Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en dag :!:

Først så kuker internet, høy "ms - latency", så er folk så jævlig tilbakestående i BG at man blir rett og slett irritert, så i tillegg går realmen offline som den har gjort de siste dagene/ukene...

Endte til slutt... dette, små r-tard av meg men /care liksom, lite vits å spille, 2 uker med samme feil. :thumbdown:

Lenke til kommentar

nagina, ingen vet bedre enn Blizzard at det er problemer på en server. Men det er jævlig vanskelig å luke bort slike feil. Sitter selv med server-drift på jobb her, og det dukker opp feil i ny og ne som er vanskelige å finne ut av.

Spill på en alt, eller ikke spill i det hele tatt. Alt du betaler for, er lån av lagringsplass for karakterer samt muligheten til å spille på en av Blizzards mange servere.

Lenke til kommentar

Joda men, når det begynner å ta uker å fikse problemet så burde de kommmet med noe bluepost eller noen andre løsninger enn å bare la spillere spamme forumet deres til faens.

Flere guilds er disbanded pga all raiding er gått til faens når realmen går ned hver kveld 20:00 og er oppe igjen 23:00, mange har tatt pause/sluttet med wow, jævlig surt å bli saved til icc10 ect når man har started group ca 19:00 så går realmen ned 20:00 .. osv! :thumbdown:

Joda er fortsatt et spill men de får da kommme med litt info.

Lenke til kommentar

Joda men, når det begynner å ta uker å fikse problemet så burde de kommmet med noe bluepost eller noen andre løsninger enn å bare la spillere spamme forumet deres til faens.

Flere guilds er disbanded pga all raiding er gått til faens når realmen går ned hver kveld 20:00 og er oppe igjen 23:00, mange har tatt pause/sluttet med wow, jævlig surt å bli saved til icc10 ect når man har started group ca 19:00 så går realmen ned 20:00 .. osv! :thumbdown:

Joda er fortsatt et spill men de får da kommme med litt info.

Den oppførselen din minnet meg om en unge som setter seg ned i butikken og begynner å hyle fordi den ikke får det som den vil... Er da greit å blåse ut men det er bedre å da klage til folk du kjenner på skolen eller noe slikt, ikke på WoW forumet for det hjelper jo ikke ett sprøyt.

Hvis det er så viktig for deg å raide så ta å bytt server til problemet er fikset davel.

Endret av Gakks
Lenke til kommentar
jævlig surt å bli saved til icc10 ect når man har started group ca 19:00 så går realmen ned 20:00 .. osv

Høres ikke ut som at det er så veldig viktig for han å raide, hvis han pugger icc10 -_-

Men oppførselen til Nagina overrasker meg ikke i det hele tatt, etter å ha sett mange av postene hans siden jeg begynte å lese forumet her igjen for et par uker siden.

Lenke til kommentar

Det blir på en måte som å klage over at folk betaler for gitar-timer eller piano-timer. "Hvorfor betale for noe som ligger gratis ute på nettet?"

Det er jo ikke det samme i det hele tatt. Med mindre folk faktisk kommer hjem til deg og viser deg hvordan du gjør ting, eller du kan stikke bort til dem.

Dette er det samme som å betale for noe som ligger ute på nettet allerede. Eller siden du liker musikkinstrument så mye, så blir dette som å betale for en guide til å lære seg å spille gitar på nett. Selv om det sikkert finnes 100 andre guider på nettet som er like bra og gratis. Er ikke helt sikker på hvordan denne siden er, hva som er der inne osv. Men tviler veldig mye på at det er noe så spesielt som ingen andre har funnet ut av allerede på en av de mange gratis sidene der ute.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Hvis det er så viktig for deg å raide så ta å bytt server til problemet er fikset davel.

Forlate alle venner/guildies og alle alt's, tror neppe det er noe alternativ her, men mange har faktisk vurderte det men er liksom så stress å begynne på nytt realm.

jævlig surt å bli saved til icc10 ect når man har started group ca 19:00 så går realmen ned 20:00 .. osv

Høres ikke ut som at det er så veldig viktig for han å raide, hvis han pugger icc10 -_-

Men oppførselen til Nagina overrasker meg ikke i det hele tatt, etter å ha sett mange av postene hans siden jeg begynte å lese forumet her igjen for et par uker siden.

Kan du vise noen av dem de siste ukene du har vært her? :cool: eller har jeg kanskje vært for aktivt her at du har sett kun mine poster? :w00t:

Joda, oppførselen min kan både være på bunn eller på topp, men det finnes grenser, av og til går man over grensen, gjør ikke alle det? men er liksom så care det jeg skrev på TM forum at det går ann, var selv klar over at jeg ble banned men håper alle spam man ser på TM forums gir mer press på folk som prøver å fikse problemet.

http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=1151&sid=1

Der vil du nok finne folk som er langt mer :thumbdown: enn det jeg noen gang kunne bli...

Angående raiding er ikke noe viktig, nei er ikke det... nå spiller jeg for fun, men er ikke noe morsomt når man har begynt å raide, tatt 1 eller 2 boss så går realmen ned i par timer så er gruppa fucked og der står du saved en uke.

Nå har ikke alle hardcore raiding guilds heller, noe som du tydeligvis har... jeg står med mine causual venner som kan logge på av og til og når realmen går ned akkurat når mange er pålogget, og irriterer det mange av oss som har gledet oss seg til noe.

Joda, blir spennende å se i kveld om problemet er fikset :roll:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Blir kanskje litt annerledes visst man spiller med venner man kjenner/har blitt kjent med i virkeligheten.

En annen ting er at det faktisk er litt stress visst man har 4-5 lvl 80 karakterer man vil flytte til en annen server.

Dog, er enig i at det å flytte til en annen server er alternativet visst man irriterer seg grenseløst på serverproblemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...