Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Hvorfor vil plutselig ikke Blizzard godta betaling fra VISA-kortet jeg har brukt fra april ifjor? Forbanna møkk, 24 t med venting>_>

6331167[/snapback]

Fordi de er onde. :ermm: De tar jo faen meg 105,- hver måned for et jævla spill.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig sjansen for at noe slikt skal skje? :p

6333031[/snapback]

1:100000000?

6333072[/snapback]

Spør du meg, så spør jeg deg.

6333141[/snapback]

vel, først er det jo 1:100 for å få x1-tall, så er det 1:100 for at hann andre får det samme tallet altså 1:10000 at de får samme første /roll. Så er det 1:100 for at han får x2-tall, og 1:100 for at han andre får det, noe som blir 1:10000 at de får samme noe som fører ti lat det er 1:100000000 at de får samme to ganger på rad.

Ja jeg suger til å forklare, men enkelsannsynlighetsregning hvis jeg ikke er heeeeelt på jordet (har en mistanke :> )

 

 

Å jeg er drittlei alt som heter lowbie instancer, hadde 5 grupper til wailing caverns, kun 1 funka å komme videre etter pythas uten at noen måtte stikke eller noe........ :roll:

Lenke til kommentar

Første gangen vi møtte på timelapse på chromaggus idag, hadde 4whipes og brukte 2-3timer på de, siste gangen var det såogsi flawless <3 gud så deilig og greie det, hadde egentlig færre problemer enn forventet annet enn agroreset på tanken etter 6 laps, den fant vi ikke ut av før på siste tryet, og da gikk han ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...