Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Ingen er "best" å levle, ta den du liker selv.

Hunter tar vel mest tid siden den går lettest tom for mana, hvertfall i høyere level.

For å si det slik; det er null nedetid whatsoever etter level 60 frem til level 80. Tom for mana? No problemo, bare angrip en mob mens du er i Aspect of the Viper og bruk Steady Shot og mobben dør fortsatt vannvittig fort og du kommer ut med maks mana igjen, rinse and repeat. Tro meg, huntere er nok nesten den klassen med minst nedetid mot endgame. Er i allefall ikke langt unna :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen er "best" å levle, ta den du liker selv.

Hunter tar vel mest tid siden den går lettest tom for mana, hvertfall i høyere level.

For å si det slik; det er null nedetid whatsoever etter level 60 frem til level 80. Tom for mana? No problemo, bare angrip en mob mens du er i Aspect of the Viper og bruk Steady Shot og mobben dør fortsatt vannvittig fort og du kommer ut med maks mana igjen, rinse and repeat. Tro meg, huntere er nok nesten den klassen med minst nedetid mot endgame. Er i allefall ikke langt unna :)

Åja ^^ jeg gikk stadig tom for mana på hunteren min, enda jeg brukte Aspect of the Viper

Lenke til kommentar

Jeg går veldig ofte oom, og skifter derfor aspect mellom combat. Jeg vil heller auto-attacke gjennom en hel instance (da inkludert combat selvfølgelig) foran å bruke Viper gjennom instancer som jeg har opplevd at mange gjør.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Hehe, var nok litt spydig ment ja. Hadde ikke klart noe bedre i pvp selv, men å skylde på at andre har flaks når man står fast på en rating.. nja.. Er man ikke bedre så er man ikke bedre (og som Schjellin selv sa, dere er begge i en prosess der dere lærer klassene deres).

Tro meg, flaks, eller RNG er avgjørende i high-rated arena. Vi kan gjerne spille helt perfekt, men det hjelper ikke hvis vi møter en counter eller når vi taper pga RNG. Så dårlig har arena blitt...

har et fint eksempel.

Spilte Hpal/eleshammy/armswarrior i går.

Møter RMP og jeg er på rundt 5-10% hp og ser at jeg dør i løpet av de neste 5 sekundene.

Plutselig kommer det en lava burst fra min eleshaman på 13k som gjør at en rogue vi har klart å holde på rundt 50-60% HP blir instagibbed og jeg overlever, RNG deluxe :p

dette var i en match med 2,1k MMR, ikke det høyeste av MMR akkurat, men fint eksempel

Lenke til kommentar

Samme skjer med oss og noen ganger :D plutselig får vi lucky crits og instagibber alt. Har ikke tall for hvor mange ganger jeg kunne drept en, men så missa jeg når de hadde 500> hp igjen, så overlevde de og vi tapte kampen ...

Lenke til kommentar

Bæææh, jeg tenkte å levele cooking fra 1-300 idag på 63 alten min..men fytte satan så kjedelig det er å springe rundt i Silverpine og one-shotte bjørner som ikke har 100% droprate en gang. Alle guides sier det er kjappest å ta 40-80 med smoked bear meat. Gidder ikke fiske i timevis heller. What to do?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vurderer å flytte hunteren min til en annen server. Det beste jeg vet om er PvP og det er ikke så mye av det på serveren jeg er på for øyeblikket.

Så, er det noen som vet om en server og battlegroup som er kjent for mye pvp?

Kan legge til at jeg er horde.

Endret av Zt
Lenke til kommentar

Stormscale - EU Cyclone er blant de beste pvp serverne. Flesteparten av www.skill-capped.com spiller der, samt High Quality som i en liten stund lå på #1 plass av pvp guilder :) Serveren er også bra på pugs avogtil hvis du trenger PvE gear elns. Eneste som blir litt slitsomt er trade chatten hvor du ikke ser hva folk skriver pga kraftig spam.

Lenke til kommentar

Lett er vel å dra den langt, men lettare :)

Under en seasonal for litt sia (pilgrim?) kunne jo en levle cooking til 350 uten å forlate storbyane. kjøpe alt av mats og receipes for slikk og ingenting.

Yeah. Var awesome. Levla cooking herifra til helvete på en drøss med alts jeg aldri / sjelden spiller på.

F.eks. tailoring / enchanting-warrioren min som bare henger i IF og disenchanter stuff / lager bagger etc til meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...