Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok men så sliter jeg sinnsykt med et valg Paladin Eller en Warlock

Etter lvl 15 skal jeg bruke LFG og mens jeg venter skal jeg queste litt så jeg lurer på hva jeg burde være? Paladin Retri eller prot Eller warlock Affliction

Trenger skikkelig hjelp :(

Lenke til kommentar

Om du lvler som prot paladin så trenger du ikke egentlig å queste siden du som regel får instant kø. Men med mindre du virkelig hater questing så ville jeg heller ha gått for det du synes virker mest morro i lvl 80. Kan kanskje være greit å være ret en stund så du slipper å bli gal i hodet av wailing caverns og alt det der.

Lenke til kommentar

Warlock lvling spec noen?

Affliction opp til rundt level 70.

http://www.wowhead.com/?talent#IbxMrurhkVVRIktcZV:ubZzc0 lagde den akuratt, har ikke levlet på locken på en god stund siden den har vært maks level en stund så jeg vet ikke helt hvordan fel er til leveling nå som den har shadow bite. Men du kan jo alltid bytte ut imp glyph og bytte den ut med noe annet og putte points i improved felhunter når du får den i 30.

Derfra specer du SL/demo http://www.wowhead.com/?talent#IbxMbuMhoZ0GfhkAzihchzZV:owZz0 valgte å ikke ta med decimation her siden mobs vil dø ganske fort når de er på 35% derfor er litt ekstra crit mye viktigere.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Pff, ting blir ikke "fucka og ødelagt", bare gjort om på nytt. Vi trenger litt friske pust inn i spillet, ellers kunne man jo bare droppa alle expansions og latt spillet stoppe på 60 og la guilds grinde MC til eternity.

Du har et poeng der, hadde en ikke kommet med expansions hadde WoW vært dødt for noen år siden.

Lenke til kommentar

Pff, ting blir ikke "fucka og ødelagt", bare gjort om på nytt. Vi trenger litt friske pust inn i spillet, ellers kunne man jo bare droppa alle expansions og latt spillet stoppe på 60 og la guilds grinde MC til eternity.

Du har et poeng der, hadde en ikke kommet med expansions hadde WoW vært dødt for noen år siden.

Jeg er positiv til utviklingen av WoW. Har aldri satt meg veldig inn i loren, men har ingenting mot at de videreutvikler en eksisterende lore. Det er jo nettopp det spillet trenger for å holde seg i live.

Lenke til kommentar

Bedre om de gjør om på gammel content istedenfor å legge til ny hele tiden. WoW tar allerede nok plass på harddisken, og gamle områder som ingen bruker lenger er bare trist.

Og det er der Cataclysm kommer inn i bildet ;)

Lenke til kommentar

Cataclysm = diger drage våkner og sprenger seg opp fra jordas indre. Skaper i samme farta gigantiske flodbølger og jordskjelv over hele Azeroth, som praktisk nok gjør om på alle sonene, desolace blir grønn jungel fordi fjellkjeden brytes og vann renner inn, Barrens blir delt i to av en gigantisk kløft, osv osv. Sonene blir endret såpass mye at de vil føles som nye, tror jeg.

Pluss at de gjør en enorm jobb for å la oss kunne fly rundt i Azeroth også. Før har de ikke trengt å gjøre ferdig sonene i Y-retningen, fordi vi ikke kunne dra steder de ikke ville vi skulle dra. Men nå som man kan fly overalt, må de patche sammen alt sammen i Azeroth også.

Pluss at vi får en ny evil boss i en fremtidig dungeon ett års tid etter expansion.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan ikke si at naxxramas25 (level 80) var noe zomg akkurat, men de har nok begynt sakte og roligt å ta fram gamle content.

-Stratholme (CoS dungeon)

-Onyxia Lair

-Naxxramas

Så kommer shadowfang keep, deadmines, gnomeregan osv.

Lenke til kommentar

Kan ikke si at naxxramas25 (level 80) var noe zomg akkurat, men de har nok begynt sakte og roligt å ta fram gamle content.

-Stratholme (CoS dungeon)

-Onyxia Lair

-Naxxramas

Så kommer shadowfang keep, deadmines, gnomeregan osv.

Tenk så kult om de hadde laget en ny Voa som en mega buffet Scarlet Monastary, eller bare buffet det til en raid instance...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...