Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Si ifra når et rent 10mannsguild (uten 25manns-gear) tar 10mann heroic Lich King uten zonebuffen. Da skal jeg bli imponert.

Føler ikke vi er så veldig langt unna; å håntere defile er det som er styggedommen for øyeblikket. Vi kommer til å få bittelitt mer gear i løpet av ukene, men jeg føler det er posisjonering og RNG som tar livet av oss for øyeblikket - ikke mangel på utstyr.

Men når det er sagt, så raider vi uten å lese taktikk først - så jeg aner ikke hva resten av fighten bringer :)

edity; ser av 10-man strict progression at 4 guilds har LK død i EU.

Alle med LK kill før 3.mars, så uten buff.

http://www.guildox.com/go/g.asp?a=2&s=1&w=EU

Du la merke til at han skrev heroic? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurdere å komme tilbake og lurer på om det er en server der ute med lav "eliteist" faktor?

Kommer jo helt an på hva du mener med det utsagnet, det kan bety så mangt.

Generelt sett er det veldig vanskelig å gi folk råd angående server. Hvordan man vil trives på en server kommer an på hvilket guild du ender opp i eller tilfeldige folk du møter på. Det er omtrent umulig å gi noen meningsfulle råd om sånt.

Lenke til kommentar

Er ikke langt unna å ta Lich King selv på 10mann. ;) Er selvsagt heroic det er snakk om.

Hva dere sliter mest med?

Har ikke hatt mer enn 1 try på han hardmode og det var sist uke. For mye tid går med til 25 man raiding og studering :(

Lenke til kommentar

Ser jeg formulerte meg litt dårlig. Som nevnt før, misforstod posteren meg og trodde det var snakk om normal mode (som jeg besvarte med "er ikke langt unna å ta lich king selv"). Så la jeg til at min orginale post var heroic mode det var snakk om (som i, si ifra når noen banker Lich King 10man heroic uten buffs uten 25mannsgear).

Lenke til kommentar

Halloisen. Jeg har nu hatt et 4 måneders avbrekk fra wow og så tenkte jeg at jeg skulle starte igjen. Jeg fant at accounten min var hacket, men jeg ringte blizz og de sa at det var en periode hvor mange accounter ble hacket, så det var bla bla standard prosedyre og så fikk jeg accounten tilbake. resatt mail og passord og alt er fint, får logget på battle.net og alt. Så kjøpte jeg gametime, men når jeg prøver og logge inn står det at jeg ikke har gametime. Sjekket wow-europe loginen og der står at jeg har fått en 3 timers ban for at jeg er "under investigation", greit nok. Men det viser seg at hackerne har forsynt seg grovt med penger, gems og bank stuff som mineraler, herbs, cloth til over 90.000G. de har også fjernet JC/BC og tatt opp mining/herb. Får alt det tilbake? og ikke minst alt gearet mitt som de så fint har ødelagt? eller er jeg tilbake på scratch?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...