Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå har jeg blood og unholy, pet og healing av worms og herja villt i BG som 79 :p

Men må jeg kun unholy nå? :ermm:

Unholy er bedre, men du MÅ jo ikke.

Selv anbefaler jeg å gå unholy, å heale deg selv trenger du veldig lite i raids egentlig. Dpsen er også bedre, spesielt når det er snakk om flere mobs om gangen.

Lenke til kommentar

Seriøst..hvis du går bort for å snakke med Muqq-fyren/dama..hva skulle du isåfall åpne med? "Øh hei, du kjenner ikke meg men jeg vet du spiller WoW i et kjent guild"..da flagges stalker-flagget rimelig kjapt i hodet hvertfall.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg blood og unholy, pet og healing av worms og herja villt i BG som 79 :p

Men må jeg kun unholy nå? :ermm:

Unholy er bedre, men du MÅ jo ikke.

Selv anbefaler jeg å gå unholy, å heale deg selv trenger du veldig lite i raids egentlig. Dpsen er også bedre, spesielt når det er snakk om flere mobs om gangen.

Ja, jeg vet :) Får vel gå tilbake til full unholy.

Lenke til kommentar

Finn foresten en boss som kan sammenlignes med C´thun, Twin Emperors og Kel thuzad.

Eller Illidan, Mother, Lady, Kael´Thas, HELE sunwell?

Fant en interessant tråd på mmo-champion om det der.

http://www.mmo-champion.com/raids-dungeons/but-mummy-they-downed-icc-hardmodes-really-quickly-%28/

Ser jaggu ikke ut til at alt var bedre før.

Du vet ikke hvor sykt intenst naxx 40 var i starten, heale patchwerk for eksempel. Cancelcasting på meget meget høyt nivå, krever mye konsentrasjon og is i magen, for du vet du kommer til å gå OOM, spørsmålet er bare om det er lenge før eller rett etter bossen dør. Dette er selv med 8 healers :p.

Sammenlignet med dagens healing kan man lett ha 70% overheal og fortsatt 60% mana igjen på slutten av fighten. Kampene krever veldig lite intelligens, man kan bare spamme spells og ha litt oppmerksomhet til å se den store blå DBM teksten som sier "Move Away".

Savner virkelig mye fra vanilla, selvom dette er sammenlignet med TBC. 40 stykker som skal koordinere + og - på thaddius derimot, var ikke alltid like gøy :<

Lenke til kommentar

Sammenlignet med dagens healing kan man lett ha 70% overheal og fortsatt 60% mana igjen på slutten av fighten.

Litt forskjell på tidlig og sent i en exp.pack i disse dager dog: Tidlig i denne var Sarth og noen fights i Nax fremdeles vanskelige for healers - nå dog, når vi er seint i exp.pack'en, så har jeg gått helt vekk fra regen tricks.

Får satse på at cataclysm blir bedre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

51/0/21?

Hvor får du det siste talent-pointet fra?

Eller mener du de forskjellige 51/0/20 buildene?

Isåfall er jeg uenig, jeg merket min DPS gikk en del opp etter å ha skiftet til et Unholy 17/0/54 fra et 51/0/20 blood build.

Dog, DPS'en gikk litt ned på trash i heroics.

Lenke til kommentar

Sammenlignet med dagens healing kan man lett ha 70% overheal og fortsatt 60% mana igjen på slutten av fighten.

Litt forskjell på tidlig og sent i en exp.pack i disse dager dog: Tidlig i denne var Sarth og noen fights i Nax fremdeles vanskelige for healers - nå dog, når vi er seint i exp.pack'en, så har jeg gått helt vekk fra regen tricks.

Får satse på at cataclysm blir bedre :)

Må også tenke på at heile TBC var det downranking av spells som gjaldt også. Også i vanilla? (eg raida aldri då). Så alt var jo ikkje sånn fantastisk då heller. Og nei, eg seier ikkje at det var mindre healerintensivt, berre meir ei presisering at det fans lure taktikker på å spare på manaen. =)

Lenke til kommentar

51/0/21?

Hvor får du det siste talent-pointet fra?

Eller mener du de forskjellige 51/0/20 buildene?

Isåfall er jeg uenig, jeg merket min DPS gikk en del opp etter å ha skiftet til et Unholy 17/0/54 fra et 51/0/20 blood build.

Dog, DPS'en gikk litt ned på trash i heroics.

Blood 51/0/20 mente jeg. Spørs bare om man spiller riktig ; >

Lenke til kommentar

Er det vits å begynne med BC heroics før lvl 80?

Er vel bare rep og fashion-items som er interresant i BC heroics? I så fall kan du vente med dem til 80, da det er større sannsynlighet for at du kan kjøre dem solo da :)

Dungeonfinderen hopper i all fall over dem glatt - jeg ble pusha fra Sethekk Halls normal og inn i U.Keep på level 68 (som var et helvete forøvrig for en noe undergeared tank :p)

Lenke til kommentar

Seriøst..hvis du går bort for å snakke med Muqq-fyren/dama..hva skulle du isåfall åpne med? "Øh hei, du kjenner ikke meg men jeg vet du spiller WoW i et kjent guild"..da flagges stalker-flagget rimelig kjapt i hodet hvertfall.

Jeg kjenner ho godt, vi går på folkehøgskole sammen, men ho hadde bare ikke nevnt det før...

Og ja, det var ho som tok det opp

Endret av Midnight_walker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...