Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

ble ikke kortere av at du skriver dobbelt, men det jeg lurer på er hva slags gear du og priesten har?

jeg har nylig startet en priest i arena selv og spilte litt disc/lock for fun med en guildie.

med rundt 1000resi og 24k hp synes jeg personlig at warriors uten bryntroll (proccen der er skummel) var temmelig greit å kontrollere over lengre tid, da jeg vet hvordan de skal takles mtp at jeg ofte har vært warrioren som står på en priest.

Men basicly, har du mindre "gear" enn dette vil du slite da de slår alt for hardt, men ting som kan være snedige er å lære seg stolpekiting, fakecasting for UA og pummel, samt hvis du står ute i det åpne kan det ofte lønne seg å løpe med warrioren så han ikke får intercept, litt dårlig gear + intercept inn i en bladestorm og du sliter.

Mot de andre teamene har jeg ikke nok erfaring med samme setup til å gi noen tips i det hele tatt.

Sist men ikke minst, be healeren din spamheale istedenfor å løpe vekk fra bladestorm, løpe vekk = au, stå og heale = win.

Timer warrioren dette bra, så har du heller ikke shield klart når han bladestormer. Akkurat mot warriors så er det konge å spille med mage. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre passord/nettvett fjerner 99% av hackere.

Nettvett har man jo, passordet har nok ikke vært byttet på en stund så det ligger kanskje der.. Nok om det.

Etter en hyggelig tlf med ei dame fra blizzard var alt oppe å gå igjen, inkl alle lvl80charsene som hadde blitt slettet. Så da blir det nok en spillehelg med litt pils :)

God helg!

Lenke til kommentar

ble ikke kortere av at du skriver dobbelt, men det jeg lurer på er hva slags gear du og priesten har?

jeg har nylig startet en priest i arena selv og spilte litt disc/lock for fun med en guildie.

med rundt 1000resi og 24k hp synes jeg personlig at warriors uten bryntroll (proccen der er skummel) var temmelig greit å kontrollere over lengre tid, da jeg vet hvordan de skal takles mtp at jeg ofte har vært warrioren som står på en priest.

Men basicly, har du mindre "gear" enn dette vil du slite da de slår alt for hardt, men ting som kan være snedige er å lære seg stolpekiting, fakecasting for UA og pummel, samt hvis du står ute i det åpne kan det ofte lønne seg å løpe med warrioren så han ikke får intercept, litt dårlig gear + intercept inn i en bladestorm og du sliter.

Mot de andre teamene har jeg ikke nok erfaring med samme setup til å gi noen tips i det hele tatt.

Sist men ikke minst, be healeren din spamheale istedenfor å løpe vekk fra bladestorm, løpe vekk = au, stå og heale = win.

Timer warrioren dette bra, så har du heller ikke shield klart når han bladestormer. Akkurat mot warriors så er det konge å spille med mage. :)

Må da ikke ha shield for å overleve.

Lenke til kommentar

Jeg ble trist på vegne av menneskeheten i går, mens jeg sto i Thunder Bluff og fisket og kjedet meg begynte jeg å roleplaye. Masse folk stoppet opp og joina meg, jeg prøvde å fange druids i waterform som svømte rundt, spurte om noen kunne skaffe dynamitt så fiskinga gikk fortere osv..så begynte en fyr å nagge

"shut the fuck up and join a RP server, nerd"..doh. Spille for å ha det moro? UHØRT!

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Der har du noen av grunnene til at jeg liker å spille på en RP server, selv om jeg ikke RPer særlig mye selv.

Det å se andre RP'e gir litt mer liv til spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hvorfor kan Alliance være flere raser som Paladin enn det Horder kan? For Horder er det jo kun BE som kan være det.

Har vel noe med at Shaman var esklusivt til Horde og Paladin var eksklusivt til Alliance før TBC. Ser det samme med Alliance, bare Draenei som kan være shaman.

Lenke til kommentar

Personlig har jeg lyst å på troll female pga racial (shadow priest), male troll er så eeekk, har en kompis med troll mage som jeg bruker å logge på for å lage gems, uff er bare så jævlig gå/løpe stil.

Eneste som stopper meg her er utseende men men, er det er bar e meg :p

Undead ftw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...