Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9

Jeg starta en rogue på sånn 10 dager gratis greie for nioen dager siden, vet at du ikke får levla over 20 men er det å slik at professions stopper på 100? Ser ikke ut som jeg får mer uansett hva jeg gjør med herbalism og inscriptionen min. Fishing og cooking har jeg alt på 300 så det ser ut som det bare er de hoved proffesions som ikke går lenger :\

Stemmer, de må du være høyere lvl for å kunne lelve. Her ser du at du må være lvl 10 for å få trent til 100. Så kan du bare se på de andre hvilken lvl du må være for å fortsette ;)

Kos deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pvper og har hatt usakelig uflaks med drop i all min tid, så da var battered hilt et godt nok alternativ for meg, så jeg kjøpte den og har ikke angra enda (arms warr i pvp).

Om du raider så vil det jo byttes ut snart og ikke være verdt det.

Spørsmålet om du trenger det eller ikke er det bare du som vet, er du en svoren pvper som ikke liker/har tid til å raide og ikke har godt nok våpen til å komme til 1800 rating med det første er battered hilt et godt alternativ :)

Lenke til kommentar

jeg tror jeg også ville solgt det. Det er latterlig overpriset i grunnen. Dessuten er det noe galt med looken på det sverdet. Det er altfor "kort" for en 2H'der. Ser ut som et tankesverd;)

Men selvsagt..det er IKKE lett å skaffe seg bra våpen. Å komme seg i icc gruppe krever stort sett minst 5+k i GS og det er ikke gitt at alle har det.

Så saken er vel...har du råd til å gå glipp av 8k gull? For om gull ikke betyr noe..så for all del..bruk sverdet...kan være lenge til du får noe bedre.

Lenke til kommentar
Har et lite dilemma nå :p

Battered hilt droppa nettopp, og jeg vant rollen.

Har en dk og en rogue i 80, men er det verdt å "bruke" den på en av de, isteden for å selge den for 10k?

Jeg kan garantere deg at du får mer "bang for the buck" ved å selge den for 15k, enn å bruke det til våpen. Våpenet fra 25man ToC er mer eller mindre like bra, samt våpen fra både 10mann og 25mann ICC knuser alt av BoEvåpen du kan få.

Jeg er i tvil hva jeg selv ville gjort dog. Hadde vært greit å fått gjort questen, siden jeg er en lore-nerd. :D

Lenke til kommentar

Selvsagt er den det, jeg synes nu det. Har verken det eller kjøpt det men synes det er bra at det er litt stiv pris på den, ellers ville bare alle hatt den.

10k+ begrenser ganske kraftig, vet om mange som aldri i livet kan tenke seg å ha så mye gold, men men det er nu bare mine meninger :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ute etter en build som funker som leveling build og samtidig som healer build i instancer.. Noen som har noen tips? :)

EDIT: Healer eller tank build, det blri det samme. Poenget er at jeg vil ha en fin build som er god til å levle med, PLUSS at jeg kan enten tanke eller heale i instancer.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg er ute etter en build som funker som leveling build og samtidig som healer build i instancer.. Noen som har noen tips? :)

EDIT: Healer eller tank build, det blri det samme. Poenget er at jeg vil ha en fin build som er god til å levle med, PLUSS at jeg kan enten tanke eller heale i instancer.

Hvilken klasse spiller du? :p

Hvis druid, så hadde jeg absolutt anbefalt balance - utstyret ditt blir tilnærmet det samme for begge roller, og det går greit å heale de fleste levelling instances som balance også.

Lenke til kommentar

Dårlig spec. Du mangler noen viktige ting. :)

Du kan enten gå Discipline (ypperlig target-heal, mindre bra aoe heal) eller Holy (ypperlig aoe heal, mindre bra target-heal)

Da har du følgende specs, Discipline og Holy. Dette er noe jeg ville valgt, dog.

Personlig foretrekker jeg Discipline, da det er kjempegøy å heale pugs med.

Lenke til kommentar

Begynner du som level 1?

Priests er veldig kraftig healer, men DPSen er litt manglende som healer-spec (levlet som holy og disc fra level 1 til 80, så jeg vet...). Jeg vil høyst annbefale deg å levle så mye gjennom instanser som mulig. Da får du kjempegod healing-trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...