Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enda på approval pending, med 8 timer ETA. Fuck this, er det no breaking news jeg ikke har fått med meg, og transfers er nede? EDIT:

Wailing Caverns, første instancen til Horde, er min lvl 13 f.eks.

Er det ikke RFC på lvl 8? Endret av LegitSuperstar
Lenke til kommentar

Edit: glemmer alltid Ragefire Chasm fordi jeg aldri har vært innom der.

 

Åja da så..jeg lærte den leksa når jeg satt i 2 dager og ventet på "den helvetes transferen aldri ble ferdig", men så var det bare å kikke på My Account og konfirmere så den ble ferdigstilt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første raid med det raid-communityet jeg er med nå i dag. Skal bli morsomt.

Virker som jeg endelig har funnet det jeg var ute etter: Casual guild/community fullt av hyggelige folk og som også har litt progresjon i ICC.

Lenke til kommentar

Første raid med det raid-communityet jeg er med nå i dag. Skal bli morsomt.

Virker som jeg endelig har funnet det jeg var ute etter: Casual guild/community fullt av hyggelige folk og som også har litt progresjon i ICC.

 

Hva slags raidcom da? :D Siden du spiller på AD, lurer jeg bare ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Første raid med det raid-communityet jeg er med nå i dag. Skal bli morsomt.

Virker som jeg endelig har funnet det jeg var ute etter: Casual guild/community fullt av hyggelige folk og som også har litt progresjon i ICC.

 

Hva slags raidcom da? :D Siden du spiller på AD, lurer jeg bare ^^

 

The Associates.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at det er ingen som selger Primordial Saronite på serveren min når jeg trenger det til Shadow's Edge>< Guilden har ingen, har ikke nok Emblems til mer enn 4, og fikk nettopp nok golds til å kjøpe 15, men det ligger så og si ingen på ah..

Lenke til kommentar

Haha, WOW er så tragisk. Broren min klarer ikke slutte, mamma tar fra han pc'en snart. Men de som syns det er gøy må jo få lov til å gjøre det de syns er gøy; det skjønner jeg UTROLIG GODT. Det jeg elsker å gjøre jeg jo. Lykke til da, med å fortsette eller å slutte.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at det er ingen som selger Primordial Saronite på serveren min når jeg trenger det til Shadow's Edge>< Guilden har ingen, har ikke nok Emblems til mer enn 4, og fikk nettopp nok golds til å kjøpe 15, men det ligger så og si ingen på ah..

Vent til i morgen eller torsdag prisene går alltid ned etter reset når folk får litt flere merker.

Lenke til kommentar

Haha, WOW er så tragisk. Broren min klarer ikke slutte, mamma tar fra han pc'en snart. Men de som syns det er gøy må jo få lov til å gjøre det de syns er gøy; det skjønner jeg UTROLIG GODT. Det jeg elsker å gjøre jeg jo. Lykke til da, med å fortsette eller å slutte.

 

Awww... That's cute :love:

Lenke til kommentar

Haha, WOW er så tragisk. Broren min klarer ikke slutte, mamma tar fra han pc'en snart. Men de som syns det er gøy må jo få lov til å gjøre det de syns er gøy; det skjønner jeg UTROLIG GODT. Det jeg elsker å gjøre jeg jo. Lykke til da, med å fortsette eller å slutte.

Å siden broren din er ett psykisk svakt menneske så er vi andre også det selvfølgelig :p

Lenke til kommentar

Haha, WOW er så tragisk. Broren min klarer ikke slutte, mamma tar fra han pc'en snart. Men de som syns det er gøy må jo få lov til å gjøre det de syns er gøy; det skjønner jeg UTROLIG GODT. Det jeg elsker å gjøre jeg jo. Lykke til da, med å fortsette eller å slutte.

 

Obvious troll is obvious.

Lenke til kommentar

Haha, WOW er så tragisk. Broren min klarer ikke slutte, mamma tar fra han pc'en snart. Men de som syns det er gøy må jo få lov til å gjøre det de syns er gøy; det skjønner jeg UTROLIG GODT. Det jeg elsker å gjøre jeg jo. Lykke til da, med å fortsette eller å slutte.

 

Klarer ikke slutte, eller vil ikke slutte? Er en vesentlig forskjell.

 

Og hvorfor har moren deres noe imot at broren din spiller WoW? Høres rart ut.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Mødre hører historien om sønner/døtre som begynte med WoW og sammenligner det med heroin.

 

Her i huset har WoW vært bannet siden jeg var 15, ikke det at det har stoppet meg fra å spille som jeg vil, kjekt med foreldre som ikke ser forskjellen på WoW og andre spill og som ikke vet at taskbar eksisterer.

 

Edit: siden jeg var 15 sier ikke så mye, men hvis jeg sier at jeg er 19 så sier det litt mer :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...