Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er få som greier questen på første forsøk uansett.

6313741[/snapback]

yeah, gikk glatt på 2. hadde egentlig ikke trua på det selv, under veis, men da det dukket opp "completed" var det så sinnsykt deilig.

Fikk med meg en pala opp, så jeg fikk wisdom, og int. hadde jeg fra en mage i if.

Var egentlig ikke så ille når jeg tenker over det, hadde 2k mana igjen ellernoe da jeg var ferdig. spamma oil of immolation, brukte vel 17 stk.

Lenke til kommentar
Der unlearna jeg Herbalism (300) og lærte tailoring i stede. Fikk Truefaith Westments pattern for bare 100g, og jeg brukte ikke herbalism uansett :p

6315704[/snapback]

Du kommer _ikke_ til å bruke tailoring noe særlig mer om ikke du får deg noen rare patterns..

Lenke til kommentar
Der unlearna jeg Herbalism (300) og lærte tailoring i stede. Fikk Truefaith Westments pattern for bare 100g, og jeg brukte ikke herbalism uansett :p

6315704[/snapback]

Du kommer _ikke_ til å bruke tailoring noe særlig mer om ikke du får deg noen rare patterns..

6317656[/snapback]

mooncloth kommer til å gå for skyhøye priser pga det trengs til tier 3 :)

Lenke til kommentar
Likevel.. det er litt cooldown på den skillen, da. Litt mindre arbeid enn å ri rundt og plukke herbs, men avkastningen er temmelig bedriten. Da ville jeg heller brukt en time på herb-plukking hver dag, og heller brukt pengene på billig mooncloth før patchen.

6318304[/snapback]

knis :) . Endelig får jeg igjen for å ha spart på all moonclothen, har vel 15-16 stykker i banken :) .

Cured rugged hide blir verre. Men når jeg begynner å spille igjen skulle ikke det være noe problem

Lenke til kommentar

Ja, det kan godt være. Poenget mitt var at han ikke kan få tak i tingen når den er unique, og han allerede har en tidligere. Har bare vært med på lootin g av unique-ting med ML på før, og da får man bare beskjed om at man allerede har en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...