nagina Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen rogues her som kan gi meg litt tips til talent points oppsett? Vil gå combat men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal sette det opp Lag gjerne et oppsett helt til 80 så jeg vet hvordan jeg skal gå fremover, er ikke lenger enn lvl 20 så sjekk rogue tråden, var spørsmål om akkurat dette. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 er ny i hunterclass, er det mulig å bytte pettet sitt uten å dra til stablemaster? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sett løs den du har, skaff deg ny. Var hvertfall slik det var før. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Når du er level 80 så får du en slags "portable" stablemaster (Call stabled pet). Før det er jeg nok redd for at du må gå til en stablemaster selv for å få byttet pet. Sånn bortsett i fra å abandone den du har og så temme en helt ny en jau. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tar du abandon pet må du trene en ny, altså. Den kommer aldri tilbake da. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen andre enn meg som har problemer med blizzards web sider i dag?. Har nå prøvd å kansellere den ene accounten min (som har billing date i dag) siden klokka fem i morges. Men jeg får alltid page not found 404 error. Litt irriterende å betale en ekstra måned for ett spill jeg ikke spiller. På forhånd takk:) Henning Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er nok evil Blizzard som ikke vil at du skal kansellere kontoen. Bwahahahaha. Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er nok evil Blizzard som ikke vil at du skal kansellere kontoen. Bwahahahaha. Så onde var de da ikke, fikk frosset den nå Takk uansett:) Henning Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Driver å levla ein Warrior atm. Nokon som har tips til gear/talentpoints forbedringer på krigaren min? =) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Zackee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Tar du abandon pet må du trene en ny, altså. Den kommer aldri tilbake da. Speaking of which, er det fortsatt sånn at når du abandoner peten din så blir den hostile og angriper deg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 OK, styr unna Tarren Mill at all cost, søppel realm. Er nede (offline) for 4-5 gang på 4 dager... gief grattis migrate Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Tar du abandon pet må du trene en ny, altså. Den kommer aldri tilbake da. Speaking of which, er det fortsatt sånn at når du abandoner peten din så blir den hostile og angriper deg? Ikke sist jeg gjorde det. Endret 25. februar 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 OK, styr unna Tarren Mill at all cost, søppel realm. Er nede (offline) for 4-5 gang på 4 dager... gief grattis migrate I know! Har jobba i heile dag, og GLEDA meg til å heime å spele... så er den offline! - igjen!!! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Angående faction change, må man være logget ut av spillet helt eller kan man være på andre characters mens man venter på faction change skal bli klar? Har venta forbaska lenge nå. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan være på andre chars. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Mornsann, ny i tråden etter en pause fra wow i noen år nå, er mye nytt. Dinga 80 med presten min her i går så nå går jeg egentlig litt rundt å funderer på hva jeg skal gjøre men hvordan er pvp om dagen for en prest? Har ikke helt satt meg inn i specs osv enda men har gått shadow til nå, blir vel til at jeg respeccer, må bare lese meg litt fram først. Noen tips for en som er litt "fersk" om dagen? Spilte hunter i vanilla så er litt forandring dette her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 OK, styr unna Tarren Mill at all cost, søppel realm. Er nede (offline) for 4-5 gang på 4 dager... gief grattis migrate TyrkerMaul Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva slags pet skal jeg tame nå? jeg har mother fang, er det en annen rare pet som er meget god i pve? den må klare å tanke og ta litt damage Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva slags pet skal jeg tame nå? jeg har mother fang, er det en annen rare pet som er meget god i pve? den må klare å tanke og ta litt damage Alle har sine fordeler svakheter, du kan lese om en del av dem her: http://www.blizzardguides.com/wow_hunter_pet_guide.html Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 OK, styr unna Tarren Mill at all cost, søppel realm. Er nede (offline) for 4-5 gang på 4 dager... gief grattis migrate TyrkerMaul :!: Var faktisk min forrige realm så, den styrer man også unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå