Dernel Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 HAHA, nok en gang fått bevisst at Gearscore sier minimalt. Dinga 80 på huntern med 2800 gearscore og slår folk med 4k gearscore på dps Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har du en build som funker for shadowlevling sammen med healing i 5-manns? Det er vel klart at det er det helt optimale Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Et standard shadow-spec fungerer ypperlig for healing. Trenger ikke noe mer miksmaks enn det. Men her er et basis-spec i Shadow. Du begynner selvsagt i shadow-treet. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da er jeg nødt til å komme med enda et nytt unødvendig spm. Jeg spillte med en fyr i går, ca. samme lvl som meg (17) som hadde et rimelig fett gear. han sa han fikk det fra emblems of heroes elns. hva er detta? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) ---slettet---- Endret 23. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Emblem of Heroism er en slags "valuta" du fikk for å fullføre Naxxramas og Obsidian Sanctum-raidet, samt fullføre heroics. Etter patch 3.2, ble alle heroics og raids forandret til å droppe Emblem of Conquest, mens nå i patch 3.3 dropper alle heroics og raids Emblem of Triumph (utenom Icecrown Citadel). Du kan dog fortsatt kjøpe "lavere" typer emblems med Emblem of Triumph/Frost (bare nedover, dog), for så å kjøpe det såkalte "emblem-gearet", eller "Bind on account-gear" som det også kalles. Bind on Account-gear er Chest, Shoulders, Trinket og Weapon, såvidt jeg husker. Du kan også kjøpe andre ting for emblems, som reputation med level 80-faksjonene (Sons of Hodir, Ebon Blade, mm) eller gems (som kuttes til diverse bonusgems) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Da er jeg nødt til å komme med enda et nytt unødvendig spm. Jeg spillte med en fyr i går, ca. samme lvl som meg (17) som hadde et rimelig fett gear. han sa han fikk det fra emblems of heroes elns. hva er detta? http://lmgtfy.com/?q=Emblem+of+heroism tips til neste gang HAHA, nok en gang fått bevisst at Gearscore sier minimalt. Dinga 80 på huntern med 2800 gearscore og slår folk med 4k gearscore på dps Wow gz, er så lite som skiller der liksom, også er det faktisk folk som spiller med sine første karakterer, er så mye som kan være i veien. Dessuten bruker man ikke GS i så low level Endret 23. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 men står jo item lvl 80 ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Emblems får du bare tak i på level 80. Bind on Account-utstyr kan sendes til alle karakterer på kontoen din, på en server. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Har et lite dilemma nå Battered hilt droppa nettopp, og jeg vant rollen. Har en dk og en rogue i 80, men er det verdt å "bruke" den på en av de, isteden for å selge den for 10k? Det spørs. Hvis du raider ICC10/25 så ville jeg solgt den, da man finner like gode og bedre våpen der. Ellers ville jeg brukt det selv. Endret 23. februar 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tro meg, folk whiner over Gearscoren din når du er nydinga. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Og mens du levler, sheez :| Jeg ble kicka fra ei gruppe fordi jeg hadde for lav gearscore på warrioren min som jeg levler. Den er 65. WTF? oO Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Og mens du levler, sheez :| Jeg ble kicka fra ei gruppe fordi jeg hadde for lav gearscore på warrioren min som jeg levler. Den er 65. WTF? oO Folk kommer til å være latterlige og bli latterlige, helt til GS blir fjerna. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 men står jo item lvl 80 ? Det endrer seg til din level. http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/september/8962/heirloom_02.jpg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Og mens du levler, sheez :| Jeg ble kicka fra ei gruppe fordi jeg hadde for lav gearscore på warrioren min som jeg levler. Den er 65. WTF? oO Folk kommer til å være latterlige og bli latterlige, helt til GS blir fjerna. Yeah. Krav om 5,2k GS for å ta de 5mans icc hc. WTF? oO Var noe lignende for 10-man Ony også. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Tro meg, folk whiner over Gearscoren din når du er nydinga. Jeg har begynt å spille på min gamle konto, og jeg har nettopp slengt opp min gamle warrior og druid til 80. Det er komplett umulig å få gjort noenting, warrioren har en gearscore på nesten 4k, naxx?sarth?voa? Ikke nubbe sjanse, har blitt invita noen ganger, så for å bli kicket, sekunder etter når de så gs, eller når de fikk inspectet meg inne i instancen. Og det nytter ikke å diskutere det en gang, i de fleste tilfeller gidder de ikke svare, eller så ler de bare å kaller deg noob. Druiden har 4.5gs har fått gjort sarth, men thats it, toc10man ? Nei ikke bra nok gear, man trenger visst toc\icc gear nå til dags for å gjøre tier 1\2 raid. Helt absurd slitsomt, jeg forstår at folk er skeptisk uten gull og grønne skoger å vise til, men det er helt nazi tendenser på denne serveren. Ikke er det lett å finne et bra guild heller, ingen gidder å rekruttere ny dinga, og de som prøver forgjeves å lage nye raiding guilds, går som regel til pokker i vold. Får gi det litt tid til, geare opp i heroics og håpe på det beste. Ellers får jeg gå tilbake til min gamle konto der jeg har gear og achievements å vise til utenom icc, er bare så lei hunter. Jeg har bare lyst å spille litt av og til med mine charactere uten å nødvendigvis være bundet til faste raid tider og krevende guild, men det er ikke så enkelt. Får gi det litt mer tid, men den første uka har vært brutal. Jeg har høy pvp rank på min warrior, så prøvde å bruke det som et av argumentene om at jeg var klar over taktikken til onyxia, lederen forsto ikke hva jeg mente med pvp rank. Den store QQ dagen for meg. Endret 24. februar 2010 av Crispin Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kanskje på tide å finne seg et annet spill da når det har blitt slik i wow. Jeg slutta i oktober i fjor. Prøver for tida ut Allods og må si det virker lovende, grafikken ser bedre ut enn i wow men spillet flyter bedre på min laptop enn wow. Allods er Open Beta nå, alle kan laste det ned og spille. Koster ingen ting, men de satser på å selge ting i en item shop. Visstnok er det slik at man må kjøpe en del ting i endgame hvis du skal gjøre pvp eller raide. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har min egen lille mening om at den idioten som lagde gearscore addonen,samt blizzard for achievements, burde ha blitt rullet i fjære og tjære for så å bli satt fyr på. Klarte oss fint i TBC/Vanilla uten disse fordømt unødvendige bullshit addonsene. Og nei, dette er ikke ett random QQ for at jeg ikke får raide, jeg raider selv med ett guild icc. Synes det er utrolig ødleggende for spillopplevelsen. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Holdt på å bli kicka fra Naxx 10(WTF!) her om dagen på min nydinga pala pga. lav gearscore Pipa fikk en annen låt når jeg endte opp på 2. plass på dmg meter. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da vil jeg anbefale at du tar Dual-spec som level 40, slik du får et shadowspec (lynkjap leveling) og healingspec til dungeons senere. Forresten, shadow fungerer fint som healing frem til Outland. (for gode spillere, holder det helt til level 80 og) hadde healer i shaddowspecc i VH i går holdt over 3 k dps (mest i gruppa o.O) mens han healte ^^ vh er vel en av de enkleste også da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå