Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hadde faktisk kunne ha tenkt meg slik mus, spesielt som priest.

Wuut? Har fyren ikke hørt om keybindings? Han legger det ihvertfall opp sånn. Jeg har ihvertfall aldri hatt noe problem med å finne nye keybidings. SHIFT+ en knapp hjelper jo endel. Fyren må jo ha sugd i wow haha. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det normalt å gjøre 1,6k på 70 dummy på lvl 71?

Kommer an på mye. Class, gear, bruker du alle mulige CD's? På min 71 shammy så hende det jeg gjør 1,8k på bosser hvis jeg popper fire elemental totem, spirit wolves og bloodlust. Så det er vel ikke veldig uvanlig forestiller jeg meg. :)

71 lock, delvis heirloom, ingen CDs. CoE, immo, chaos, conflag, incinirate spam, rines and repeat. Gjør litt over 2k på noen bosser. Faen så overpowra locks virker nå, med tanke på at jeg vanligvis ligger 6-700 dps over nr 2 på overall lista, og laangt over på mobs med mer hp.

Levla locken min i begynnelsen av wotlk og lå på gode 1,7k som Destro.

Samme med paladinen min.. Og 1,2k - 1,6k med Balance Druiden..

Men ROGUEN derimot.. Gode 700. 1000 med envenom >.>

Lenke til kommentar

Wuut? Har fyren ikke hørt om keybindings? Han legger det ihvertfall opp sånn. Jeg har ihvertfall aldri hatt noe problem med å finne nye keybidings. SHIFT+ en knapp hjelper jo endel. Fyren må jo ha sugd i wow haha. :!:

:o

Så vi samme filmen? Swifty mangler en lillefinger på venstre handen som gjør at han ikke kan bruke Shift eller CTRL. Han spiller ikke med tastatur lengre heller :)

Lenke til kommentar

Så vi samme filmen? Swifty mangler en lillefinger på venstre handen som gjør at han ikke kan bruke Shift eller CTRL. Han spiller ikke med tastatur lengre heller :)

Han spiller vel ikke lenger i det hele tatt? Han solgte jo accounten sin for en stund siden.

Lenke til kommentar

Questhelper lager automatisk prikkete linjer på world map mellom quester du HAR. Altså ikke quester du ikke har funnet enda. Det er liksom den raskeste veien å gjøre questene som er den stipla linja. Da kan du fjerne "show quests" på worldmap som WoW har innebygget, eller får du bare dobbelt opp med quest location ikoner.

Funker det ikke, har du ikke siste versjon. Masse addons deaktiveres automatisk når det kommer en ny update.

3D-pila peker mot nærmeste quest i QH sin rekkefølge, og er en addon til Cartographer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvor mye så du av klippet egentlig?, vær ærlig.

Lenke til kommentar

Han spiller vel ikke lenger i det hele tatt? Han solgte jo accounten sin for en stund siden.

Hvor har du fått det fra? tror nok han spiller enda, i hvertfall gi oss en kilde hvis det er sant.

Lenke til kommentar

Hvor har du fått det fra? tror nok han spiller enda, i hvertfall gi oss en kilde hvis det er sant.

Har sett det i en diskusjon på Warcraftmovies.

Det var plutselig en annen person som la ut filmer med karakteren hans, og det holdt visst på en stund, alle skjønte jo at det ikke var den virkelige Swifty siden det bare køddefilmer uten mening. Og jeg leste et sted der at han hadde solgt kontoen sin.

Mulig han spiller enda, dette er som sagt lenge siden jeg leste så noen kilde har jeg ikke.

Husk at dette var før race change/faction change, så det var Swifty sin karakter.

Lenke til kommentar

De gangene jeg har overført mellom servere tok det 2-3 minutter. Du må huske å gå på My Account-siden din på wow-europe.com og konfirmere transfer ETTER den er utført fra Blizzard, ellers skjer det ingenting.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja men når jeg sjekker hvor lenge det er igjen sier den bare Estimated Wait time: 1 hour og den går ikke bort har ventet 5 dager og den sier bare Estimated Wait time: 1 hour

Betalte 200 kroner ffs skal faen meg ha transferen min!

Endret av Fakkabakka
Lenke til kommentar

Ja men når jeg sjekker hvor lenge det er igjen sier den bare Estimated Wait time: 1 hour og den går ikke bort har ventet 5 dager og den sier bare Estimated Wait time: 1 hour

Betalte 200 kroner ffs skal faen meg ha transferen min!

Char transfer har vært fucka ett par dager nå. Flere her på forumet som har klaga og jeg vet om flere andre in-game som ikke har fått transfere noe de sist 3-4 dagene.

^

Du får bare vente til de har fiksa det.

Lenke til kommentar

kompis skal kjøpe authenticator, men mobilen hans er ikke på den lista der.

Men når man trykker inn på den store lista så er den kryssa av for ringtone, wallpaper og authenticator :ermm:

Noen som vet hvilken han skal kjøpe?

Han har en Sony Ericsson C702.

http://mobile.blizzard.com/shared/blizzard_download.php?cont=401&id=2183&title=Battle.net%20Mobile%20Authenticator&country=no&lang=en

Der det står MORE INFORMATION er det en ny link, der den "store" lista er :p

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...