Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Første raid med det raid-communityet jeg er med nå i dag. Skal bli morsomt.

Virker som jeg endelig har funnet det jeg var ute etter: Casual guild/community fullt av hyggelige folk og som også har litt progresjon i ICC.

Hva slags raidcom da? :D Siden du spiller på AD, lurer jeg bare ^^

Du spilte med TA før? Synes jeg så deg luske rundt i skyggene der.. ^^

Lenke til kommentar

Er ca på samme plass som oss då. Var vel dit vi og kom sist vi prøvde. Får faen ikkje nok forsøk fordi folk er konstant afk. Mista våre 2 beste dps, og må ha inn 2 nye mindre geara, mindre dps, mindre hjerne (virker det som) folk.....le sigh.

Edit: og med afk meiner eg 1 mnd afk.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er det en cooldown på de der pvp marks greiene??? Jeg har jo sånn 800 marks å hande inn, dette kommer til å ta et år -.-

Vel, maks er vel strengt tatt 600, har du så mange går jeg utifra at du har cappa alle. Å For Great Honor gir fortsatt mye bedre valutta for penga.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor i helvete er det en cooldown på de der pvp marks greiene??? Jeg har jo sånn 800 marks å hande inn, dette kommer til å ta et år -.-

Vel, maks er vel strengt tatt 600, har du så mange går jeg utifra at du har cappa alle. Å For Great Honor gir fortsatt mye bedre valutta for penga.

Når en når cap ligger vel resten i posten?

Lenke til kommentar

Er mange som har noen hundre i mail.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...