Anonym234 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Kan man ikke flytte en char fra en "low" server til en "medium" server? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jo, det skulle da ikke være noe problem? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Low server blir medium, ser at mange realms har free migrate til de "new players" realms, er vel der du er? :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Leste her, men det er kanskje gammelt? Leste bare øverste delen http://www.wow-europe.com/en/info/faq/charactermove.html Jeg vil ha en fra low til medium. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Gammelt nytt, men på fredag fikk jeg endelig tittelen The Kingslayer. Gleeeeeder meg til heroic! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er bare å flytte så lenge du har cash... har flyttet fra med -> high og omvendt, uten problemer. Can I move all my characters at once?No, you have to move each character individually. :thumbdown: Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 10 DKs VS Sartharion 3 Drakes 10 man. Det er det jeg kaller Army of the dead. Haha, det der var sykt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 En kompis av meg har tatt en liten wow-pause, men så har kontoen hans blitt hacket i mellomtiden. Så er det en eller annen premiekødd som spiller på karakteren hans hele tiden, men som jeg ikke får kontakt med in-game. Kan jeg gjøre noe for å få kontoen hans tilbake, ettersom jeg vet at en som ikke eier kontoen bruker den til sin fordel? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 report det til GM og si at det ikke er den rettmessige eier som spiller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Han blir nok nødt til å gjøre det selv om det skal skje noe. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ok, då var eg lei av reglane rundt WG. Når horder blir GY campa i WG, pga ratio forskjell er det på høg tid med en større hotfix enn dei hadde planlagt. Om dei vil beholde diversity på en server that is. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det, også det med at folk for instant siege engine fordi de logger ut med høyeste rank, og logger da inn igjen med høyeste rank. 3-minutters WG ftw ... Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det, også det med at folk for instant siege engine fordi de logger ut med høyeste rank, og logger da inn igjen med høyeste rank. 3-minutters WG ftw ... Tror ikke det er noe det du sier der. På TM er det for mange hordes forhold til alliance at de får instant siege med engang (aka 16 sieges) for å ha noe sjanse for å vinne, men likevel klarer de ikke ;p Om du mener at noen logger ut hver eneste gang så må jeg si alliance er noen really lowlifers. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vet ikke om det er helt slik, men det hender jo i noen Wg-er at hordes kommer med 18 siege engines etter 1 minutt, vi har jo bare så vidt sett hordes Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kunne hatt 16 sieges instantly, og fremdeles tapt. Når horde er såpass få at dei aldri knapt kommer fram til første vegg engang så...ja.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 må være surt å være på realms med 80 - 20 Nå er ikke jeg den største PvP eller BG grinder, men fant det morsomt å kjøre flag med mecano-hog i WSG :!:;P er old men trodde slikt var fikset Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Funker det? Det blir nesten for teit.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Evt 1 stk lvl 80 som springer i front og dreper alt mens de andre lurker bak og looter Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å lete etter en Prairie Dog, er som å lete etter en liten ert! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fler som har sjekket ut skill-capped enda? Virker veldig, veldig lovende. Spleiset på 3 mnd med en kompis istad, 50kr hver - værd pengene spør du meg. Massevis med filmer, tips, artikler, statistikk osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå