Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Hvorfor vil plutselig ikke Blizzard godta betaling fra VISA-kortet jeg har brukt fra april ifjor? Forbanna møkk, 24 t med venting>_>

6331167[/snapback]

Fordi de er onde. :ermm: De tar jo faen meg 105,- hver måned for et jævla spill.

Lenke til kommentar
Jeg startet en undead warlock på frostwhisper igår og det sugde blir spillet gøyere ettervært eller suger det så mye hele tiden?

6330959[/snapback]

Si hva du heter da, så skal jeg komme drepe deg. Da skal du se det bli fart på sakene.

6331996[/snapback]

Jeg har bytta til dverg prist nå
Lenke til kommentar
Hva er egentlig sjansen for at noe slikt skal skje? :p

6333031[/snapback]

1:100000000?

6333072[/snapback]

Spør du meg, så spør jeg deg.

6333141[/snapback]

vel, først er det jo 1:100 for å få x1-tall, så er det 1:100 for at hann andre får det samme tallet altså 1:10000 at de får samme første /roll. Så er det 1:100 for at han får x2-tall, og 1:100 for at han andre får det, noe som blir 1:10000 at de får samme noe som fører ti lat det er 1:100000000 at de får samme to ganger på rad.

Ja jeg suger til å forklare, men enkelsannsynlighetsregning hvis jeg ikke er heeeeelt på jordet (har en mistanke :> )

Å jeg er drittlei alt som heter lowbie instancer, hadde 5 grupper til wailing caverns, kun 1 funka å komme videre etter pythas uten at noen måtte stikke eller noe........ :roll:

Lenke til kommentar

Første gangen vi møtte på timelapse på chromaggus idag, hadde 4whipes og brukte 2-3timer på de, siste gangen var det såogsi flawless <3 gud så deilig og greie det, hadde egentlig færre problemer enn forventet annet enn agroreset på tanken etter 6 laps, den fant vi ikke ut av før på siste tryet, og da gikk han ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...