Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg gadd heller ikke å gemme Naxxgearet mitt i fjor. Afterall, så kom jo ICC med mye bedre gear Jeg gidder ikke å gemme eller enchante gearet mitt nå, må uansett bytte det ut når Cataclysm kommer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Er det mulig å ha en flask og en elixir på en gang? *Savnepå* Gruul-progress var Flask of Supreme Power(120spellpower, iirc), Elixir of Major Shadow Power, Adept's Elixir, Elixir of Major Mageblood og mana potions på hver eneste cooldown. Glemte jo wizardoil! Endret 21. mars 2010 av Sink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men forresten (orker ikke redigere) Taper man ikke litt på å velge combogems som SP/Haste? Jeg har inntrykk av det, men er ikke sikker på det egentlig. Forresten, om det faktisk er bedre eller det samme: Burde jeg ikke fortsatt gå for ren Spirit da jeg får mye for spirit når jeg bruker Fel Armor (hele tiden). Tenker da på blå gems. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herregud for noen idioter dere er. Jeg er cleara for ICC, og jeg går dit hver uke, jeg er på en drittserver prismessig, og er snart klar til å gemme meg selv. HVORFOR skal jeg bruke 200g på en gem, når jeg kan bruke 10k honor, eller 120g på råmaterialene og lage gemmene selv? Jeg får nytt gear så ofte at det er ikke vits å gemme, iallefall ikke med epicgems. Jeg fikk som visse luringer overså ny cloak nettopp, ny head nettopp, legsa er enchanta med stam/sp for det var det eneste ute da. Jeg vet at jeg skal ha Spellpower, haste, spirit og hit. Jeg ba ikke om kritikk og drittkasting. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fins ikke noggenfogger lengre? Kan bare spørre om han har sett noe rart i det siste, får ikke kjøpt. Har faction changa om det har noe å si. Er 80. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men forresten (orker ikke redigere) Taper man ikke litt på å velge combogems som SP/Haste? Jeg har inntrykk av det, men er ikke sikker på det egentlig. Forresten, om det faktisk er bedre eller det samme: Burde jeg ikke fortsatt gå for ren Spirit da jeg får mye for spirit når jeg bruker Fel Armor (hele tiden). Tenker da på blå gems. Får du mer enn 12 spellpower av 10 spirit? Svaret er nei afaik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Så da er det bedre med rene Spirit på blå (hva ellers der?), og rene spellpower, og rene haste gems? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 12 spellpower/10 spirit i blå sockets med 5sp eller mer. 12 spellpower/10 haste i gule sockets med 5sp eller mer. 23 spellpower i røde sockets. Det med blå sockets teller kanskje ikke om du er affliction eller destro, da kan nok 23 spellpower kanskje være bedre. Er ikke 100% på hvor mye sp/haste/spi er verdt for forskjellige warlock specs så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Eneste jeg vet er at jeg får 39% av spirit som SP med Fel Armor. Går Demonology da. I Destro er det vel mindre Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Herregud for noen idioter dere er. Jeg er cleara for ICC, og jeg går dit hver uke, jeg er på en drittserver prismessig, og er snart klar til å gemme meg selv. HVORFOR skal jeg bruke 200g på en gem, når jeg kan bruke 10k honor, eller 120g på råmaterialene og lage gemmene selv? Jeg får nytt gear så ofte at det er ikke vits å gemme, iallefall ikke med epicgems. Jeg fikk som visse luringer overså ny cloak nettopp, ny head nettopp, legsa er enchanta med stam/sp for det var det eneste ute da. Jeg vet at jeg skal ha Spellpower, haste, spirit og hit. Jeg ba ikke om kritikk og drittkasting. Du er i Icecrown hver uke og du gidder ikke å enchante og gemme gearet ditt med en gang? Latsekk, rett og slett. Du bruker sikkert vel så mye om ikke mer gull på å få opp jewelcrafting... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Eneste jeg vet er at jeg får 39% av spirit som SP med Fel Armor. Går Demonology da. I Destro er det vel mindre Ok, så du får 39% av spirit som sp gjennom fel armor og 20% av spirit som sp gjennom life tap glyph. Med kings i raidet får du da 10*1.1 * 0.59 = 6.5 spellpower fra 10 spirit. Hva er da best for en blå socket? 23 spellpower = 23 spellpower 12 spellpower + 10 spirit = 18.5 spellpower 20 spirit = 13 spellpower Så det ser ut som at det jeg sa tidligere applies. Blå socket med 5 spellpower eller bedre bonus burde ha en 12 sp / 10 spi gem. Uten imp fel armor må det 6 spellpower bonus til ser det ut som. Kjapp napkin matte dette, så om det er noe feil, si fra. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skjer med at estimated wait time på transfer går oppover og oppover? Var jo på 3 timer for ikke lenge siden, opp til 8 timer nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Herregud for noen idioter dere er. Jeg er cleara for ICC, og jeg går dit hver uke, jeg er på en drittserver prismessig, og er snart klar til å gemme meg selv. HVORFOR skal jeg bruke 200g på en gem, når jeg kan bruke 10k honor, eller 120g på råmaterialene og lage gemmene selv? Jeg får nytt gear så ofte at det er ikke vits å gemme, iallefall ikke med epicgems. Jeg fikk som visse luringer overså ny cloak nettopp, ny head nettopp, legsa er enchanta med stam/sp for det var det eneste ute da. Jeg vet at jeg skal ha Spellpower, haste, spirit og hit. Jeg ba ikke om kritikk og drittkasting. Du er i Icecrown hver uke og du gidder ikke å enchante og gemme gearet ditt med en gang? Latsekk, rett og slett. Du bruker sikkert vel så mye om ikke mer gull på å få opp jewelcrafting... Pass på, han raider mye, tatt Icc10 2 ganger, iallefall drept første boss 2 ganger så langt. Dessuten får han gear så ofte så det er lite vits å enchante eller gemme den - Tenk hvis alle tenkte slik i en 25 mans raid, hadde sikkert vært det samme som å gå 1-2 dps mindre Skjer med at estimated wait time på transfer går oppover og oppover? Var jo på 3 timer for ikke lenge siden, opp til 8 timer nå. Sikkert matpause hos blizzard for øyeblikket :!: neida men det kommer vel ann hvor du er og hvor du skal elns... Migratet selv for par dager siden, tok 1 time maks. Endret 22. mars 2010 av nagina Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 For å fjerne tråder fra Mine Innlegg må man ha vært aktiv i tråden de siste 3 mnd. Jeg har sluttet med WoW og vil fjerne en del tråder fra mine innlegg, men det er ikke lett når jeg ikke har vært aktiv i trådene... Må derfor poste i noen tråder. Har rapport innleggene mine så moderatorer kan fjerne de når jeg har fått fjernet trådene fra mine innlegg... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Forresten, det er da ikke vits å lære seg en god rotasjon heller? Den blir jo sikkert forandra når det kommer ny patch? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Forresten, det er da ikke vits å lære seg en god rotasjon heller? Den blir jo sikkert forandra når det kommer ny patch? Rotasjon er gratis, men specc er ikke det, så jeg vil anbefale å ikke specce noe som helst. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvor blir man sendt når man er ferdig i Ghostlands? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 The Barrens hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Herregud for noen idioter dere er. Jeg er cleara for ICC, og jeg går dit hver uke, jeg er på en drittserver prismessig, og er snart klar til å gemme meg selv. HVORFOR skal jeg bruke 200g på en gem, når jeg kan bruke 10k honor, eller 120g på råmaterialene og lage gemmene selv? Jeg får nytt gear så ofte at det er ikke vits å gemme, iallefall ikke med epicgems. Jeg fikk som visse luringer overså ny cloak nettopp, ny head nettopp, legsa er enchanta med stam/sp for det var det eneste ute da. Jeg vet at jeg skal ha Spellpower, haste, spirit og hit. Jeg ba ikke om kritikk og drittkasting. Liker at du klager på egne guild members når du er en lat noob selv, kvalifisert for instant /gkick av hvilken som helst seriøs guild. Endret 22. mars 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå