Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

51/0/21?

Hvor får du det siste talent-pointet fra?

Eller mener du de forskjellige 51/0/20 buildene?

Isåfall er jeg uenig, jeg merket min DPS gikk en del opp etter å ha skiftet til et Unholy 17/0/54 fra et 51/0/20 blood build.

Dog, DPS'en gikk litt ned på trash i heroics.

Har samme erfaring selv.

I raid og på trash med mye hp ligger unholy godt foran.

Mens i dungeons er blood bra pga burst damage, mens unholy aldri egentlig får gjort sitt med mindre resten av groupet har dårlig dps.

Lenke til kommentar

Muqq er jo, som sagt, av det mannlige kjønn da.

Mener du nå eller da videoen ble laga? Ho solgte karakteren ikke lenge etter de tok Illidan i videoen.

Da het guildet Nihilum før de joina Curse og ble Ensidia.

Nå spiller ho på denne http://www.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Boulderfist&cn=Hate

Såvidt jeg vet var det vel SK Gaming og Nihilum som lagde Ensidia ?

http://www.wowwiki.com/Nihilum

Lenke til kommentar

Low level high Ascii named paladin in Stormwind, he was begging me for money for his epic mount(he was level 12). I told him an epic story about most of my money getting stolen from the far right teller in the SW bank, so I put the rest of my gold and put it in a netherweave bag, and hid it. I told him if he helped me, he could have half the money, of course he agreed. So off we went, to Blackrock spire, using walk, because "I want to make sure not to draw too much attention to our quest, there may be bandits.". I aimed my character at redridge, and went off to get a beer and a sammich. When I got back, I was still walking, mini-pally didn't suspect a thing.

It took way too long, but we finally made it to the gates of Burning steppes, and as I figured would happen, the Obsidian elemental thingy made a beeline for the paladin and 1-shot him. I let this happen all the way to the island in the middle of the lava, then I went on a long rant about how someone stole my bag, and now all hope was lost, then I jumped in the lava, bubbled and hid.

He still messeges me whenever I log into that alt, he's like level 25 now.

Awesome! :D

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Viss personen er skikkelig irriterende, kjenner til spillet, og bare tigger etc, så er det jo rimelig morsomt å klare og lure han ut i ingenmannsland. Men viss det var en spiller som rett og slett var ny aka newbie, så ser jeg ikke helt humoren. Når ble det morsomt å ødelegge spillgleden for en ny spiller? Viss han var en ny spiller, så hadde jo historien kun hatt verdi viss du faktisk hjalp han på en eller annen måte.

Lenke til kommentar

Har jeg lært en ting over wow, er det at humor/glede på andres bekostning er absolutt det beste. Det er alltid morsomt å ødelegge spillegleden for andre spillere :> kall meg ond eller drittsekk, men jeg er sånn over wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...