Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Kommer endelig med i en toc10 pug med dk'en. I det healerpalaen setter foten sin inn døra køyrer han "I smell fail".

Samtlige har då (eg venter på flaminga allerede ^^) over 5k gs, minus meg og mage'n som har rundt 4.5k. (JAJAJA eg veit at gear ikkje = skill, men det var berre for å gi et bilde av kor nivået låg).

Begynner 1ste boss. Og ingen andre enn meg og mage'n hjelper til med å få snowbolds vekk fra helers. noke som ender i at en tank dør.

Då blir det fail group og /leave etc

Seriøst..

Ka faen eg skal i toc10 etter med 5k gs? då trenger eg jo ingenting der inne?

Gud hjelpe meg for en gjeng med idiota. Lurer på kor folk var når vi cleara det der i uldu og naxx gear.

Edit: det hører også med til historia at healerpalaen banka ut 1500 hps.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, styr unna Tarren Mill at all cost, søppel realm.

Er nede (offline) for 4-5 gang på 4 dager... gief grattis migrate :thumbup:

TyrkerMaul :thumbup:

:!:

Var faktisk min forrige realm så, den styrer man også unna :thumbup:

I know..

er der atm jeg. faktisk med i en tyrkisk guild av alle ting. dog ganske greie folk og majoriteten kan godt eng.

Lenke til kommentar

Det som er haken med at det er så lett og få bra gear. Alle ser pro ut, men sannheten er at sikkert 40% av spillere med ilvl 232-245 gear har blitt boosted igjennom det som er av instancer. Det virker hvertfall sånn når man spiller med de. Noen er det forsåvidt lett og se på også, bare og sjekke gems/enchants. Da ser man fort om spilleren vet hva han driver med eller ikke.

Lenke til kommentar

Det som er haken med at det er så lett og få bra gear. Alle ser pro ut, men sannheten er at sikkert 40% av spillere med ilvl 232-245 gear har blitt boosted igjennom det som er av instancer. Det virker hvertfall sånn når man spiller med de. Noen er det forsåvidt lett og se på også, bare og sjekke gems/enchants. Da ser man fort om spilleren vet hva han driver med eller ikke.

Kunne ikke vært mer enig!

Dreit helt i PVE for litt siden med guild, kjører kun pugs når jeg føler for det. Er ikke noe morro og drepe en boss, som du allerede har tatt på en enklere måte, for så å få gear med 10 bedre stats enn den du allerede har.

Lenke til kommentar

Dreit helt i PVE for litt siden med guild, kjører kun pugs når jeg føler for det. Er ikke noe morro og drepe en boss, som du allerede har tatt på en enklere måte, for så å få gear med 10 bedre stats enn den du allerede har.

Nei, riktig.

Da er det mye mer moro å spille med 9-24 random folk og drepe 4-6 enkle bosser uke etter uke.

Kjedlig å wipe på bosser som er vanskelige, vetdu, kan ikke ha noe av det. Mye mer moro å wipe, på en boss du kunne drept med begge hendene bundet bak ryggen, fordi halvparten av raidet ditt ikke klarer å puste uten å åpne munnen :)

Skjønner hvorfor du ikke liker hardmodes hvis du ikke bryr deg om en liten utfordring, gear som ser litt annerledes ut enn det 98% av alle i WoW løper rundt i eller å gjøre charen din så god som du klarer i ett så simpelt spill som WoW. Men greit nok det, ikke alle spiller for samme grunn.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Nei, riktig.

Da er det mye mer moro å spille med 9-24 random folk og drepe 4-6 enkle bosser uke etter uke.

Kjedlig å wipe på bosser som er vanskelige, vetdu, kan ikke ha noe av det. Mye mer moro å wipe, på en boss du kunne drept med begge hendene bundet bak ryggen, fordi halvparten av raidet ditt ikke klarer å puste uten å åpne munnen :)

Skjønner hvorfor du ikke liker hardmodes hvis du ikke bryr deg om en liten utfordring, gear som ser litt annerledes ut enn det 98% av alle i WoW løper rundt i eller å gjøre charen din så god som du klarer i ett så simpelt spill som WoW. Men greit nok det, ikke alle spiller for samme grunn.

PVE var på et annet nivå i TBC da jeg raidet, og i forhold liker jeg ikke wotlk.

EDIT: Du leste forresten hva jeg skrev? Jeg savner skikkelig progress-raiding. De harde bossene nå er bare en vanskeligere utgave av en boss du allerede har tatt. Desuten har tier-gear mistet sin mening.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

I TBC var det jo sykt om du så en med full Tier 6 før 2.4 kom. Og Pretbc var det 5% som i det hele tatt fikk se halvparten av alt content som var å raide. Og Tier gear var jo omtrent umulig å få tak i, ihvertfall som jeg har hørt :p spilte ikke da selv, men flere av vennene mine gjorde det.

Endret av Dernel
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Som jeg hørte en kamerat som har spilt sidemn beta sa for en stund siden.

Det burde egentlig ikke hete World of Warcraft lengre, det burde heller hete World of Epics

Selv begynte jeg å spille rett etter påske, og jeg ser poenget hans, en får jo epics nærmest kastet etter seg. Det er jo like sjeldent som grønt gear..

Jeg hadde ikke hatt noe imot å faktisk måtte gjøre noe annet enn å facerolle gjennom heroics for å få ganske godt gear.

Det som er litt synd er at en nesten må det, For det er tilnærmet ingen som kjører gjennom Naxx og lignende lengre.

Lenke til kommentar

I TBC var det jo sykt om du så en med full Tier 6 før 2.4 kom. Og Pretbc var det 5% som i det hele tatt fikk se halvparten av alt content som var å raide. Og Tier gear var jo omtrent umulig å få tak i, ihvertfall som jeg har hørt :p spilte ikke da selv, men flere av vennene mine gjorde det.

Så det du sier at du strengt tatt sugde før og nå så suger du så hardt at du ikke gidder å ødelegge for en guild men i steden PUG-er content? :p

Lenke til kommentar

Så det du sier at du strengt tatt sugde før og nå så suger du så hardt at du ikke gidder å ødelegge for en guild men i steden PUG-er content? :p

Fy faen, så sinnsykt latterlig du er. Sugde før og suger nå? Hva faen har det med saken og si?

you suck.

Lenke til kommentar

Jeg sier at PvE var mye hardere i TBC enn det er i Wotlk. Noe som og har gjort til att PUGs i wotlk ofte disbander hvis de wiper en gang, fordi de er så vant med at alt skal være så lett.

Jeg sier og at Tier-gear har nå mistet sin mening med tier x.25 og x.5 som har en pitteliten forskjell fra hverandre.

Vanskelig?

EDIT: By the way folkens, ironi fungerer jævla dårlig over tastaturet ...

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Jeg sier at PvE var mye hardere i TBC enn det er i Wotlk.

Har du selv gjort alt av pve i både tbc og wotlk?

"Bare se på skihopping, der var det nesten umulig å hoppe over 200m for 15 år siden, men nå gjør jo alle det. Det er så enkelt å hoppe over 200m."

Når du har hoppa over 200m for 15 år siden og hoppa over 200m nå, så kan du si det er lett.

Noe som og har gjort til att PUGs i wotlk ofte disbander hvis de wiper en gang, fordi de er så vant med at alt skal være så lett

Så du sier at du var i hundrevis av pugs i TBC og wipa i timesvis på Shade of Aran, Gruul og Void Reaver uten at noen som helst leava og dere fortsatte som glade gutter å pug'e?

Folk joiner ikke en pug for å wipe i timesvis, det gjorde ingen i TBC og det gjør ingen nå.

Jeg sier og at Tier-gear har nå mistet sin mening med tier x.25 og x.5 som har en pitteliten forskjell fra hverandre.

Du vet at 251, 264 og 277 t10 ser VELDIG annerledes ut?

Hvis du ikke bryr deg som den "pittelille" (faktisk ganske store) forskjellen på stats eller utseende, hva faen bryr du deg om da? Alle tre skulle hatt forskjellige set bonuser? Bare 277 t10 skulle vært tilgjengelig?

Alle sammenligner normal modes i wotlk med raids i tbc. Heller prøv å sammenlign hardmodes i wotlk med raids i tbc, vanskelighetsgraden på de forskjellige fightene svinger ikke veldig (men det vet jo du? som ikke har gjort det men som likevel vet alt om det).

Og hvis du misliker å gjøre normal mode før hardmode så jævlig, drit å gjøre normal modes og hopp rett inn i hardmodes. Alt er jo så enkelt at du finner da sikkert tusenvis av folk som har drept lich king 10/25 som kan putte det på hardmode for deg.

Lenke til kommentar

Så pve er ikke lett, når alle kan skaffe seg full epic på en uke? Er det du sitter her å sier nå? I 60 så kunne du gå rundt på "gata" og nesten se en ny epic hverdag. I 70 så blanda du mellom Gladiator og tier gear. I Wotlk så har du sett alt før.

60, pve var vanskeligst.

70, var litt lettere.

80. er lettest.

Min mening.

Selfølgelig, det kan jo ha noe med at folk har blitt bedre på bossfights osv. At de rett og slett har lært alt? Neh.

Har du noengang wipet i voa du heller?

"LFM voa 25 mann, bring 5,2k GS or no invite"

Ops, der wipet dere på Toravon.

xxx left the raid.

xxx left the raid.

x10

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Du har ikke fortstått en dritt av hva jeg har sagt?

JA, jeg progressraida i BT, Hyjal og TK med en GOD guild. Kom ikke helt til topps, men når vi først drepte en boss, var det faen meg deilig, den følelsen har jeg aldri hatt i wotlk.

JA, jeg har kjørt hardmodes, selv om det kun var i Ulduar så var følelsen av å ta de kjedelig, fordi jeg allerede hadde tatt bossen. SELV OM DET VAR PÅ NORMAL.

Skjønner du hvor jeg vil? Følelsen av å ta en boss etter flere wipes og timesvis med slit og taktikklesing var jo digg!

Terskelen for å leave en PUG er relativt lavere i wotlk enn det var i tbc, det ble ikke disband etter én wipe bare fordi en eller annen faila på et eller annet. Slik føler jeg at der i wotlk, og det samme sier vennene mine.

Du henger fortsatt med?

Når det gjelder tier gear så hadde TBC 3 sett.

1 sett for hvert "nivå" om man kan kalle det det.

Det var jo en del som hadde Tier 4 og 5, og litt mindre som hadde tier 6. Men disse settene skilte seg ut på både utseende og stats, ofte fordi de var bedre enn det gearet du fikk i raids på det "nivået" som jeg fortsatt kaller det ...

I wotlk har du 10 (usikker) sett. De 2 første var jo forsåvidt greie nok, siden du ikke fikk "vanlig" gear som så helt likt ut.

Men Tier 9 og 10 finner du jo igjen i gear du kjøper for emblems, og gear som dropper fra bosser osv.

Og JEG VET at meningen med tier 9, 9.25 og 9.5 er å skille de fra hardmode til normal mode, men allerede der syns jeg at det bare blir latterlig. Om du i dag ser en person med tier 9 og du sprader rundt med tier 9.25 eller 9.5 føler du deg ikke like god, fordi gearet til den andre personen ser jo akkurat ut som ditt, bare at ditt har bedre stats, ikke mye, men noe bedre.

Dette er da min mening om wotlk, flere av kameratene mine og andre folk jeg kjenner in-game deler akkurat samme mening som meg. Jeg har slutta med PvE så kom ikke her å spør hvorfor jeg driver med PvE om jeg hater det så inderlig.

Håper da forøvrig at Cataclysm kan bli en liten oppløfter, men tviler på at jeg spiller på den tiden.

EDIT:

Ja mye lettere.... imo

Takk!

Endret av Dernel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...