Slimda Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg prøver igjen;) [url="http://http://www.wowhead.com/?item=45282"]Ironsoul[/url] vs [url="http://http://www.wowhead.com/?item=50048"]Quest sverd[/url] EDIT: bare glem det hehe...forbanna drittopplegg det der med å linke Du klarte det nesten. Se om du ser en feil. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): hint: http:// står to ganger Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 ja jeg så egentlig det, men det er så teit at man skal måtte editere liksom...man skulle bare kunne trykket på "sett inn lenke" satt inn copy/paste fra nettleser også var det gjort liksom... Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Det er jo sånn man gjør det, bare at du må markere det ordet du ønsker at lenken skal legge seg i. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Flere som opplever at Vanish er bugga i pvp? Alle ser meg med en gang :s Fy faen så irriterende. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vanish har alltid vært bugga, kommer alltid til å være det og. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, Vanish funker ikke for meg heller. Dvs den funker mot mobs men ikke allys. Dritbra. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Stanard i arena at man skal vanishe også blir du targeta og drept. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er bare å innse at du sug :!: neh, men joa... nå som dere sier det så jah, de spotter meg så jævlig lett. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tenkte at den eneste måten å overleve i STV var å kunne bruke Vanish når en stor feit ally kom, men har prøvd 3 ganger nå, og jeg dør 1 sek etter jeg har tatt Vanish.. Blir glad i sjelen! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Husker at jeg hadde rogue 39 i STV ganske lenge... var faktisk morsomt å ganke der til de klikker totalt ;p Tror jeg er rimelig lommekjent i STV, husker i allefall hver eneste herb hvor de ligger :!: Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 sikkert teit spørsmål men, når jeg laster ned wow installer client saken.. så kan jeg velge å instalere mellom wow vanilla, tbc og wotlk.. kan jeg bare da velge wotlk og få resten også eller? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Stanard i arena at man skal vanishe også blir du targeta og drept. Vanish er en måte å breake imparing effects. Like greit å lære seg først som sist. Endret 5. mars 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ble Grand black war mammoth på meg i dag Første dagen med arena på nye 24" skjermen + mount = en fin dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tenkte at den eneste måten å overleve i STV var å kunne bruke Vanish når en stor feit ally kom, men har prøvd 3 ganger nå, og jeg dør 1 sek etter jeg har tatt Vanish.. Blir glad i sjelen! Dersom allyen er høyere level enn deg ser han deg uansett om du er stealthet eller ikke Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jess da! Ble hacka for andre gang på mandag, guess who's hacked again!? Har faan meg ikke vært på snuskete sider enda og norton finner ingeting. Authenicator funker jo...veldig bra.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tenkte at den eneste måten å overleve i STV var å kunne bruke Vanish når en stor feit ally kom, men har prøvd 3 ganger nå, og jeg dør 1 sek etter jeg har tatt Vanish.. Blir glad i sjelen! Dersom allyen er høyere level enn deg ser han deg uansett om du er stealthet eller ikke Det er juks! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jess da! Ble hacka for andre gang på mandag, guess who's hacked again!? Har faan meg ikke vært på snuskete sider enda og norton finner ingeting. Authenicator funker jo...veldig bra.. Du må virkelig drive med noe tvilsomme greier om du har klart å bli hacka 2 ganger og MED authenticator. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jess da! Ble hacka for andre gang på mandag, guess who's hacked again!? Har faan meg ikke vært på snuskete sider enda og norton finner ingeting. Authenicator funker jo...veldig bra.. Antivirusprogrammer er ikke feilfrie. Hvis de klarer å hacke kontoen din SELV med authenticator, betyr det at de har en trojan på PCen din som sender nøkkelkoden til authenticatoren din til bakmenn som ødelegger. Jeg vil sterkt anbefale at du formaterer hele PCen din og skifter passord på alt av kontoer du har på nettet. Epost, WoW, forum, etc. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 10 DKs VS Sartharion 3 Drakes 10 man. Det er det jeg kaller Army of the dead. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Da var " for The Horde" tatt:D vi var 40 stk som eide, vi tok alle fire bossene, veldig godt planlagt med Warloc som sommoner det var bare 4-8 personer som døde gjennom hele greiene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå