Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft anbefaler å ikke bruke denne "hacken".
Nå anbefaler jo Microsoft også å bruke Internet Explorer og da...

Endrer vel ikke det faktum at den "hacken" faktisk ikke fungerer.

Bullshit. Funker helt fantastisk, og jeg disconnecter nesten aldri heller. Eneste gangene jeg merker lag er på onsdager i ICC, sammenlignet med hver dag. Last ned selv, så merker du forskjell, med mindre du har sånn superduper dingdong nett.

Gå i normals evt enchant noe shit for å bli defcappet.

Lenke til kommentar

Å si at TcpAckFrequency fixen ikke fungerer er bare tull og vas. Å si at det kun er en "visuell" endring i latency er enda mere tull og vas.

De som bruker denne fixen (noe jeg har gjort leeeenge), har garantert oppdaget at man eksempelvis ikke har langt nær så høy latency på cast bar som tidligere.

Spiller mage selv, og det er som natt og dag med og uten denne fixen.

Lenke til kommentar

Å si at TcpAckFrequency fixen ikke fungerer er bare tull og vas. Å si at det kun er en "visuell" endring i latency er enda mere tull og vas.

De som bruker denne fixen (noe jeg har gjort leeeenge), har garantert oppdaget at man eksempelvis ikke har langt nær så høy latency på cast bar som tidligere.

Spiller mage selv, og det er som natt og dag med og uten denne fixen.

Da får jeg heller beklage mine uttalelser og ro meg unna med følgende: Jeg har blitt "feilinformert" :)

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at jeg merket en stor endring. Til å begynne med hadde jeg liten tro på den og gadd derfor aldri å teste den ut før flere guildies sa at de merket stor forskjell. Pleide før å ligger på 180-300ms og ligger nå som regel under 100, kryper en sjelden gang opp under 120. Anbefales virkelig å testes!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan ikke mounte i dungeon :p

De eneste gangene jeg har vært i en dungeon der jeg har følt jeg kunne ha løpt litt raskere er i Halls of Lightning, og alle glemmer å snakke til Brann etter å ha tatt Tribunal of ages.

Ellers er jo alle dungeon's så små at det ikke er noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...