Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt, ho eier den ikke nå lenger, men solgte den...

er rart at der ikke finnes noe info om det på nettet , vill tro det var noe som ble postet om noe sånt

er jo og rart at muqq ble værende i ensidia etter dette

Lenke til kommentar

Muqq for spørsmål flere ganger angående valg av klasse på Ensidias sider. Han sier han ikke angrer på valg av klasse. Alt tyder på at Muqq er Muqq, ingen andre har eid karakteren hans tidligere, eller for å si det på en annen måte, Midnight_walker has bord the failboat.

Lenke til kommentar

Vel, kan tenke meg at de nødig vil avslutte WotLK som vanilla og TBC endte - der bare noen få fikk med seg hele Naxramas og Sunwell. Tror ikke man kan bruke Strength of Wrynn/Hellscream's Warsong i heroic ICC uansett - så da beholder man epeenaspektet også. :)

Er heller ikke sånn at litt ekstra damage/healing done kommer til å endre fights totalt, gjør de bare litt mer overkommelig for den gjevne spiller som ikke leser Elitistjerks annahver dag.

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Viss personen er skikkelig irriterende, kjenner til spillet, og bare tigger etc, så er det jo rimelig morsomt å klare og lure han ut i ingenmannsland. Men viss det var en spiller som rett og slett var ny aka newbie, så ser jeg ikke helt humoren. Når ble det morsomt å ødelegge spillgleden for en ny spiller? Viss han var en ny spiller, så hadde jo historien kun hatt verdi viss du faktisk hjalp han på en eller annen måte.

Om du kjeder deg for mye etter en dag hvor ting generelt har gått i dass, så er det jævlig digg.

Om du så bare åpner et trade-vindu med 2k g og bagger og what not og bare la det stå der og går afk, så er det nok til å lyse opp min kveld i alle fall. :p

Hovedsaklig på folk som spammer om gull, men av og til tar carebearen inni meg pause den også, og da kan faenskapet gjøres mot hvem som helst.

Lurer på om jeg skal followe en random lvl 1 i et start-område, ikke si noe, ikke gjøre noe, bortsett fra å followe.

Evt. stealthe rundt et av start-områdene til horde og poppe opp rett foran lowbies-ene og så re-stealthe igjen, eller noe lignende.

Gleder meg til vårferien starter, sånn at jeg kan ta opp WoW og bli aktiv igjen. ^^

Lenke til kommentar

30% mer damage/healing/hp merkes nok kraftig! icc blir nok puggable med 5k gearscore gear på serveren når det kommer ut :(

For alt vi vet får vi ikke 30% før 1 uke før Cataclsym. Starter på 5%, som ikke er mer enn forskjellen mellom en god spiller og en litt bedre spiller.

Lenke til kommentar

30% mer damage/healing/hp merkes nok kraftig! icc blir nok puggable med 5k gearscore gear på serveren når det kommer ut :(

For alt vi vet får vi ikke 30% før 1 uke før Cataclsym. Starter på 5%, som ikke er mer enn forskjellen mellom en god spiller og en litt bedre spiller.

Føler dog det kom litt tilig , og med tanke på hc ikke er cleared enda :/

Lenke til kommentar

Hva er siste nytt på WoW-fronten? mye som har skjedd siden slutten av jan?

Som du kanskje har fått med deg, raid wide buff på 5% health, dmg done og healing done i Icecrown fra imorgen av. Kommer til å økes med 5% intervaller. Noen tror 2 uker per økning, andre tror 1 måned.

Main raidet til Ensidia ble temp banned i 72 timer for å ha "exploita" Lich King på deres world first normal kill og fratatt achievement/gear fra kill. Muqq søyt som ei lita jente og sa han skulle slutte, men fortsetter å spille og blogge som bare før. Ensidia drepte Lich King normal med klone alt raidet sitt kort tid etter, så de gikk ikke glipp av ei uke uten hardmodes uansett.

11/12 hardmodes ble drept første uka hardmodes ble tilgjengelig, folk syter om det så klart.

Last Resort disbanda/slutta å raide som før, noe som minner meg på en hunter som kalte seg "Highfivex" in-game og trodde han var dritgod joina guilden min i 2 uker. Han sugde. Finner forsåvidt bare en Highfivex på armory, han var også britisk så vidt jeg husker. Noen sammenheng med deg? :p

Mye nyheter om hvordan stats og gear kommer til å funke i Cataclysm på MMO champ de siste dagene.

Sikkert en god del flere ting, men det jeg kommer på akkurat nå -_-

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Finnes det noen måte å få recount til å kun vise seg når en er i combat?

Driver å renser opp i UIet nå, og det er en av tingene jeg ikke trenger når jeg ikke er i combat.

Eventuelt kan det fungere at den bare er fremme når jeg er i group/raid.

Klarer bare å finne et option for det motsatte når jeg ser gjennom instillingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...