kanskje? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/force-enchant.aspx Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 30 min straff når man forlater en dungeon. Herregud. Holdt med 15 min. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Yeah 54! Har dog et prob. Lvler i Winterspring. DETTE ER JÆVLIG KJEDELIG! tips til andre steder i lvl 54? Takk på forhånd Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Diggbart ICCC10 normal run ikveld. Fikk megIcecrown Spire Sandals, Muradin's Spyglass og så ble jeg Friendly, så jeg fikk meg ringen Ashen Band of Destruction=) =) Åsså fikk jeg meg nok Frost emblems til Meteor Chaser's Raiment =) Koslig kveld heh. Jeg vet ikke helt hvilken class du er, men for de fleste så er det alltid lurt å få seg 4 T10 før man begynner å bruke emblems på annet. For de fleste casters funker det best å ha 4 T10 + BiS legs (woven death), kan skaffe seg legsa fra ICC 25 hvis man ikke har all verdens med cash istedet. Har alle delene av T10 settet, bruker 2/5 nå. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Jiinxs Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Yeah 54! Har dog et prob. Lvler i Winterspring. DETTE ER JÆVLIG KJEDELIG! tips til andre steder i lvl 54? Takk på forhånd Western plaguelands. og evt eastern etterpå. Western har mykje snacks som er fort gjort. Ville ha heve meg i random dungeon tool i tillegg. Par turer i BRD (har vert med på full clear av heile driten sjøl om det ikkje krevast), så er du fort ding 58. Og fra der går det _latterlig_ fort til 70. ..men då, (syns eg), går det seint. =) Lenke til kommentar
Sati Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Diggbart ICCC10 normal run ikveld. Fikk megIcecrown Spire Sandals, Muradin's Spyglass og så ble jeg Friendly, så jeg fikk meg ringen Ashen Band of Destruction=) =) Åsså fikk jeg meg nok Frost emblems til Meteor Chaser's Raiment =) Koslig kveld heh. Jeg vet ikke helt hvilken class du er, men for de fleste så er det alltid lurt å få seg 4 T10 før man begynner å bruke emblems på annet. For de fleste casters funker det best å ha 4 T10 + BiS legs (woven death), kan skaffe seg legsa fra ICC 25 hvis man ikke har all verdens med cash istedet. Har alle delene av T10 settet, bruker 2/5 nå. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Emerald+Dream&cn=Jiinxs Det er t9, ikke t10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Skjer med serverne er nede? Skulle vært oppe for nesten 30 min sia.. Skjer dette ofte, eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jævlig irriterende. Sov til akkurat 11 for å kunne instance i noen timer, og så er de nede. Ja ja. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Sikkert oppe igjen snart Edit: De er oppe å går igjen Endret 31. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Woo! Da kan jeg vekke fyren som ligger på sofaen min og sover Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) De er jo ned ennå?! Endret 31. mars 2010 av Sandsvei Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Står på jo "news" at det ville ta lengre tid enn planlagt.. Smør seg med tolmodig folkens! Jeg glemte jo selvfølgelig at det var onsdag i dag. Så jeg sto opp tidlig pga at dama skulle på et ærend slik at jeg kunne game litt. Men neeeeida, så nå kommer dette i tilegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå