Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som klager på at serverens downtime er gjevnlig. Slutt. Den tiden serveren din er nede får du igjen. Var vertfall slik før.

Så... det du sier er at hvis man setter seg ned for å spille, men man kan ikke for serveren er nede så har man ingen grunn til å klage? Og ja, man får spilletiden refundert.

Lenke til kommentar

Vel den reaksjonen til nagina er ikke uvanlig, og jeg forstår deg veldig godt, kunne nok valgt litt andre ord da men :p Det som først og fremst er irriterende er mangel på informasjon, man opplever lagg, dc, server som ramler ned inni mellom i flere uker, men ingen kommunikasjon fra blizzard. Det er fryktelig irriterende og ikke vite hva som skjer, om de vet om problemet, om de jobber med det eller hva. Det skal jo litt til at de ikke er klar over problemet, men det tar dem kun noen få minutter å si noe om serveren og problemet. Bare en liten melding som gjør at folk vet at de prøver å fikse ting betyr veldig mye.

Lenke til kommentar

Vel den reaksjonen til nagina er ikke uvanlig, og jeg forstår deg veldig godt, kunne nok valgt litt andre ord da men :p Det som først og fremst er irriterende er mangel på informasjon, man opplever lagg, dc, server som ramler ned inni mellom i flere uker, men ingen kommunikasjon fra blizzard. Det er fryktelig irriterende og ikke vite hva som skjer, om de vet om problemet, om de jobber med det eller hva. Det skal jo litt til at de ikke er klar over problemet, men det tar dem kun noen få minutter å si noe om serveren og problemet. Bare en liten melding som gjør at folk vet at de prøver å fikse ting betyr veldig mye.

Du mener noe sånn som dette?

Og ArilC, folk snakka om at de betalte for å _ikke_ spille siden serveren er nede. Noe de ikke gjør, siden du som oftest får gratis dager/uker når ting som dette skjer.

Lenke til kommentar

Er det noe vits i å ta Engineering om man ikke PvPer?

Vurderer å ta det i stedet for tailoring på warrioren min, da jeg alt har to andre alter med tailoring.

Så dyrt er det jo ikke, jeg har vel 3-4 stk med mining og alt for mange bars liggende å slenge i banker rundt omkring, og sist jeg levla det til topps, brukte jeg kanskje 150 g til sammen på ting jeg mangla og ikke gadd farme, så ... :p

Lenke til kommentar

No er eg absolutt ikkje inne i arena. Men eter ikkje rogue/mage warr/pala til frukost?

Godt fornøgd forøvrig med å ha fått meg token fra saurfang igår. Passa på boots for å få mulighet til å rolle på token. Dristig, men jaggu gikk det. (Lootcount).

Lenke til kommentar

Warrior/healer counterer vel egentlig bare warlock/healer..

Åneida, det counterer de fleste andre setups. Det er en grunn til at det er den nest mest populære comboen tok 100, bare slått av priest/rogue. Jeg har spilt en del combos i wotlk, og warrior/healer har countera omtrent det meste av hva jeg har spilt.

Lenke til kommentar

Warrior sugde jo i s5, i s6 ble det greie. S7 så ble det enda bedre, og nå er warrior helt sykt. Vet du hvorfor? Pga våpnene de får nå, Arena wpn, bryntroll osv osv. Pala / Warrior. Palaen trenger bare stunne den personen som blir bladestormet, og de får pumpet mye press allerede da, hvis de ikke får kill. Palaen trenger egentlig bare å se på warrior får til en kill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...