Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Ja skal være en mulighet for det i menyen, Show only in combat elns:)

Har sett gjennom alt av menyer jeg finner, og det nærmeste jeg kommer er at den ikke skal vises når en er i combat.

En løsning jeg kom til å tenke på i går, som til nøds kan fungere er å lage en macro som inneholder første angrepet i rotasjonen min og "/show recount". Og så lukke vinduet manuelt når en ikke er i combat.

Ikke en særlig elegant løsning, men den kan fungere, på et vis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si ifra når et rent 10mannsguild (uten 25manns-gear) tar 10mann heroic Lich King uten zonebuffen. Da skal jeg bli imponert.

Føler ikke vi er så veldig langt unna; å håntere defile er det som er styggedommen for øyeblikket. Vi kommer til å få bittelitt mer gear i løpet av ukene, men jeg føler det er posisjonering og RNG som tar livet av oss for øyeblikket - ikke mangel på utstyr.

Men når det er sagt, så raider vi uten å lese taktikk først - så jeg aner ikke hva resten av fighten bringer :)

edity; ser av 10-man strict progression at 4 guilds har LK død i EU.

Alle med LK kill før 3.mars, så uten buff.

http://www.guildox.com/go/g.asp?a=2&s=1&w=EU

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Lich King heroic er tatt ned av Paragon og Ensidia på 10 man nå. Trengtes visst bare en fin fin 5% buff.

du veit at lk hc var bugga ja? og vart fikset og etter et par timer vart han drept av paragon og ensidia.

Lenke til kommentar

Lich King heroic er tatt ned av Paragon og Ensidia på 10 man nå. Trengtes visst bare en fin fin 5% buff.

du veit at lk hc var bugga ja? og vart fikset og etter et par timer vart han drept av paragon og ensidia.

Saronite bombs?

Lenke til kommentar

Saronite bombs?

nei :p spirit phase var bugga derfor vart 10/25 man enormt vanskelig. det står på hjemmesiden til paragon og mmo-champion.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...